Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
18 Ekim 2009 Pazar 11:02:50
şiircem demiş sizi en hassas noktadan fethetmiş arkadaşım.
çokta yakışmış size bu hitap.
bu güzel dizelere bir de gizimli ses samanyolu eşlik edince çok hoş olmuş.
iyiki varsınız ŞİİRCEM
SEVGİMLE.
Şiircem dedin ya bana, @MıSRaDaN
17.10.2009 01:10:58
Hatice Dökmen
@haticedokmen
17 Ekim 2009 Cumartesi 20:39:29
dosta sesleniş içten ve güzeldi .
kutluyorum arkadaşım.
selam ile.
Güzel dostum, @aşık komani
17.10.2009 19:53:33
Hatice Dökmen
@haticedokmen
17 Ekim 2009 Cumartesi 20:34:44
Sevgi militanı...
Heyyytt be
Koçum benim..
Kim demiş ki
Sevgilere yabancı
Yüreğim
Asırlık çınar ağacı...

yüreğiniz hep böyle kalsın efendim.
selam ile.

Hatice Dökmen
@haticedokmen
17 Ekim 2009 Cumartesi 20:32:32
anlamlı dizelerdi arkadaşım.
selam ile.
Sahile vuranlar 1, @AhmetÇelik
17.10.2009 17:55:26
Hatice Dökmen
@haticedokmen
17 Ekim 2009 Cumartesi 20:30:28
Sen su içmeye eğil
Turnam
Hiçbirşeyin zamanı değil

Zor anlaman

o anlamayabilir ama biz anladık arkadaşım.
daim olsun selam ile.
Turnam, @hyazici58
17.10.2009 16:41:30
Hatice Dökmen
@haticedokmen
17 Ekim 2009 Cumartesi 20:27:52
fazla söze gerek yok diyor arkadaşım.
o diyorsa doğru diyordur.
selam ile.
Çare, @Son Damla
17.10.2009 19:06:46
Hatice Dökmen
@haticedokmen
17 Ekim 2009 Cumartesi 20:25:47
ana
anadolu
anayasa
o kadar çok sözcük vardır ki içinde ananın has olduğunu,tek olduğunu,özel olduğunu anlatır bize.
hiç bir duygu ama hiç bir duygu ana olma duygusu kadar özel değildir.
anaya olan vefayı gösteren dizeler güzeldi arkadaşım.
sel...

Hayatımın kadını, @GECE10
17.10.2009 16:21:23
Hatice Dökmen
@haticedokmen
17 Ekim 2009 Cumartesi 20:11:22
çok hoşsun belkizzzzzzzzzzzzzzz
final bitirdi her şeyi.
ben tuttum vallahi bu şiiri.
demek çantada keklik sanıyor haaaaaaaa
keklik uçup gittiğinde vurur başını bir yerlere,önemli olan kaçmadan değerini bilsin.
harika bir şiirdi arkadaşım.
sevgi...

Çantada keklik, @belkiz
17.10.2009 17:15:48
Etkili Yorum
Hatice Dökmen
@haticedokmen
17 Ekim 2009 Cumartesi 20:06:49
Lavişşşşşşşşşşşşşşşşşşş
Ben anladım neyin eksik olduğunu...
beyaz atlı eksik bir tanem,beyaz atlıııııııııııııı
şöyle şahlanarak gelse girse yüreğinin en kıymetli köşesine geçip otursa bak o zaman.
eğer sevda varsa yürekte tüm bilinmezlikler yok ...

Yas tutma, @s_Lavinia
17.10.2009 19:02:24
Hatice Dökmen
@haticedokmen
17 Ekim 2009 Cumartesi 13:40:33
evet..
önümüz ne olacağı belli olmayan uzun bir kışşşşşş
saygı ve sevgimle kalemdaşım.
Diplomatik çılgınlık, @ismet55
17.10.2009 09:29:48
Hatice Dökmen
@haticedokmen
17 Ekim 2009 Cumartesi 13:38:51
ağlattınız beni beeeeeeeeeeeee
hüzün bu kadar güzel olurmu...............
alkışımı ve sevgimi bırakıyorum güzel kalemeee
Hatice Dökmen
@haticedokmen
17 Ekim 2009 Cumartesi 13:35:29
çok hoş bir sevda şiiri kalemdaşım.
resimde müthiş hoş
ama yazıyı siyah yaparsanız sanıyorum hem daha rahat okunacak hem daha bir estetik olacak.
selam ile.
Beni anıyor musun?, @HALİLİM
17.10.2009 08:24:45
Hatice Dökmen
@haticedokmen
17 Ekim 2009 Cumartesi 13:29:53
benim en önemli vasfımdır.
bir yerlerde bir şeyler yolunda gitmediği zaman işaret parmağımı önce kendime çeviririm.
anlamlı dizeleri kutluyorum efendim.
Hâlimiz n’olacak?, @Eğitimci
17.10.2009 06:17:04
Hatice Dökmen
@haticedokmen
17 Ekim 2009 Cumartesi 13:18:37
aşık komani den aşık gibi aşık dizeleri...
sevgi ve selam ile arkadaşım.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
17 Ekim 2009 Cumartesi 13:15:47
bir valiz hazırla onunla gitmesini isteğin ne varsa hepsini koy içine ve gönderrrrr
boş ver değmeyeneeeeeee
kalemini öpüyorum arkadaşım.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
17 Ekim 2009 Cumartesi 13:04:54
nil yeşili gözlü çok sanlı bir be arkadaşım.
kıskandım vallahi.
bu ne aşk böyle.
çok güzel arkadaşım.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
17 Ekim 2009 Cumartesi 12:47:55
evet...
eğer geceleri yastığa başımızı koyduğumuzada rahat uyuyabiliyorsak ne mutlu bize...
ama vijdan muhasebesinde açık veriyorsak vay halimize.
selam ile hazan cım
Vicdan, @hazan444
17.10.2009 11:24:01
Hatice Dökmen
@haticedokmen
17 Ekim 2009 Cumartesi 12:45:40
bende hayırlı vuslatlar olsun diyorum adaşım.
selam ve sevgimle.
Hasret, @hatice değer
17.10.2009 00:10:24
Hatice Dökmen
@haticedokmen
17 Ekim 2009 Cumartesi 12:37:07
zaralıcan+lüzumsuz.
tek kelime ile harikasınız..
ikinizide ayakta alkışlıyorum..
tebriklerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hatice Dökmen
@haticedokmen
17 Ekim 2009 Cumartesi 12:28:55
vallahi bu marmaralı sizi çok üzüyor artık kızıyorum..
bu ne naz yaaaaaaaaa
bir anlamda da iyiki var.yoksa bu güzel sevda sesi olmazdı bu sayfada.
selam ile kalemdaşım.
Yarim, @GECE10
17.10.2009 00:41:23
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.281
Şiir Okunma
174.573
Yazı Okunma
57.571
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL