Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
26 Ocak 2011 Çarşamba 22:15:59
SEVDA YÜKLÜ,ANLAM DOLU,DUYGU YOĞUN
OKUNASI MÜKEMMEL DİZELERDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Bu yolda, @hansultan
26.1.2011 21:31:25
halilşakir
@halilsakir
26 Ocak 2011 Çarşamba 21:25:00
GÜZEL BİR ANLATIM.ANLAMLI VE OKUNASI DİZELERDİ.
SEVEREK OKUDUM..YÜREĞİNİZE SAĞLIK..SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Ey insan, @Sami ASLAN
26.1.2011 20:39:54
halilşakir
@halilsakir
26 Ocak 2011 Çarşamba 21:09:10
ÖLÜMÜNE SEVDA...ANLAMLI VE ANLATIMI MÜKEMMELDİ.
SEVEREK OKUDUĞUM DİZELER Dİ.
KUTLUYORUM.
SELAM VE SAYGILARIMLA...HŞT
Doya doya baksam, @Alptekin Yazar
26.1.2011 17:35:27
halilşakir
@halilsakir
26 Ocak 2011 Çarşamba 21:06:34
ANLAM DOLU,ANLATIMI MÜKEMMEL
OKUNASI DİZELERDİ.TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Magrur, @Gül Kokulu Sevdalar
26.1.2011 19:17:35
Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
26 Ocak 2011 Çarşamba 21:04:13
RABBİM MÜ'MİN KULLARINA EVLAT ACISI VERMESİN...
HAYATIN İÇİNDEN BİR GÜZEL ANLATIMDI..
GAH-I YOL GÖSTEREN GAH HÜZÜNLENEN
OKUMASI AYRI BİR HAZ VE AGIZLARA TAD VEREN
HARİKA BİR HECE ÇALIŞMASIYDI...
TEBRİKLER VE SAYGILAR...YUNUS DİYARINA KALBİ SELA...

Bu can emanet., @türkmendağlı
26.1.2011 19:23:42
halilşakir
@halilsakir
26 Ocak 2011 Çarşamba 21:00:02
dünyanın çirkin yüzünü görüp
günahsızların bu ortama düşmemesi için asil yürek
ne güzel öğütler vermiş,ne güzel yol göstermiş.
okunası bir şiirdi.severek okudum.,
tebrikler ve de saygılarımla...HŞT
halilşakir
@halilsakir
26 Ocak 2011 Çarşamba 17:33:41
anlam ve anlatımı güzel dizelerdi.
tebrikler ve de saygılar...HŞT
halilşakir
@halilsakir
26 Ocak 2011 Çarşamba 16:18:18
MUHTEŞEM ŞİİR.
emeğinizi ve yüreğinizi kutluyorum...saygılarımla...HŞT
halilşakir
@halilsakir
26 Ocak 2011 Çarşamba 16:15:50
çok güzel bir şiir okuttunuz.
paylaşım için teşekkürediyorum.
anlamlı ve anlatımı mükemmeldi.
müstesna serbest şiirlerden di.
tebrikler ve de saygılar...HŞT
halilşakir
@halilsakir
26 Ocak 2011 Çarşamba 15:23:17
KASIM AYINDA ORADAYDIM...ŞİİRİNİZİN BENDEKİ ETKİSİ
O NEDENLEÇOK FAZLA OLDU.AYRILIRKEN BİRDE İLAHİ BESTELEMİŞTİM

kabe sende gönlüm kaldı
n'olur hakkın helaleyle
siyah örtün aklım aldı
n'olur hakkın helal eyle....diye.(7 kıta)

ÇOK GÜZEL YAZMI...

Gidebilsem kabem sana, @AYSE 09
26.1.2011 14:27:39
halilşakir
@halilsakir
26 Ocak 2011 Çarşamba 15:18:36
Sahte bir pul olmuş be meğer aşk,taşınınca şu zaman ötesine,
Muhteşem elbisesiyle görünür bol ışıklı az sonra, o sahnesinde,

ANLAM DOLU,BİLHASSA ANLATIMINIZ MÜKEMMEL.
OKUMA ZEVKİ VEREN DİZELER..SEVEREK OKUDUM.KUTLUYORUM.
SAYGILAR SUNUYORUM...HŞ...

halilşakir
@halilsakir
26 Ocak 2011 Çarşamba 15:16:23
GÜZEL BİR AKROSTİŞ OLMUŞ.
ABLANIZ İÇİN ÖVÜNÜLECEK BİR HEDİYE.
ANLATIMI ÇOK GÜZELDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Can ablam, @RAHİKA/KARS.36
26.1.2011 13:51:47
halilşakir
@halilsakir
26 Ocak 2011 Çarşamba 15:14:18
ANLAMI DOPDOLU,ANLATIMI MÜKEMMEL Dİ.
SEVEREK VE DE HAZLA OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Artık, @AhmetÇelik
26.1.2011 13:36:43
halilşakir
@halilsakir
26 Ocak 2011 Çarşamba 15:09:04
yine anlam dolu,yine çok güzel bir şiir okuttunuz.
tebriklerimi ve de saygılarımı sunuyorum...HŞT
halilşakir
@halilsakir
26 Ocak 2011 Çarşamba 13:34:37
hocam bu sitemler kime, söyle gidelim dövelim...
ama her kimeyse ne güzel şiir yazdırtmışlar ya sana...
tadından yenmiyor derler ya billahi öyle.
senin ifadenle,akışı,çakışı...hülasa
tüm şiirsel nitelikleri aliyyül ala...çok sevdim ha...
tebrikl...

Sümme haşa, @Necati Ocakcı
26.1.2011 12:04:11
halilşakir
@halilsakir
26 Ocak 2011 Çarşamba 13:26:25
sanırım israfilin suru ötmek üzere.
anlam doluydu...ibretlikti.payıma düşeni aldım...
müstefid oldum.emeğinize ve yüreğinize sağlık.
tebrikler ve de saygılar...HŞT
Ahir zaman mı?, @Mustafa Sade
26.1.2011 11:31:58
halilşakir
@halilsakir
26 Ocak 2011 Çarşamba 13:15:51
rabbim dert verip derman aratmasın
hele hele kullarına dermansız dert vermesin...
anlam dolu,insanlık duyarlısı,düşündüren,okunası bir şiir.
dileğim şiirinizin son dizesinin gerçekleşmesi...saygılar sunuyorum...
İrem kıza..., @kadiryeter
26.1.2011 11:28:53
halilşakir
@halilsakir
26 Ocak 2011 Çarşamba 12:58:52
ANLAM DOLU,İÇTEN GELEN VE ANLATIMI
OLAĞANÜSTÜ GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Korkuyorum, @jean_dark
26.1.2011 11:21:10
halilşakir
@halilsakir
26 Ocak 2011 Çarşamba 12:53:24
DUYGU YOĞUN,ANLAM VE ANLATIMI ÇOK GÜZEL,
OKUMASI DOYUMSUZ BİR ŞİİRDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
26 Ocak 2011 Çarşamba 10:43:42
"S" harfi küllanılarak yazılmış müstesna bir şiirdi.
anlam ve anlatımı mükemmel
sevda yüklü,ahenk dolu su gibi bir içimlik...tebrikler ve de saygılar...HŞT
Sensiz, @sonur2005
26.1.2011 10:39:25
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.862
Şiir Okunma
3.105.219
Yazı Okunma
44.000
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL