Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
16 Şubat 2011 Çarşamba 11:57:58
anlam ve anlatımı mükemmel bir şiir.
akıcı ve ahenk dolu dizeler.anlaşılır ve güzel ifadeler.
okuması doyumsuzdu.severek okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
16 Şubat 2011 Çarşamba 10:18:04
SEVEN YÜREKTEN DAMLAYAN GÖNÜL DANELERİYDİ.
ÇOK ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRDİ.DUYGU YÜKLÜ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Sensiz aşk, @Alptekin Yazar
16.2.2011 10:08:59
halilşakir
@halilsakir
16 Şubat 2011 Çarşamba 09:55:19
BAŞTAN HER ŞEYİ BİLMEK MÜMKÜN DEĞİL Kİ...
TAKDİR-İ İLAHİ DE VAR...
HAYRIN VE ŞERRİN ALLAHTAN GELDİĞİNE İNANIYORUZ..
KONU GÜZEL İŞLENMİŞ.BU DEDİKLERİNİZ DÜNYA NOKTA KOYANA KADAR
BU ŞEKİLDE SÜRÜP GİDECEK...MÜLKÜN SAHİBİ NASIL TAKDİR EDERSE.
GÜZEL ...

Ya kısmet ..., @ sultan-ı yegâh
16.2.2011 09:41:38
halilşakir
@halilsakir
16 Şubat 2011 Çarşamba 09:50:09
İLAHİ TAKDİRİ DEĞİŞTİRMEK KİMİN ELİNDEKİ?...
çıkş noktası çok güzeldi:
KATRANI KAYNATSAN OLUR MU ŞEKER, CİNSİNİ SEVDİĞİM CİNSİNE ÇEKER...
HALK ARASINDA SIKÇA SÖYLENEN BİR SÖZ...TABİİ BU CİNS İŞİNE İSLAM FITRAT
DİYOR,BİZLER DE NATURA...ŞİİR BU ANL...

halilşakir
@halilsakir
16 Şubat 2011 Çarşamba 09:34:38
sevda yüklü,sitem örgülü,anlam dolu
en önemlisi espriler değmiş ve çok âlâ vezin
ustalığıyla yazılmış bir şiir okudum.anlatımınız
zaten bir numara,okuması doyumsuz şiirler..
bu aşk yumurtalı sayfadan boş gitmek mümkün değil.
tebrikler ve de sayg...

halilşakir
@halilsakir
16 Şubat 2011 Çarşamba 09:10:13
sevgi dolu,duygu yoğun,arı duru Türkçe...
tebrikler ve de saygılar...HŞT
Mavi bir kelebek.., @n.kaygısız
16.2.2011 00:00:24
halilşakir
@halilsakir
16 Şubat 2011 Çarşamba 09:07:06
sevmekten kim usanır, sevmeye doyum olmaz...
şarkısı takıldı dilime.sevgi dolu,sevda yüklü,sitemler,sitemler...
harika bir anlatım,okumaya doyulmayan dizeler...
tebrikler ve de saygılar,selamlar...HŞT
halilşakir
@halilsakir
16 Şubat 2011 Çarşamba 01:10:28
GECEYİ BİR YERDE SEVİYORUM,
HANİ DİYORYA HZ.MEVLANA KUSURLARI,AYIPLARI
ÖRTMEDE GECE GİBİ OL...ONUN DIŞINDA AYDINLIK YİNE DE EN İYİSİ..
ŞİİRİNİZ DE BİR O KADAR İYİ.SEVEREK VE İMRENLE OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
16 Şubat 2011 Çarşamba 00:31:49
kent sevgisi,kent milliyetçiliği yoğun
anlatımı olağanüstü güzel,
akıcı ve ahenk dolu bir şiirdi.
severek okudum.tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT

UNUTUP GİDİYORDUM.DOĞUM GÜNÜNÜZÜ
CANDAN TEBRİKEDİYOR,SAĞLIK VE BAŞARI DOLU NİCE HAYIRLI
...

Amasya, @Afet İnce Kırat
16.2.2011 00:09:21
halilşakir
@halilsakir
16 Şubat 2011 Çarşamba 00:27:18
yine severek okuduğum mükemmel bir serbest şiirdi ustasından.
hayranlığım devam ediyor.tebrikler ve de saygılar...HŞT
Kulağında dursun, @sahaf
16.2.2011 00:01:29
halilşakir
@halilsakir
16 Şubat 2011 Çarşamba 00:24:27
akıl ve ince bir espri dolu harika şiir.
severek okudum.tebrikler ve de saygılar...HŞT
Sustu(k), @izmirim
15.2.2011 23:22:24
halilşakir
@halilsakir
16 Şubat 2011 Çarşamba 00:22:28
çok güzel bir şiirdi.ben aslında okuyordum, bu kez de dinledim
yazılımda noktalama işaretleri olmadığı için dinlemenin daha anlamlkı
ve hoş olduğunu anladım.güzeldi,hem de çokk...
tebrikler ve de saygılar...HŞT
Yağmur da vardı, @Şirin Kelebek
15.2.2011 23:51:30
halilşakir
@halilsakir
15 Şubat 2011 Salı 22:52:34
çok güzeldi...anlam,anlatım,aktarım
tümüyle harika bir serbest şiir okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
halilşakir
@halilsakir
15 Şubat 2011 Salı 22:48:47
aynı tat ve lezzette,hayranlıkla okuduğum
ve bir çok yerinde kendimi bulduğum
harika dizelerdi.tebrikler ve de saygılar...HŞT
halilşakir
@halilsakir
15 Şubat 2011 Salı 21:05:58
MÜKEMMEL BİR ANLATIM...
OKUMASINA DOYULMAYAN DİZELER Dİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Seni sevmek, @haticeak
15.2.2011 20:46:46
halilşakir
@halilsakir
15 Şubat 2011 Salı 21:01:48
MÜKEMMEL BİR ANLATIM,ANLAMI DOPDOLU
OKUMASINA DOYULMAYAN DİZELERDİ...
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
15 Şubat 2011 Salı 20:20:17
AKICI,AHENK DOLU,HÜZÜNLÜ ,
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL BİR HECE ŞİİRİYDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT

ÖZELDEN GİREMEDİM...İKİNCİ DÖRTLÜĞÜN İKİNCİ DİZESİ
BİR HECE EKSİK OLMUŞ..GÖZDEN KAÇMIŞ OLMALI...SELAMLAR

halilşakir tarafından 2/15/2011...

halilşakir
@halilsakir
15 Şubat 2011 Salı 20:09:57
ANLAM DERİNLİĞİNDE VE DOPDOLU...
BİR TEFEKKÜRDEN ARDA KALANLAR OLMALI.
HAYATIN ANLAMI DEMİŞTİM:

Belki de inkıtâlar oynanıyor ömürden...
Hakem, elinde düdük, ha çaldı, ha çalacak.
Binbir telâşla sanki, mal kapılır yağmurdan,
Düdükten sonra her...

halilşakir
@halilsakir
15 Şubat 2011 Salı 20:04:31
ÖZLEMİŞİM...HER ZAMANKİ TAT VE LEZZETİNDEYDİ.
TEBRİKLER,SELAM VE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
15 Şubat 2011 Salı 20:00:12
YUNUS DEMİŞLEYİN;

Bir garip ölmüş diyeler
Üç günden sonra duyalar
Soğuk su ile yuyalar
Şöyle garip bencileyin...

BİR CENAZEYİ BİN YUNACAĞIN KALDIRMASIMIDIR EFDAL OLAN
DÖRT İHLASLI DOSTUN MU? SİZ CEVABI BİLENLERDENSİNİZ ÜSTADIM.
ŞİİR YİNE D...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
130.087
Şiir Okunma
3.106.992
Yazı Okunma
44.035
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL