Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2011 Pazar 17:12:34
Müzik bir ihtiyaç
o olmadan hayat olmaz
kulağını iyice aç
dinle dinle, enerjini saç
müzik en iyi ilaç.

bu çok doğru bir söz...kontrbas,saksafon vs.
onları pek bilmem de ünlü ruh doktoru Mazhar Osmanın ve
manisa akıl hastanesinin en çok başv...

Müzik en iyi ilaç, @canandemirel
20.2.2011 17:00:05
halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2011 Pazar 16:28:24
HAYIRLI UĞURLU OLSUN..RABBİM YAR VE YARDIMCILARI OLSUN...
O KADAR GÜZEL BİR ANLATIMI VARDI Kİ...
SEVEREK VE GURURLA OKUDUM.KUTLUYORUM..SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2011 Pazar 15:20:45
DUYGU SAĞNAĞINDA,HÜZÜNLÜ,ANLAM DOLU,
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL BİR ŞİİR Dİ.
HAYRANLIKLA OKUDUM.KUTLUYORUM.
SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Parselli hayatlar, @jean_dark
20.2.2011 14:47:56
halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2011 Pazar 14:51:21
unut

aklında kalmayayım artık senin

sil aklından beni

topla bütün yalanlarını git

bir daha uğrama sakın

sen

vefasız sevgili

SİTEMLER LEBALEP,DOPDOLU...
ŞİİRE YAKIŞMIŞ ...ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL.
OKUMASINA DOYULMAYAN DİZEL...

halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2011 Pazar 14:48:40
sevgi dolu kocaman bir yürek...
pozitif enerjiyle dolu,burşmaya yüz tutmuş gönülleri
dirilten cansuyu gibi dizeler...severek okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
Canımın içi, @kosarli 47
20.2.2011 14:40:33
halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2011 Pazar 14:22:02
BİR SEMAVER ÇAY DEMLEYİP İÇERKEN
BENİ DE ÇAĞIRIN BEN DE GELİYİM O SILAYA...
ANLATIM SÜPER,KURGU HARİKA,
BİR KENTİN ÖZLEMLERİ ÇOK ETKİLEYİCİ BİR ŞEKİLDE ANLATILMIŞ.
HAYRAN KALMAMAK NE MÜMKÜN...SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Bende gelem sılama, @Sami ASLAN
20.2.2011 13:38:17
halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2011 Pazar 14:18:33
DEDİM DEDİ TÜRÜNDE,OKUMASI DOYUMSUZ
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL BİR ŞİİR.
SEVEREK VE İMRENLE OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2011 Pazar 14:16:16
ne güzel ifadeler bunlar.etkileyici ve
hayran bırakan dizeler.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2011 Pazar 12:43:16
O KADAR GÜZEL BİR ANLATIMI VARDI Kİ...
HAYRANLIKLA OKUDUM.TEBRİK EDİYORUM USTA YÜREĞİNİZİ.
SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
O vakit, @Şükran AY
20.2.2011 11:36:10
halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2011 Pazar 12:40:14
bu güzel insanlık hırkası üzerinizde oka dar şık duruyor ki...
bir insan bu güzelliklerden başka ne isteyebilir ki...
anlam deryasında yüzen dizelerdi.
ibret dolu,mesaj dolu,ders dolu...
ihtiyaç duyanlar gelsin alsın...ben lazım olanı severek ald...

Y e ğ, @sahaf
20.2.2011 11:52:26
halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2011 Pazar 11:00:54
SEVDA YÜKLÜ,SİTEM DOLU,ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMELDİ.
SEVEREK OKUDUM GÜZEL ŞİİRİ.KUTLUYORUM.SAYGILAR...HŞT
Ne olur, @zaralıeren
20.2.2011 10:15:03
halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2011 Pazar 10:58:27
MEMLEKETİN HAL-İ PÜR MELALİNE İÇERLEMİŞ BİR YÜREK VE
O YÜREK YANGINLIĞIYLA ERİYEREK AKMIŞ YÜREK DAMLALARIYDI OKUDUĞUM.
SANIRIM LAYIKIMIZI BULUYORUZ DİYECEĞİM AMA VAZ GEÇTİM
DOĞRUYU BULMAK KAFAMIZDA,KULLANIRIZ İNŞAALLAH.
HAYDİ RABBİM DERMAN VERSİN...

halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2011 Pazar 10:53:08
ANLAM DERYASINDA YÜZEN BEYİTLER.
ÇOK GÜZEL BİR GAZEL TARZI...ANLATIMI MÜKEMMEL.
BİRAZ DAHA OLSAYDI DEDİM HANİ...KUTLUYORUM.
SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Vakt-i bayram, @muratcanbolat
20.2.2011 02:38:29
halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2011 Pazar 10:14:43
MEŞAKKAT ÇEKİLMEDEN DEVLETE ERİŞİLMEZ.
RABBİM YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN..YOLUN UCU AÇIK.
GÜZEL VE ANLAMLI BİR ŞİİR OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT

sanıyorum edebiyatdefteri.com un olumsuzlukları halen devamediyor.tek tuşta iki y...

halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2011 Pazar 10:14:26
MEŞAKKAT ÇEKİLMEDEN DEVLETE ERİŞİLMEZ.
RABBİM YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN..YOLUN UCU AÇIK.
GÜZEL VE ANLAMLI BİR ŞİİR OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2011 Pazar 10:10:08
BİR HECE ŞİİRİNDE OLMASI GEREK TÜM ÖZELLİKLER
VE DE ARANAN TÜM GÜZELLİKLER MEVCUT...
ANLAMI FEVKALADENİN FEVKİNİN DE FEVKİNDE
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİKTE BİR ŞİİR Dİ...
SEVEREK OKUDUM.KUTLUYORUM.
SELAM VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
....i z l e r...., @vuslat05
20.2.2011 02:31:11
halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2011 Pazar 10:05:21
HAYATIN GERÇEKLERİNDEN Dİ.
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİKTE
OKUMASINA DOYULMAYAN BİR ŞİİRDİ.
SEVEREK OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Son sefer, @cemre2
20.2.2011 03:37:21
Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2011 Pazar 09:57:08
OKUMASI DA, DİNLEMESİ DE ÇOK FARKLI VE ÇOK GÜZELDİ.

Pişmanlığıma pişmanlık ekledim
Acı çekmekte nasıl da cömerttim
Herkes üzerime geliyor
Bana mı öyle geliyor yoksa
Hey durun ...! Durun artık
Kıyamet kopuyor
Pişmanız biz...

Kopsun şimdi...

Pişmanız biz, @Şirin Kelebek
20.2.2011 04:14:58
halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2011 Pazar 09:52:33
ANLAM DOLUYDU..ANLATIMI MÜKEMMELDİ.
OKUMASI DOYUMSUZ DİZELERDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Uzlet.., @n.kaygısız
20.2.2011 08:40:30
halilşakir
@halilsakir
19 Şubat 2011 Cumartesi 23:34:34
AKIL DOLU,ANLAM YÜKLÜ,ÖZLÜ VE ÖZGÜN BİR ŞİİR Dİ.
SEVEREK OKUDUM.KUTLUYORUM.SAYGILAR...HŞT
Yeter ki, @yabaninciri65
19.2.2011 21:21:48
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
130.088
Şiir Okunma
3.106.994
Yazı Okunma
44.035
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL