Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
18 Şubat 2011 Cuma 09:42:24
YİNE ÇOK ÇOK GÜZELDİ.SEVEREK OKUDUĞUM BİR ŞİİR.
USTA KALEMİ KUTLUYORUM.SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
18 Şubat 2011 Cuma 09:39:53
HULUSİ KALPLE KOCAMAN BİR AMİN DİYORUM ÜSTADIM.
ANLAM DERYASINDAYDI TÜM DİZELER..
ÖZENLE VE EMEKLE YAZILMIŞ MÜKEMMEL DİZELERDİ.
İBRETLE OKUDUM.KUTLUYORUM TÜM KALBİMLE.
SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Dua, @-Abdulkadir Yıldız-
18.2.2011 09:27:05
Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
18 Şubat 2011 Cuma 09:15:25
Sevda yüklü,anlam dolu
anlatımı mükemmel,okumasına doyulmayan bir hece şiiri.
severek ve de hazla okudum...tebrikler ustaya...saygılarımla..HŞT
Gözlerimin seliyle, @vega4
18.2.2011 01:25:36
halilşakir
@halilsakir
18 Şubat 2011 Cuma 00:54:10
coşkun bir anlatım,harika betimlemelerle
olağanüstü güzellikte anlatılmış okunası dizelerdi.
severek ve hazla okudum sevda yüklü dizeleri.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
halilşakir
@halilsakir
18 Şubat 2011 Cuma 00:36:17
yangını söndüren olmayınca şiir biraz uzamış lakin
lezzetinden de hiç bir şey kaybetmemiş.
bence ustalık budur,şiirden koparmayan,ve dikkatleri daima
kendinde toplayan dizeler...eh vezin ve uyaklar az rötuş
istiyor olsa da tevatür değil ilk vezin...

Çapkın, @izmirim
18.2.2011 00:09:33
halilşakir
@halilsakir
18 Şubat 2011 Cuma 00:23:44
yine hayranlıkla okuduğum bir serbest şiirdi.
her zamanki ustalığında ve okunası dizeler di.tebrikler ve de saygılar...HŞT
Yüreğimin anladığı, @sahaf
18.2.2011 00:02:14
halilşakir
@halilsakir
17 Şubat 2011 Perşembe 23:59:52
kıskanmadım ama imrendim..böyle bir serbest şiir
yazmayı o kadar çok isterdim ki.
anlam deryasında,anlatım güzelliğinde ve ustalığında,
okumasına doyulmayan bir serbest...tebrikler dost...saygılar sayın hocam...HŞT
*pasiflora*, @Necdet ARSLAN
17.2.2011 23:17:16
halilşakir
@halilsakir
17 Şubat 2011 Perşembe 23:56:00
tek kelimeyle MUHTEŞEM bir şiirdi.
döndüm tekrar okudum,aynı...yani olağanüstü güzel.
anlam deryasında,özlemlerimiz,gardaşlarımız,herşeylerimiz...
bu şiir bence yorumu aşmış.ne yazsam cılız kalır.tebrikler ve de saygılar...HŞT
Turnam, @HARÎMİ (Saim BASTIK)
17.2.2011 23:19:25
halilşakir
@halilsakir
17 Şubat 2011 Perşembe 23:11:33
HARİKA BETİMLEMELER,
TAM YERİNE RAST GELMİŞ MÜKEMMEL İMGELER,
SERBEST ŞİİRİ ŞİİR YAPAN TÜM GÜZELLİKLER DİZELERE HAKİM.
OKUMASI BİR ZEVKTİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
17 Şubat 2011 Perşembe 22:46:10
MUSIKİ TADINDAY DI...BESTELENMEYE HAZIR
AHENGİ ÜSTÜNDE,OKUMASINA DOYULMAYAN AKICI BİR HECE ŞİİRİ.
ANLAM DOLU,ANLATIMI HARİKAYDI.
SEVEREK OKUDUM...TEBRİKLER VE SAYGILAR...HŞT
Beklenen yolcu, @cemre2
17.2.2011 22:02:52
halilşakir
@halilsakir
17 Şubat 2011 Perşembe 22:43:24
YİNE ÇOK GÜZEL Dİ.ŞİİR Dİ,ZEVKLE OKUDUM...
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Yalan kalesi, @Mehmet_Nacar
17.2.2011 22:11:05
halilşakir
@halilsakir
17 Şubat 2011 Perşembe 21:39:00
Tarikat’ın altıncı adımı Allah’tan hep korkmaktır
Onun varlığını her an hissedip de kalben yanmaktır
Ziyan olmamak için Allah’a koşup da yöneliniz
Varlığı gönülce hissedip izi sürsün yüreğiniz
BU DÖRTLÜK TARİKATIN ADIMLARININ YE...

halilşakir
@halilsakir
17 Şubat 2011 Perşembe 21:24:21
BİR FİLİM ŞERİDİ GİBİ OKUDUKÇA GÖZLERİMİN ÖNÜNDEN
AKIP GEÇTİ GÜZEL DİZELER.ANLAM DERYASINDA,
DALGALARLA BOĞUŞAN DİZELERDİ.SEVEREK OKUDUM.
NE TESADÜFTÜR Kİ BEN DE DENİZ FENERİ RESMİ ASMIŞTIM AMA
FİKİRLER TAMAMEN BAŞKA..TEBRİKLERİMİ VE DE SAYGILAR...

Deniz feneri ve ay, @AYSE 09
17.2.2011 19:47:37
halilşakir
@halilsakir
17 Şubat 2011 Perşembe 21:17:20
ŞİİR NAMINA ARANAN HER GÜZELLİĞİN DOPDOLU OLDUĞU BİR ŞİİRDİ.
SANIRIM TÜM ŞAİRLERİN DE HİSSİNE TERCÜMAN OLMUŞ DİZELER.
BİR USTA ŞAİR DİYORKİ:
ŞAİRLERİN YAZDIKLARI YAŞADIKLARINDAN ÇOK MUHAYYELELERİNDEN GEÇENLERDİR.
KURGU AŞK HİKAYELERİ GÜZELLİK ADI...

Ah şiir ah!, @(Mustafa Çetiner)
17.2.2011 21:01:29
halilşakir
@halilsakir
17 Şubat 2011 Perşembe 21:03:18
okumasına doyulmayan anlam dolu ve usta beyitleriydi.
sevda yüklü ve severek okuduğum bir şiir.
tebrikler usta kaleme...saygılarımla...halilşakir
Dinle beni, @Yıldız Toksöz
17.2.2011 20:57:27
halilşakir
@halilsakir
17 Şubat 2011 Perşembe 20:59:30
sevmek en güzel duygu demek, istese de çok emek...
sevgi üzerine yazılmış olağanüstü güzel bir şiir.
anlam deryasında yüzen harika dizelerdi
okumasına doyulmayan.hece şiirlerinde bulunması istenen
tüm güzellikler bu şiirde mevcuddu...okumaktan ha...

Derin sular, @Dosteli_
17.2.2011 20:35:24
halilşakir
@halilsakir
16 Şubat 2011 Çarşamba 12:45:25
İÇERİDE AYNI,DIŞARIDA AYNI...
İÇERDE DİLİ ÇATAL ETTİK,SANIRIM ÜLEŞİLMESİ YAKIN,
DIŞARIDAKİLERİ BESLEME ETTİK ONLARINDA AKIBETİ YAKIN.
ÜZÜNTÜM 74 ASTEĞMENKE YAPTIĞIMIZ SAVAŞ İKİ CEPHEDE OLACAK GİBİ ONADIR.
AMA BU KEZ DAHA DA ACA Kİ O KENDİ KENDİMİ...

halilşakir
@halilsakir
16 Şubat 2011 Çarşamba 12:15:59
OLAĞANÜSTÜ GÜZEL Dİ.SEVEREK VE HAYRANLIKLA OKUDUĞUM
ANLAM DOLU,HARİKA BETİMLEMELERİ VARDI..
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
16 Şubat 2011 Çarşamba 12:11:35
Yüreğimden gidenler bir boşlukta birikse

Nasıl çizecektiler harita da gölleri?

ŞİİRİN TAMAMI SANAT ESERİ.AKIL DOLU,TEFEKKÜR CÜMLELERİ.
TÜMÜNÜ SEÇME YERİNE BU İKİ DİZEYİ SEÇTİM SIRF
HARİTACILARA YAKINDA GÖL YERİNE DENİZ ÇİZECEKLERİNİ
HATIRLA...

Gönül efkari, @Toynak
16.2.2011 10:24:18
halilşakir
@halilsakir
16 Şubat 2011 Çarşamba 12:00:24
sevda yüklü, hasret dolu,duygu yoğun ve
şiirlerin tuzu biberi hüzünle karılmış harika bir serbest şiir.
severek okudum.tebrikediyorum..saygılarımla...HŞT
Güneşimdin..., @Tercanlı24
16.2.2011 11:03:16
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
130.089
Şiir Okunma
3.106.994
Yazı Okunma
44.035
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL