Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
gül peri

gül peri

@gulperi Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 28 Ağustos 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

gül peri
@gulperi
5 Aralık 2017 Salı 13:28:58
Vefalı duyarlı gönlünüz var olsun.

Nur içinde yatsın.Ruhu şad olsun.
gül peri
@gulperi
5 Aralık 2017 Salı 12:04:20
Sevgiye ve özleme dair duygular nakşedilmiş dizelere.

Nice güzel paylaşımlara.Kutluyorum seçkiyi.

Kaleminiz daim olsun
Gözüm arıyor seni, @nur49
4.12.2017 00:25:36
gül peri
@gulperi
4 Aralık 2017 Pazartesi 23:25:06
Çocukları büyütür,
O büyük eliyle,
Sınıfını ısıtır,
Yüreğinin sesiyle.


Biz Anadolu da sadece öğretmenlik yapmadık.Onların herşeyi idık.

Evimizden odun getirir sobalarını yakardık.Fakir çocuklara üst baş alır doyururduk.

Bir eğitimci ol...

Beynelminel muallim!, @KaanBerat
2.12.2017 13:10:37
gül peri
@gulperi
4 Aralık 2017 Pazartesi 23:19:43
Yine kaleminizden dökülen harika bir yürek sesi.

Beğeniyle okudum.Her şey gönlünüzce olsun.

Selam saygılar
gül peri
@gulperi
4 Aralık 2017 Pazartesi 23:16:52
her ne ise benden sana ikram
olsun,
gelen her baharda ki özlemlerim.

Özleme dair ne güzel bir yürek sesi.Kaleminiz daim olsun .Sevgiler
/ özlemek kaç hece /, @MERAL TICE
11.10.2017 18:52:19
gül peri
@gulperi
4 Aralık 2017 Pazartesi 23:14:21

Düşüne düşüne okudum ve çok duygulandım.

Yürek sesinizi duyuran harika bir şiir.

Kaleminiz var olsun efendim.Her şey gönlünüzce olsun.Saygılar
gül peri
@gulperi
4 Aralık 2017 Pazartesi 17:44:39
Konusu ve içeriği ile çok güzel bir şiir.

Duyarlı gönlün var olsun.Diyar-ı gurbetteki arkadaşıma selam sevgiler
Vefalı serçem, @Yeganem
4.12.2017 15:48:13
Etkili Yorum
gül peri
@gulperi
3 Aralık 2017 Pazar 01:45:45
Turnalar şairlerin hep postacısı olurlar

Hatta turnalar üzerine pek çok da türkü vardır.

Yazdığınız şiir de türkü formatında .İnsallah bestelenir de dinleriz.

Kaleminiz var olsun.İyi geceler

Turnam, @zaralıeren
3.12.2017 00:01:15
gül peri
@gulperi
2 Aralık 2017 Cumartesi 00:13:55
Merak eden olursa ben bir garip dervişim
Diyar diyar gezerim sıkılıp usanmadan
Aşıklar dergahında inayete ermişim
Huzurun eşiğinde yıkılıp usanmadan
Diyar diyar gezerim sıkılıp usanmadan

İç dünyanızı yansıtan duygular dizelere ne güzel aktarıl...

Şirazem bozuk, @Nilüfer Sarp
2.12.2017 00:01:18
gül peri
@gulperi
1 Aralık 2017 Cuma 23:21:00
Sunumu içeriği ile çok güzel bir türkü sözü.

İnşallah bestelenmiş şeklini de dinleriz.

Nice paylaşımlara.Selam sevgiler
gül peri
@gulperi
1 Aralık 2017 Cuma 20:10:01
İpeksi bulutlarda,düşler izlerim,
Ufuklara bakarım,var mı izlerin,
Hasretlerin elinde,tutsak hislerim,
Dudağımda sevgimsin,gülümsün benim.


Sevgiye dair ne güzel dizeler.Beğeniyle okudum.Kaleminiz var olsun.

Nice paylaşımlara.Saygılar
Hüzün'sün, @TUĞAL KÖSEMEN
1.12.2017 11:59:41
gül peri
@gulperi
1 Aralık 2017 Cuma 20:06:42

İhanet ihanet can siperane ihanet
Malum ne zaman aldatılacağını

Maalesef zamanımızda herkes birbirine ihanet ediyor.

Dürüst insanı bulmak çok zor.

Yürek sesinizi beğeniyle okudum.

Nice paylaşımlara.Sağlıcakla mutlu kal
Dikilmiş duygular, @mavi hüzün
1.12.2017 13:34:03
Etkili Yorum
gül peri
@gulperi
1 Aralık 2017 Cuma 20:03:08

Ayları yıllara, eklesen boşa
Bunca çile ve gam, gitmez hiç hoşa
Neye yarar başı, vursan da taşa
Nihai son karar, netti velhasıl



Gönül sesinizi duyuran ne güzel bir hece şiiri.

Beğeniyle okudum.Kaleminiz var olsun.

Nice paylaşımlara....

Velhasıl, @sahrayeli
1.12.2017 13:07:36
gül peri
@gulperi
1 Aralık 2017 Cuma 19:59:53
Şiirin ismi ,içeriği ve yorumu çok güzeldi.

Haz duyarak beğeniyle okudum.

Kaleminiz daim olsun hocam.Saygılar
gül peri
@gulperi
1 Aralık 2017 Cuma 19:56:53
Kimbilir ne kadar özlediniz ana vatanı.

Güle güle gelin inşallah.

Kaleminiz var olsun hocam.

Beğeniyle okudum.Selam saygılar
gül peri
@gulperi
1 Aralık 2017 Cuma 19:53:34
Duyguların dizelere aktarımı güzeldi.Beğeniyle okudum adaşım.

Kaleminiz daim olsun.Sevgiler
Hep sonradan, @ÜLKÜ KARA
1.12.2017 18:49:50
gül peri
@gulperi
1 Aralık 2017 Cuma 19:50:46
Yürek sesinizi duyuran çok güzel bir hece şiiri.

Beğeniyle okudum.Sağlıcakla mutlu kalın.

Aelam saygılar
Gitsin, @ARİF BARAN
1.12.2017 18:38:05
gül peri
@gulperi
1 Aralık 2017 Cuma 18:27:33
Sağlam duruş güzel ahlâk
Varlığıma zırhtır mutlak
Savunduğum tek hakikat
Kurulmamam lazım benim

Şiir de yorum da çok güzel.Duyguların dizelere aktarımı da harika olmuş.

Kutluyorum.Yürek sesinizi okumak güzeldi.

Selam sevgiler
gül peri
@gulperi
1 Aralık 2017 Cuma 18:11:08
Dost dediğin kolay kolay silinmez.

Duyguların aktarımı güzeldi.

Kaleminiz kavi gönlünüz mutlu olsun.

Selam saygılar
gül peri
@gulperi
1 Aralık 2017 Cuma 15:57:14
Sesin kulağımda ismin dilimde
Hayalin başımda resmin elimde
Hasretten kurudu sevda gülüm de
Öyle özledim ki,nolur geri dön.
**

Sevgiye ve özleme dair harika bir şiir.

Çok geğendim.Sevgiler
Geri dön., @SEMA DAAĞLI
1.12.2017 00:47:32
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
190.408
Şiir Okunma
1.254.294
Yazı Okunma
61.270
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL