Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
gül peri

gül peri

@gulperi Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 28 Ağustos 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

gül peri
@gulperi
12 Aralık 2017 Salı 00:25:19

Azeri lehçesiyle çok güzel bir şiir.

Selam saygılar.Sağ olun var olun
gül peri
@gulperi
12 Aralık 2017 Salı 00:22:40
Kızıl gün gibi batarken bir akşam vakti
Unutulmuşluğu beklemek
O son üfleyişle bir daha yanmamak üzere
Güle güle

Duyguların aktarımı ve imgeler güzeldi.

Beğeniyle okudum.Kaleminiz var olsun
Gaz lambası, @ARZU DANDİN
10.12.2017 21:41:29
gül peri
@gulperi
12 Aralık 2017 Salı 00:14:50


Tekniğine uygun.Harika bir gönderme.

Beğeniyle okudum.Kaleminiz daim olsun.

Sağlıcakla kalın
gül peri
@gulperi
11 Aralık 2017 Pazartesi 14:44:04
Kutluyorum.Şiir yerine çok yakışmış

Kaleminiz kavi gönlünüz mutlu olsun
Rikab, @İlfan
10.12.2017 13:49:39
gül peri
@gulperi
11 Aralık 2017 Pazartesi 14:42:40
Beğeniyle okudum.Kutluyorum yazan kalemi veşairesini.

Daim olsun.Sevgiler
Fdgxjghjh, @Ayvazım Deniz
10.12.2017 15:41:15
gül peri
@gulperi
11 Aralık 2017 Pazartesi 01:20:17
Hasret kılıçtan keskin yüreğim iki yarım,
Bir kez yüzünü göster, ölsem de bahtiyarım!

Sevgiye ve özleme dair duyguların sunumu harika olmuş.

Tekniği ile çok güzel.Duyarlı gönlünüz kaleminiz var olsun efendim.

Selam saygılar.İyi geceler
Davet mektubu, @İrfan Yılmaz
11.12.2017 01:09:57
gül peri
@gulperi
11 Aralık 2017 Pazartesi 00:08:09
sade ve sadece
saflık kalsın
"umut ışığım"
...

Duyguların aktarımı harika.

Nice paylaşımlara.Kaleminiz var olsun
Umut ışığı..., @arıkan
10.12.2017 10:16:35
gül peri
@gulperi
10 Aralık 2017 Pazar 19:20:17
Uzarsa budanır, her uzanan kol,
Mevlana gibi aç, gönlünü bol bol,
Sen el gibi değil, kendin gibi ol,
Yoksa mayan tutmaz, özün bozulur.


Ya olduğun gibi ol,ya göründüğün gibi ol demiş HZ MEVLANA.

Güzel şiir.Beğeniyle okudum kutluyorum.

...

Bozulur, @harun yildirim
9.12.2017 00:53:21
gül peri
@gulperi
10 Aralık 2017 Pazar 14:05:25
Ruhuna kuşlar uçuruyorum
çiçekler hep taze vazom da
tadı eksik damağımızın
her şey siyah
ve beyaz anne..

Giden anne arkasından sızlayan yürekten dökülen duyguları hüzünle okudum.

Anasını kaybeden birisi bu duyguyu çok iyi anlar

Öyle bir ...

gül peri
@gulperi
10 Aralık 2017 Pazar 13:59:22
Sensiz viran, ıssız Zara
Kanar içim sızlar yara
Efkâr zorlar vermez ara
Sal dedin de salmadım mı?

Bir yere özlem duyulan şey taşı toprağı değildir.İnsanları, yaşanmış anılarıdır.

Yıllar sonra özleyerek gittiğiniz o yerde sevdikleriniz yoksa...

Gel dedin, @zaralıeren
10.12.2017 00:05:37
gül peri
@gulperi
10 Aralık 2017 Pazar 01:02:32

Ne kadar doğal bir üslupla yazmışsınız geçmişe ait yaşananları.

Çok beğendim.Nice paylaşımlara.

İyi geceler.Selamlar
Hayatın çarkı, @Ahmet Zeytinci
10.12.2017 00:24:07
gül peri
@gulperi
10 Aralık 2017 Pazar 00:58:41

Acıların en zorunu yaşamışsınız.Allah sabır versin.

Ana gibi yar olur mu.Nur içinde yatsın mekanı cennet olsun.

Selam saygılar
gül peri
@gulperi
10 Aralık 2017 Pazar 00:54:32
Sitemli yürek sesinizi beğeniyle okudum.

Kaleminiz kavi gönlünüz mutlu olsun
gül peri
@gulperi
9 Aralık 2017 Cumartesi 14:55:11
karşılıklı göz göze bakışsak
sonra da konuşsak her şeyi
yaşayamadıklarımızı sil baştan
yeniden yaşasak.


Pişmanlıkları dile getiren çok duygulu bir serbest şiir.

Her şey gönlünüzce olsun.Beğeniyle okudum.

Selam saygılar
Yeniden yaşasak, @NAZMİ ŞENUSTA
9.12.2017 09:01:04
gül peri
@gulperi
9 Aralık 2017 Cumartesi 00:47:31


Çok haklısınız.

Ben de katılıyorum.Sağlıcakla mutlu kalın
gül peri
@gulperi
8 Aralık 2017 Cuma 15:16:37

Ne güzel yazıyorsunuz.

Duygular dizelere sade ve özel bir üslupla dökülüyor.

Beğeniyle okudum yürek sesinizi.Kaleminiz daim olsun.

Selamlar

gül peri tarafından 12/8/2017 2:16:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemancı, @Vecdi Murat SOYDAN
8.12.2017 13:00:56
gül peri
@gulperi
8 Aralık 2017 Cuma 15:13:19
Adı yok demiştim ya acıların
Adı yok..
Yaşı yok !
Yok
İnsanoğlu ihtiyarlasa da
O hep genç kalacak .

Yürek sesinizi beğeniyle okudum.
Sevgiler
Ölümsüz acılar, @Canan EREN
8.12.2017 14:11:46
gül peri
@gulperi
8 Aralık 2017 Cuma 13:47:38
Ne duygulu ne güzel bir şiir,ve de bunu tamamlayan harika bir yorum.
Kutluyorum.Şiir yüreğiniz sağlıklı ve var olsun.
Selam saygılar sevgiler
Ben seni unutmadım ki.., @KNİSK
26.9.2017 20:07:51
gül peri
@gulperi
8 Aralık 2017 Cuma 13:02:43
Bitti nefes, elin postlar,
Yalan şu dünyalık evin.
Allah aşkına ey dostlar,
Birbirinizi hep sevin...

İnsanlar bu tavsiyenizi tutsalar dünyada ne kötülük ne de savaş olurdu.

Kısa ve özdü duygular.Paylaşım için teşekkürler.

Kaleminiz daim o...

Sevin, @karadereli
26.11.2017 12:27:45
gül peri
@gulperi
8 Aralık 2017 Cuma 12:59:11

Duygular beyitlere ne güzel aktarılmış

Her türlü şiiri güzel yazan kaleminizi kutluyorum

.Beğeniyle okudum.

Selam saygılar

gül peri tarafından 12/8/2017 6:01:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kül olacaktı, @HakanKurtaran
8.12.2017 11:36:38
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
190.355
Şiir Okunma
1.254.068
Yazı Okunma
61.262
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL