Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
gül peri

gül peri

@gulperi Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 28 Ağustos 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

gül peri
@gulperi
18 Aralık 2017 Pazartesi 20:13:53
Sevilen kişiye nasihatvari gönülden dökülen duyguları beğeniyle okudum.

Kaleminiz kavi gönlünüz mutlu olsun.Sağlıcakla kalın
=== sevdiğim ===, @Emri TÜRK
18.12.2017 08:59:47
gül peri
@gulperi
18 Aralık 2017 Pazartesi 15:23:17
Sevgi saygı ile kırk yıl bitirdik
İki kızla bir de oğul getirdik
Azımız çoğumuz her şey yetirdik
Kırk yılı kenera koyduk bir tanem

Maşallah kırk yıl dile kolay.Allah mutluluğunuzu ve ailenizin devamını daim etsin.

Şiirinizi büyük bir hazla o...

Bir tanem, @vahap ünsal
17.12.2017 19:55:46
Etkili Yorum
gül peri
@gulperi
18 Aralık 2017 Pazartesi 15:19:20

Fon resminizi hayranlıkla izledim.

Şiirinizi beğeniyle okudum.

Fon müziğini de haz duyarak dinledim.

Gerçekten de insanın ruhunu okşayan bir ses tonu.

Kutluyorum.Selam sevgiler

Yaramı alır gelirim, @Ferda,ca
18.12.2017 15:02:04
gül peri
@gulperi
18 Aralık 2017 Pazartesi 15:15:22
Alırsam bir selam sabah ve akşam
Kalbimin köşkünü sarar ihtişam
Kelebek misali kısaysa yaşam
Umut düşü yağar halden bilirden.

Selam Allahındır.Tanı taıma verdiğin selam sevap getirir.

Ne güzel bir hece şiiri beğeniyle okudum.

Selam sevgil...

Etkili Yorum
gül peri
@gulperi
18 Aralık 2017 Pazartesi 15:02:36
Hak yedin,gönül kırdın
Her zaman üste çıktın
Em-patiyi bilmedin
Nasip olmaz dokuz metre


Sağımızda ve solumuzda Allahın melekleri iyiyi de kötüyü de yazıyor.

Hesap gününü düşünmüyor insanlar.

Yürek sesinizi beğeniyle okudum.Selamlar
Dokuz metre bez, @ferhan
12.12.2017 08:51:30
gül peri
@gulperi
18 Aralık 2017 Pazartesi 14:59:23
oy dağlar karlı dağlar
yüreğim sensiz yaralar bağlar
yine geldi kara kış
buruk geçti yazın gölgesi


Gönül sesinizi okumak güzeldi.

Kaleminiz var olsun.Gönlünüz dert görmesin.

Sağlıcakla kalın.Selamlar

Uykusuz geceler, @Tercanlı24
18.12.2017 09:39:15
gül peri
@gulperi
18 Aralık 2017 Pazartesi 14:56:56


Sayfanızı açıp ta bu güzel sahil resmini görünce içim ısındı.

Yürek sesinizi okumak güzeldi.

Kaleminiz var olsun.Selam sevgiler
Tedarik🐞, @MERAL TICE
18.12.2017 12:19:44
gül peri
@gulperi
18 Aralık 2017 Pazartesi 01:41:34
Seçkiyi kutluyorum.

Nicelerine.Kaleminiz var olsun
Kördüğüm, @yok,sul
17.12.2017 14:14:15
gül peri
@gulperi
18 Aralık 2017 Pazartesi 00:33:59
Vefalı dost yüreğiniz var olsun.

Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.

Selam saygılar.
Kızıltuğ, @zaralıeren
15.12.2017 00:20:45
gül peri
@gulperi
18 Aralık 2017 Pazartesi 00:31:33
Sunumu ve içeriği ile güzel bir şiir,

Kutluyorum.Daim olsun kaleminiz
Sonbahar...151, @SADIK YILMAZ
18.12.2017 00:02:07
gül peri
@gulperi
18 Aralık 2017 Pazartesi 00:28:50
Kavgalar, savaşlar aldı yürüdü
Kulun yüreğini korku bürüdü
İnsaf ve vicdanlar hepten kurudu
İnsana sözümüz geçmedi gitti

Evet aynen katılıyorum.Neyin peşindeler anlamadım gitti.

Beğeniyle okudum.Kaleminiz kavi gönlünüz mutlu olsun

Nice pa...

gül peri
@gulperi
18 Aralık 2017 Pazartesi 00:25:25
Duygularınızı dile getiren tekniğine uygun bir hece şiiri.

Kutluyorum.Kaleminiz var olsun
Taş olsa yanar her gün, @KAFKASİ
18.12.2017 00:04:56
gül peri
@gulperi
18 Aralık 2017 Pazartesi 00:23:15
İçeriğinde duyguları tekniği ve sunumu ile çok güzel.

Beğeniyle okudum.Amin diyorum.

Sağlıcakla kalın
-ne olur!-, @İSMAİL SÜKLÜM
18.12.2017 00:19:38
gül peri
@gulperi
17 Aralık 2017 Pazar 15:51:19

mum alevi gibi yandım da,
mum eridi,
ben tükendim için için.
yarab!

Ne güzel duygular bunlar.Ömrünüze bereket.Beğeniyle haz duyarak okudum ve dinledim

Kaleminiz var olsun.Selam saygılar hocam.
gül peri
@gulperi
16 Aralık 2017 Cumartesi 01:57:17
Çok beğendim.Kutluyorum kaleminizi.

Selam saygılar hocam
gül peri
@gulperi
16 Aralık 2017 Cumartesi 01:34:08


Özlenen kişiye yürekten dökülen duyguları okumak güzeldi.

Her şey gönlünüzce olsun hocam.Selam saygılar
Sen gelmedin, @Mehmet Aktaş
15.12.2017 00:21:58
gül peri
@gulperi
16 Aralık 2017 Cumartesi 01:22:22
Ne basitmiş meğerse evlen, boşan ve bitti
Birkaç gecelik zevke bir tane çocuk yetti
O körpecik bebeği şimdi kim zora itti?
Böylece kaç hayatı ayrılık paraladı

Hayat gerçekleri çok güzel bir hece şiiri ile çok güzel dile getirilmiş.

Haleminiz...

Gönül sayfam kabarık, @Kąrsî
16.12.2017 00:35:14
Etkili Yorum
gül peri
@gulperi
15 Aralık 2017 Cuma 19:58:59
Günümün şiiri Ummuhan kardeşim.Tebrik ederim.

Kalemin daim olsun.Sevgiler
gül peri
@gulperi
15 Aralık 2017 Cuma 18:10:53
Özleme dair çok duygulu bir şiir.

Fon resmi de güzeldi.

Kaleminiz var olsun.Sevgiler
Hey gidi heyy...!, @Canan EREN
15.12.2017 10:15:51
gül peri
@gulperi
15 Aralık 2017 Cuma 01:21:21
Neye yarar sözlerin arşa ulaşmıyorsa?
Neye yarar cümleler bendinden taşmıyorsa?
Neye yarar sanatın kendini aşmıyorsa?
Derdine yanmıyorsa neye yarar yazdığın?

Harika bir eser olmuş.Tekniği ve duygularıyla takdire şayan.

Günün seçkisini fazlas...

Hâl beyanı, @Salih Erdem
14.12.2017 00:30:17
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
190.381
Şiir Okunma
1.254.148
Yazı Okunma
61.265
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL