Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
gül peri

gül peri

@gulperi Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 28 Ağustos 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

gül peri
@gulperi
27 Mayıs 2018 Pazar 02:31:33
Sitemli duyguların dizelere aktarımı çok güzel.

Hayrünisa hanım da duyarak yorumlamış.

Her iki arkadaşımı da kutluyorum

Selam sayglar
gül peri
@gulperi
27 Mayıs 2018 Pazar 02:28:05
Gerçekten de bu çiçeklere bakıp şiir yazılmaz mı.İnsanın içine ferahlık veriyor.

Kaleminiz var olsun Uya Hanım.Selam sevgiler
Jakaranda!, @Oya gedik
12.5.2018 16:02:00
gül peri
@gulperi
27 Mayıs 2018 Pazar 02:24:46
Yürek sesiniz harika bir hece şiirinin dizelerini süslemiş.

Sunumu ve içeriği ile çok güzel.

Kutluyorum
gül peri
@gulperi
27 Mayıs 2018 Pazar 00:58:13
Gözler ve bakışlar kalbin aynasıdır.

Ne güzel dile getirmişsiniz.Beğeniyle okudum.

Selam sevgiler
Gözlerin dili, @Gülseren Morkan
27.5.2018 00:50:51
gül peri
@gulperi
26 Mayıs 2018 Cumartesi 17:23:05
Yine kaleminizden harika duygular dökülmüş.

Beğeniyle okudum.Sağlıcakla mutlu kalın.

Saygılar
gül peri
@gulperi
26 Mayıs 2018 Cumartesi 16:47:21
Şiir yerine çok yakışmış kutluyorum.

Sağlıcakla mutlu kalın sevgiler
gül peri
@gulperi
26 Mayıs 2018 Cumartesi 01:36:58
Günün seçkisine yakışan şiirinizi kutluyorum.

Nice paylaşımlara Sağlıcakla mutlu kalın.
Söyleme, @İbrahim Taşdemir
24.5.2018 01:08:31
gül peri
@gulperi
25 Mayıs 2018 Cuma 14:59:21
Yürek sesinizi beğeniyle haz duyarak okudum

Tekniğini de beğendim.Günümün şiiri diyorum.

Tebrikler.Saygılar.Hayırlı cumalar
gül peri
@gulperi
24 Mayıs 2018 Perşembe 16:32:25
4
Kendime..., @elif_elif.
2.10.2017 17:26:36
gül peri
@gulperi
24 Mayıs 2018 Perşembe 16:32:25
4
Kendime..., @elif_elif.
2.10.2017 17:26:36
gül peri
@gulperi
23 Mayıs 2018 Çarşamba 15:07:32
Çok duygulandım okurken.

Yazdıklarımız bizim annelerimiz.Fedakar ve cefakar.

Şimdiki annelerde bunların hiç biri yok.

Yine bizler de gördüğümüzü yapıyoruz.Ama bizden sonraki,

nesilde hiç biri olmayacak.Elinize gönlünüze sağlık Haz duyarak...

Benim annemin, @Ebuzer Ozkan
22.5.2018 19:14:24
gül peri
@gulperi
23 Mayıs 2018 Çarşamba 14:59:12
Aramıza hoş geldiniz.

Nice paylaşımlara.Kaleminiz kavi gönlünüz mutlu olsun.
Gitsen, @safure yıldırım
23.5.2018 10:13:00
gül peri
@gulperi
23 Mayıs 2018 Çarşamba 14:57:28
Her bir kıtasına sayfalar dolusu yorum yazılır.

Aldı götürdü şiiriniz.Beğeniyle haz duyarak okudum.Kutluyorum seçkiyi

Selam saygılar
E s k i d e n, @Salih Erdem
22.5.2018 18:57:32
Etkili Yorum
gül peri
@gulperi
23 Mayıs 2018 Çarşamba 02:09:51
Kimi çok zengin olmuş kral gibi yaşıyor,
Kimi doğuştan fakir hallerine şaşıyor,
Kimi aklın yitirmiş hep bağırıp koşuyor,
Ne hallere düştük biz, halimizi gör yarab...

Çok güzel mesajlar veriyor şiiriniz.Beğeniyl okudum

Sağlıcakla mutlu kalın
" halimizi gör yarab ", @zkrytsgn
22.5.2018 23:57:52
gül peri
@gulperi
23 Mayıs 2018 Çarşamba 02:05:59
İçeriği ve sunumu ile güzel şiir

Beğeniyle okudum.Sağlıcakla mutlu kalın

Saygılar
Bıktığı zaman, @Muzaffer Yavuz
22.5.2018 12:05:46
gül peri
@gulperi
23 Mayıs 2018 Çarşamba 02:01:51
Azeri dili ile ne güzel yazmışsınız.

Çok beğendim.Elinize gönlünüze sağlık.

Saygılar.
gül peri
@gulperi
23 Mayıs 2018 Çarşamba 01:59:08
Binicinin olmaz, hiç sağı, solu!
Etrafına bir bak, acemi dolu…
Kaybeder kendini, bulamaz yolu;
Düşer attan hem ilk binişte yeğen…

Her bir kıtası ayrı güzel.Sayfalar dolusu yazdırır.

Çok güzel öğütler.Kaleminiz var olsun efendim.

Selamlar ...

Yeğen - v, @halilşakir
23.5.2018 00:03:14
gül peri
@gulperi
23 Mayıs 2018 Çarşamba 01:43:57
Çok güzel bir yürek sesi.

Beğeniyle okudum.Kalemin kavi gönlün mutlu olsun arkadaşım

İyi geceler.Selam sevgiler
Tek çare, @GÜLDESTE
22.5.2018 22:15:59
gül peri
@gulperi
22 Mayıs 2018 Salı 18:15:21
bu küsler aleminde
kim borçlu
kim suçlu
biliyor muyuz

Çok güzel yazmışsınız gönlünüz dert görmesin.Herkes kendini bilir kimin suçlu olduğunu...

Şiirlerime gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederim.Okuyan gözleriniz dert görmesin.

Saygılar
Etkili Yorum
gül peri
@gulperi
22 Mayıs 2018 Salı 16:42:15
Geldik, gördük.
Sunduk da yürekte saklı
Kala kala kaldık bir başımıza

Beğeniyle okudum.Derinliğine düşündüren dizeler haz verdi.

Kaleminiz kavi gönlünüz mutlu olsun

Selam sevgiler
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
190.300
Şiir Okunma
1.253.928
Yazı Okunma
61.252
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL