Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Kasım 2009 Perşembe 15:14:55
Ben bu sayfaya, bir kırmızı gül bırakıyorum
Çok saygılar
Hayırlı bayramlar
Barış diye haykırmak, @Y. Kaya
26.11.2009 14:54:03
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Kasım 2009 Perşembe 13:08:21
Çok güzel türkü
Çok saygılar arkadaşım
Hayırlı bayramlar
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Kasım 2009 Perşembe 13:05:51
Gitmezsin o zaman
Çok güzel ve anlamlı
Çok saygılar
Hayırlı bayramlar
İsimsiz şiirler 32, @karann
26.11.2009 01:07:52
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Kasım 2009 Perşembe 13:03:08
Keşke bilseydik
Bilinmiyor
Çok saygılar Aşık Komani
Hayırlı bayramlar Arkadaşım
Bilemedim bilemedim, @aşık komani
25.11.2009 19:19:07
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Kasım 2009 Perşembe 12:52:02
Çok güzeldi,bayıldım
Siz çok yaşayın
Var olun
Çok saygılar
Ölümüne varız, @şair67
16.10.2007 15:32:17
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Kasım 2009 Perşembe 12:50:20
Karanlıkların son bulup
Güneşin tam gaz ilerlemesi için
Hayırlı bayramlar dilerim
Saygılar
Yorgunum, @şair67
18.10.2007 21:18:44
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Kasım 2009 Perşembe 12:48:31
Çok güzel dileklerle aynını diliyorum
Çok saygılar Ali Cemal Ağırman
Saygılar
Yapa yalnızım, @şair67
23.10.2007 01:09:02
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Kasım 2009 Perşembe 12:46:16
Vardı demek ki
Ama ben hatırlayamadım,öncesini
Çok güzel baba şiir di
Çok saygılar
Hayırlı bayramlar
Nerede kaldı, @şair67
23.10.2007 20:56:14
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Kasım 2009 Perşembe 12:40:15
Merhaba gurbetcim
Merhaba...Merhaba
Aynı hasretler sarıyor,her bayram arefesi yürekleri
Bende senin gibi
Herkezden uzak
Yaşıyorum
Bayramları
Çok sevgiler
Hayırlı bayramlar
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Kasım 2009 Perşembe 12:24:33
Bunun adı AŞK
Gelsin hasretini çektiğin
Çok saygılar
Hayırlı bayramlar
Düşlerime gel, @kaderimol
16.11.2009 22:02:18
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Kasım 2009 Perşembe 11:28:48
Seni sevmeyeni,sende sevme der gibi
Çok saygılar Arkadaşım
Hayırlı bayramlar
Bırak gitsin, @Kangallı Mustafa
26.11.2009 11:24:36
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Kasım 2009 Perşembe 00:45:17
Kanadını kırdırma
Asi bir söz,belki
AMA gerçekler acı
Hemde çok
...
Çok saygılar Keoman
Uçamazsın, @keoman
25.11.2009 20:44:51
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Kasım 2009 Perşembe 00:41:59
Her mısrası acılardan bir demet sundu bana
Çok saygılar
Son veda, @nilkurt
26.11.2009 00:00:14
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Kasım 2009 Perşembe 00:28:30
Kadere karşı gelmek,çok zor
Saygılar Kangallı Mustafa
Kutlarım
Nasibi aldım, @Kangallı Mustafa
25.11.2009 23:58:56
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Kasım 2009 Çarşamba 23:55:44
Çok güzel.Büyüleyici,mısralar
Kutlarım
Şarkı gibi okudum
Saygılar sevgiler selamlar
Hayırlı bayramlar
Mutluluklarla, @GÜLAY BİRKL
25.11.2009 22:04:43
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Kasım 2009 Çarşamba 23:33:10
Ben, bu şiirleri ,yazan kalemi,yürekten alkışlıyorum
Ve biliyorum ki...Şair Türkmendağlı
Çok saygılar sevgi ve selamlar Yunus diyarına
Kutlarım.Beğenmekten öte hayranlıkla okuyorum
İki dünya var., @türkmendağlı
25.11.2009 21:21:31
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Kasım 2009 Çarşamba 23:27:53
Konuşmam daha da gırıldım gayrı
...
Çok güzel ,şiveler aynı
Çok saygılar
Gönül derdin bitmezmi, @ozankoman
25.11.2009 23:14:45
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Kasım 2009 Çarşamba 21:50:19
Çok degişik,hep sevgiden bahsederken,Sevmedim
Demiş yürek,kutlarım
Sayglar Kangallı Mustafa
Sevmedim, @Kangallı Mustafa
25.11.2009 16:52:39
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Kasım 2009 Çarşamba 21:43:17
Yok ,gülde diken var
Kurşun, sıkan parmaklara batar
Sonra ,beni nasıl ,öldürecekler
Kıyamam
...
Yüreğine saglık Yaşar çetinkaya
Ah şu iyi niyet,
Siz iyi olun yeter, @Y. Kaya
25.11.2009 10:51:39
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Kasım 2009 Çarşamba 21:29:19
İyi ve sağlıklı bir yaşamın, vitamine borcu vardır
Çok saygılar,güzel ve anlam yüklü
Çok saygılar arkadaşım
Vitaminin bende, @Son Damla
25.11.2009 15:30:51
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
66.247
Şiir Okunma
1.493.092
Yazı Okunma
36.671
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL