(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUTLULUKLARLA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUTLULUKLARLA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BİR YERLERDE BİRİNCİLİK KAZANMIŞ ŞİİRLERİMDEN BİRİYDİ AMA BURADA BENİM ŞİİRLERİM BÖCEKTEN VAZGEÇTİM KURDELE BİLE ALMAZ AMA BENDE UMURSAMAM ZATEN. BEN YALNIZ ŞİİR YAZMASINI VE OKUMASINI SEVERİM BÖCEKLE FİLAN DA İŞİM OLMAZ SELAMLAR
Şairem seven bazen buselerde bazen buğulanan gözlerde ama en fazlada yüreğinde bulur sevileni.helede kirpiklerinin arasına yerleştirmişse sevilenin gül yüzünü baktığı her yerde ve herşeyde onu görür.nerden mi biliyorum kendimden elbetteki.. Saygılarımla..
Bundan hiç şüphem yok sevgili dost. ne güzel anlattin seven yüreğindeki bakışlarını. Yürekde olmasa ortam istediği kadar romantik olsun nasıl bakışılır göz göze nasıl oturulur diz dize değil mi? Sevgilerim sizinle.
yüreğine sağlık çok güzeldi,keyifle okudum dizelerinizi Kurban bayramınızı en içten dileklerimle kutlar, nice güzel bayramlara erişmenizi dilerim, bayramı ailenize, ve Türk İslam Alemine ve tüm insanlığa barış ve huzur getirmesini temenni, ederim.sevgi ve selamlar..
Daha önce yazmıştım. Gülay Hanım şiiri kolay yazmıyor,ince eleyip sık dokuyor. Aceleye de getirmiyor. Sözcükleri,(kelimeleri ) yerli yerine istif etmesini biliyor.Rakik ve dakik yazıyor. Dili,Türkçesi arı ve durudur.Yaşayan TÜRKÇE'den yanadır. Yabancı kelimelere ve uyduruk sözcüklere asla iltifat etmiyor.Günün modasına da uymuyor.Nitelikli şiirlerden yanadır.Birleştirici veyapıcıdır. O şiirleriyle,davranışlarıyla gerçek bir Anadolu kadınıdır.Bunlardı şiirlerinde de görmekolasıdır. Bir daha kutluyorum. HürnOzan.
Ho geldin sayfama Abdülkadir Bey ne mutlu bana ki böyle güzel dostlukların içindeyim. Yüreğinizde ki sevgi öyle geniş ki içine bizler bile sığabiliyoruz.Sevgilerin içinde kalmanızı dilerim.
Güllerinin örsünde, döversin sözcükleri Sevdalı yüreğinde, tutuşur aşk gülleri Bir kadeh beyaz şarap, gönlünü serinletir Artık seninledir hep, kalbinin sevgileri.
yüreğinde sevgü yüzünde gülücükler gitmesin sana çok yakışıyor dost çok yürekten şiirdi kutlarım
Güllerinin örsünde, döversin sözcükleri Sevdalı yüreğinde, tutuşur aşk gülleri Bir kadeh beyaz şarap, gönlünü serinletir Artık seninledir hep, kalbinin sevgileri.
Şiirler duyguların en özel ifadesidir.Özellikle sizin kaleminizle ifade edilince,ayrı bir değer ve anlam kazanıyor.Sevgi dolu ,duygu dolu ve harika dizelerdi.Tebrik ederim.Yüreğiniz solmasın,sevgi ile kalın her daim.Sevgilerimi gönderiyorum gönül dolusu.
sevgili şaire gerçekten şarkı tadında hoş ve akıcı bir eser olmuş.yazan yüreğe tebriklerimi arz eder bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.varolun hanıefendi.
Nameli sözlü türkülü gecelerde En güzel hecelerde Yanlızlıgın hüznü derinleşince Kalbinin en hücra köşesinde Hisset bul yaşa beni Ben seni çok seviyorum ey..! ...Güzel kokulu Gece prensesi ...... Yürek sesini ve Seni ALKIŞLIYORUMMMM
Canım ablam Sıcacık yüreğinden sıcacık bir sevgi şiiri Kutkarım güzel dizelerini sevgimdesin saygımla....
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM.hearth MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER, BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
Güllerinin örsünde, döversin sözcükleri Sevdalı yüreğinde, tutuşur aşk gülleri Bir kadeh beyaz şarap, gönlünü serinletir Artık seninledir hep, kalbinin sevgileri.
cok güzel bir siirdi yüregine emegine saglik tebrik ederim sevgiler.
Mumların gölgesinde, aşk perisi gelince Şarap mutluluk verir, gönül gönlü sevince Kırmızı, beyaz, pembe hepsi birdir aşığa Süzersin gözlerini, bakarsın ince ince.
Güllerinin örsünde, döversin sözcükleri Sevdalı yüreğinde, tutuşur aşk gülleri Bir kadeh beyaz şarap, gönlünü serinletir Artık seninledir hep, kalbinin sevgileri.
Güzel ve anlamlı bir şiirdi. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
Mumların gölgesinde, aşk perisi gelince Şarap mutluluk verir, gönül gönlü sevince Kırmızı, beyaz, pembe hepsi birdir aşığa Süzersin gözlerini, bakarsın ince ince.
Güllerinin örsünde, döversin sözcükleri Sevdalı yüreğinde, tutuşur aşk gülleri Bir kadeh beyaz şarap, gönlünü serinletir Artık seninledir hep, kalbinin sevgileri. ..... çok harika bir anlatim içinde siir okudum dilekler inan çok güzel ama.. ama biz hep o dileklerdeyiz ya çıkarsa diye bekliyoruz ama nerde o şans deyip gidiyoruz efendim. yüce rabbim kalbinde yüreğinde ne varsa onu nasip etsin efendim. LALELER diyarindan kocaman selamlar gonderiyorum o ince zarif ruhuna...yoldaş
Güllerinin örsünde, döversin sözcükleri Sevdalı yüreğinde, tutuşur aşk gülleri Bir kadeh beyaz şarap, gönlünü serinletir Artık seninledir hep, kalbinin sevgileri.
canısı harikasın ne güzel di dizelerin saygı duydum bir kadehte toplamışsın tüm sevgileri kutlarım
ÇOK GÜZEL.YORUM YAPAMAYACAĞIM.
ARİFE TARİF GEREKMEZMİŞ.
EN İÇTEN SAYGI VE SEVGİLERİMLE.