Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
29 Kasım 2009 Pazar 02:06:05
Kurban bayramınız mübarek olsun
Şiir dostu
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Kasım 2009 Cumartesi 10:34:00
Çok harika
Kendini anlamayandan,anlayış bekleme Arkadaşım
Çok saygılar
Hayırlı bayramlar
Beni anlamadılar, @Orhan ERDOĞAN
21.11.2009 18:09:04
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Kasım 2009 Cumartesi 10:21:59
Bir kalemde bitermi
Bitmez
Nasıl bitsin Onur Bilge
Çok saygılar
Çok güzeldi...Sevgiler
Biter mi sandın, @Onur BİLGE
28.11.2009 09:23:48
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Kasım 2009 Cumartesi 01:17:27
Çok güzel
Çok saygılar Faruk Tabak
Damla, @faruk tabak
27.11.2009 19:26:39
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Kasım 2009 Cumartesi 01:10:04
İşlenmiş mısralar,oya gibi
Yazan yürek,kalem var olsun
Çok saygılar
Hayırlı bayramlar Aşık Komani
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Kasım 2009 Cumartesi 00:59:46
Başkası neme lazım
Harika,şahane,mükemmel
Kutlarım
Çok saygılar
Hayırlı bayramlar
Neme lazım, @GÜLAY BİRKL
27.11.2009 21:11:14
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Kasım 2009 Cumartesi 00:56:53
Bir damlasıda yetecek
...
Ne güzel,bir damla
İnşallah ,damlar
Ve göl olur

Çok saygılar sevgilerle selamlar
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Kasım 2009 Cuma 22:48:36
Çok güzel
Kutlarım
Saygılar
Hayırlı bayramlar
Bir aşk ol, @necirvan-1
27.11.2009 12:52:15
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Kasım 2009 Cuma 11:43:53
Anlasada,bana biraz geç anlamış ,hissi verdi.
Yada senin orda işin neydi.Keşke gitmeseymişsin
Neyse
Yüreğine sağlık
Saygılar
Hayırlı bayramlar Faruk Tabak
Racon, @faruk tabak
27.11.2009 07:04:47
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Kasım 2009 Cuma 11:37:54
Bu bayram,Hayırlar la,şanlı olsun
Şerden uzak hayat,nurlar la, dolsun
Renkten renge giren,sararsın solsun
Ölsün vicdansız.Yaşasın merhamet

...
Çok saygılar
Hayırlı bayramlar arkadaşım
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Kasım 2009 Cuma 10:33:40
Özlenmezmi,elbette özlenir,vatan
Bende,özledim
Hemde,can verecek kadar
Çok saygılar
Hayırlı bayramlar
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Kasım 2009 Cuma 10:25:30
Hepmi hicran sarıyor...Aşk bilmecesini
Çok saygılar
Kutlarım
Hayırlı bayramlar
Ne zaman.., @Funda SAĞLAM
26.11.2009 08:16:30
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Kasım 2009 Cuma 09:06:50
Ben ,sadece,şiire, çok güzeldi diyorum
Çok saygılar
Hayırlı bayramlar
Nikah sözü, @şiirindili
21.11.2009 07:50:24
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Kasım 2009 Cuma 08:13:26
hiç kimseyi hayatıma almadım
...
Şiir acı verdi can
Yalnız bu mısraya takıldım.Bende kendimi, az çok tanırım
Hayatımıza kimseyi almamakla,iyimi kötümü ediyoruz orası, meçhul
Bu yalnızlık sevdası,hayra alamet değil
Yinede hayırlı olsun
Hayırlı ...

guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Kasım 2009 Cuma 03:27:30
Çok güzeldi
Umudu her daim taze tutmak gerek
Çok saygılar
Hayırlı Bayramlar
Değdi, @necirvan-1
26.11.2009 12:19:31
Etkili Yorum
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Kasım 2009 Cuma 03:18:40
Bazen, incelikleri düşünmek,başlı başına şiir dir.
Çok saygılar
Hayırlı Bayramlar Oya Gedik
Etkili Yorum
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Kasım 2009 Cuma 03:10:57
Saygılar size efendim
Siz saygıyı hak eden .Naif yüreğin sahibi,ince ruhun ,Şairisiniz
Yazmış olduğunuz şiir lerinizle,Zaten yeteri kadar hassaiyetiniz anlaşılıyor
Allahtan sizin gibi,binlerce kez kopyalamasını istemekten başka,şu anda aklıma başk...

İyi bayramlar, @şair67
27.11.2009 01:43:41
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Kasım 2009 Cuma 02:59:58
Yüreğine kalemine sağlık
Çok güzel şiir
Kutlarım
Çok saygılar
Hayırlı Bayramlar Arkadaşım
Kavuşurum diye, @Kangallı Mustafa
26.11.2009 19:46:08
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Kasım 2009 Cuma 02:57:50
Nedenler,yormasın
Zalime sebep
Giden gitsin
Dönmesin
Sen
Gelene bak
Umut,
Yüreğinde
Açan
Gül
Bahcesi olsun.


Çok saygılar sevgiler selamlar
Hayırlı bayramlar
Neden, @kaderimol
17.10.2009 16:24:28
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Kasım 2009 Perşembe 22:00:21
Canım,her şeyim,anam,beni doğuranım...
...
Analar, analarımız
Unutmak ne mümkün
Yaralar açsada,derinden
Sars sada, temeli yerinden
Bozsada düzeni,tertipten
Kırılsada gönül,kalpten
Yinede
En büyük sevgiyle,kutsaldır
Analarımız
Tekrar bu d...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
66.238
Şiir Okunma
1.493.073
Yazı Okunma
36.670
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL