Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
10 Haziran 2010 Perşembe 01:17:59
Çok güzel harika her zaman ki gibi
Yürekten gelen ses Türkmendağlı
Yüreğinize saglık
Çok saygı ve sevgiler Yunus diyarına selamlar
Yunus diyarı., @türkmendağlı
8.6.2010 22:22:42
guler birsozu
@gulerbirsozu
9 Haziran 2010 Çarşamba 12:57:06
Anladığım kadarıyla çok duygulu ve bir okadar da, sitem var.
Çok güzel.
Tabi benim türkçem de kıt.
Fakat akıcılığı istediğiniz yön de su gibi ilerliyor.
Çok saygılar AZAP
guler birsozu
@gulerbirsozu
9 Haziran 2010 Çarşamba 12:50:23

Gücün filistinli çocuğa yeter
Zulmün işkencedir ölümden beter
Yakıp söndürdüğün enkazlar tüter
Eşkıya devleti katil israil
...
Yüreğinize saglık... Gücü gücü yetene bir dünyada en çok ezilen ortada. Ve çocuklar kandırılabiliniyor. Ülkemizde ...

Katil israil, @ARİF BARAN
1.6.2010 22:28:56
guler birsozu
@gulerbirsozu
9 Haziran 2010 Çarşamba 11:50:33
Final acı veren noktada
Yüreğine saglık
Hayat çok acımasız
Çok saygılar AŞIKLUZUMSUZ
guler birsozu
@gulerbirsozu
9 Haziran 2010 Çarşamba 11:40:15
Çok güzel
Öğretmene yazılan harika bir şiir
Yüreğine saglık Erdoğan Bektaş
Saygılar
Öğretmenim*, @Erdoğan BEKTAŞ
28.5.2010 22:21:43
guler birsozu
@gulerbirsozu
9 Haziran 2010 Çarşamba 11:29:48
Yine çok harika
Final öyle bir noktayı koymuşki Harika
Yüreğine saglık
Çok saygılar AZAP
...beteri gördün..., @AZAP
8.6.2010 11:02:37
guler birsozu
@gulerbirsozu
9 Haziran 2010 Çarşamba 04:08:39
4 Mevsimlik ağaçlar gibi,
Önce fidandım büyüdüm,
sonra dallandım budaklandım
sonbahar geldi kurudum
ancak birdaha açamadım birdaha olmadı...
Sadece kuruyan ağacın kuru dalları kaldı geriye
kesip yaksalarda olur,
hala kuru bir şekilde dursada...

Ölümüm olsun.., @melek32
8.6.2010 15:33:44
guler birsozu
@gulerbirsozu
9 Haziran 2010 Çarşamba 04:03:31
Kavuşman dileğiyle mutluluklar temennim
Çok saygılar Ayşe
Yüreğine saglık
Sevgiler
guler birsozu
@gulerbirsozu
9 Haziran 2010 Çarşamba 04:01:36


Güneş doğacak elbet, bu kıyamet bitecek.
Doyanlar, komşunu elbet bir gün bilecek.
Millet’in efendisi, tekrar kıymet görecek.
Köyünden göç edenler yine köye dönecek.

...

Çok farklı bir sayfada yorum yapmak çok özel
İnşallah köyün ...

guler birsozu
@gulerbirsozu
9 Haziran 2010 Çarşamba 03:57:14
Bu nasıl bir elveda
Çok üzüldüm
Saygılar Necati Ocakcı
Mutluluklar...
Elveda, @Necati Ocakcı
8.6.2010 10:30:09
guler birsozu
@gulerbirsozu
9 Haziran 2010 Çarşamba 03:48:59
Çok güzel ya...
Valla ucuz malın pazarı ucuz etin yahnisine benzer arkadaşım
Adı zaten sevda olamaz
Harika Nilkurt delikanlılık bu şiirde arkadaşım
Var ol Çok saygılar
Ucuz sevdalar, @nilkurt
9.6.2010 00:00:12
guler birsozu
@gulerbirsozu
9 Haziran 2010 Çarşamba 03:44:02
Umut;
Yarın.
Umut;
Karanlığı delerek çıkan ,
Işığıdır sabahların.
...
Çok güzel umut dolu mısralar
Umutsuzluk ölüme benzer
Yüreğin umutla dolu olsun
Çok saygılar
Umut, @Mehmet Ali Türkan
9.6.2010 00:08:34
guler birsozu
@gulerbirsozu
9 Haziran 2010 Çarşamba 03:27:16

SENİ BIRAKTIM

Merhabalarımı bıraktım
Ve nasılsınlarımı
Selamlarımı verilen yürekten
Ve dostluklarımı gelirken gumrukde

Hayallerimi bıraktım
Yaşanmamış aşklarımı
Avuçlarımı bıraktım sımsıcak
Son kez tuttuğum ellerini

Gözlerimi bırakt...

Seni bıraktım, @Gezgin_Sair_
9.6.2010 00:08:18
guler birsozu
@gulerbirsozu
9 Haziran 2010 Çarşamba 02:43:06



Gecenin ürkütücü suskunluğunda,
Senin gidişine yaktım bütün mumları.
Öylesine hasretimki,
Kokuna ve nefesine,
İçimdeki haykırışımı dökemiyorum kaleme,
Avaz avaz bağırsam adını geceye,
Gökyüzü kahrolur,
Yıldızlar ağlar.
Bütün aşklar,
Bö...

Biliyor musun, @GÜLER TEKER
9.6.2010 01:47:35
guler birsozu
@gulerbirsozu
9 Haziran 2010 Çarşamba 02:14:08







hadi dön gel bebeğim ben çıktım yoldayım

belki aşk sadece sadece bugündür

sana bana acımaz bu hayat öldürür...

...
Çıktığın yolda aşkla yürü Ali Ulubay
Çok güzel di yüreğine saglık
Çok saygılar



D ö n g e l, @ali ulubay
9.6.2010 00:05:40
guler birsozu
@gulerbirsozu
9 Haziran 2010 Çarşamba 01:49:27
Yürek sızlatan bir yalnızlık duruşu.
Yüreğine saglık Genç Ozan
Çok saygılar can insan
Kutlarım
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Haziran 2010 Salı 19:43:00
Yüreğine saglık
Mutluluk kanatların olsun
Çok saygılar adaşım
Var ol inşallah
Sevgiler Güler Teker
Yüreğim, @GÜLER TEKER
7.6.2010 09:40:14
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Haziran 2010 Salı 19:39:45
Ruhu şad olsun
Allah rahmet etsin
Çok acı ve hüzünlü mısralar
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
Allah size uzun ömür versin Ayvalıklı
Babam, @ayvalıklı
7.6.2010 14:16:09
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Haziran 2010 Salı 19:37:14


Sembolüm
Gülüm ol,
Elim, kolum, bedenime aşkın ile dol
İrem’im yayıl gönlüme, aşkının vaveylasıyla
Canım;
Seni sararım bedenime, öz kefenim diye
Ulaşırız el ele birlikte o tertemiz atiye
Bağlarım ikimizi, sonsuzun ölümsüzlüğüyle...

...bağlarım ikimizi..., @AZAP
7.6.2010 10:55:16
guler birsozu
@gulerbirsozu
8 Haziran 2010 Salı 19:34:47


yaşama sevincim var olma nedenim
bir gülüşüne bin bir ömür adadığım
adındır yüreğime ateşle dağladığım
adın geçince nuru şiirlerde bulduğum
canımın içiiii......
...
Çok güzel
Harika duygular
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
Adın geçince, @kosarli 47
8.6.2010 17:29:17
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
66.159
Şiir Okunma
1.492.772
Yazı Okunma
36.658
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL