Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
20 Eylül 2010 Pazartesi 01:51:06
Yüreğine saglık Ayşe
Çok acı
Çok saygı ve sevgiler
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Eylül 2010 Pazar 14:48:18
Ne güzel
Korumak
Var ol arkadaşım
Çok saygılar
Gecelerim seninle, @Cemal YILDIZ33
19.9.2010 11:07:15
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Eylül 2010 Pazar 14:45:48



adım umut
gördüğüm çocuğa gülüş dağıtırım
karşılaştığım canlıya merhaba derim
hiçbir art niyet taşımadan

Aynen...
Yüreğine saglık Meselci
Çok saygılar
___adım umut, @meselci
19.9.2010 11:20:22
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Eylül 2010 Pazar 14:35:33
O kötü işte.
Aklından çıkartmanın yolu zor açılır
Yüreine saglık
Çok saygılar
Sildim, @huseyintoy
19.9.2010 11:05:41
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Eylül 2010 Pazar 14:33:19
Final noktayı koymuş
Kutlarım
Hayat da, şanslı olmak kader
Kaderi risk altına sokmak şans

Yüreğine saglık Serapertence
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Eylül 2010 Pazar 02:04:26



Benimkisi lirik bir saşkınlık
Sulara bile cemre düşerken
Yanan toprakları düşünmek
Her sofradan aç kalkmak
besmele ile yeni bir günde yine
Yeniden yanmaya hazır

Çocuk ruhlara sebep,bu duygular içimizden çıkmadı.
Yüreğine saglık Keoma...

Yüzün, @keoman
18.9.2010 23:28:32
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Eylül 2010 Cumartesi 17:47:02

ben seni sevmek için doğmuşum
dünyanı yaşanılır bir hayata çevirmek için
engellerle bir bir uğraşmışım
ve dikenlerle savaşmışım
gül kokulu yapına hiç zarar dokunmasın diye

Her şeyi anlatıyor yüreğin sesi
Kutlarım bu sevgiyi
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Eylül 2010 Cumartesi 17:36:33
Çok güzel

korkular değilmi ki zaten
düşlerimizi bütünüyle hapseden.

Burda kaldım
Ve düşündüm
Önemli olan korkuları düşlere taşımamak.
Gerisi çorap söküğüdür, çözülür

Yüreğine saglık Yaşar ÇETİNKAYA
Çok saygılar arkadaşım
Ertelenmiş hayaller..., @Y. Kaya
18.9.2010 10:06:55
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Eylül 2010 Cumartesi 17:15:47
Final de, dertleri giderken kefene sarmış
Yüreğine saglık
Acı gerçekler
Çok saygılar
Büktü boynunu, @osman türüdü
17.9.2010 11:18:44
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Eylül 2010 Cumartesi 17:08:19
Ne güzel harika
Yazan kalemine saglık
Ayrımcılık için çomak sokan hiç eksik olmadı.
Dilerim kazdıkları kuyuya düşsünler gayrı
Yüreğine saglık Mahzuni
Canım ülkem, @Seyit Kazım
15.9.2010 13:48:38
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Eylül 2010 Cumartesi 17:01:37
Çok güzel
Yüreğine saglık arkadaşım
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Eylül 2010 Cumartesi 16:38:34


Yeminim olsun ki
Dudaklarım dudaklarından başka kımseyi öpmuyecek
Ellerım kımsenın ellerıyle örtüşmüyecek
Yüregim sadece senin için atacak
Hayallerimizi sensiz yaşatacagım
Gidiyorsun demek öyle olsun


Çok güzel
Yüreğine saglık
Şimdi ...

Gidiyorsun demek, @ebrulias
17.9.2010 11:59:55
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Eylül 2010 Cumartesi 16:30:46
Yüreğinin sesine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Eylül 2010 Cumartesi 16:27:07
Çok güzel sevmişsin
Yüreğine saglık
Harikaydı
Kutlarım
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Eylül 2010 Cumartesi 03:22:07
Çok şahane
Çok begendim
Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Eylül 2010 Cumartesi 03:19:49
Burası TÜRKİYE
Çok güzel
Yüreğine saglık UNALAN
Var ol dost
Diyar diyar sevdam, @UNALAN
17.9.2010 20:12:31
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Eylül 2010 Cumartesi 03:16:32
Acı veren şiir
Ne yazık ki, artık o masum çocuklarıda göremez olduk.

Dikilsin heykeli tüm şehirlere .
İhanetin, kötülüğün kavganın .
Tükürsün yüzüne gelip geçen de ,
Tüneğine dönsün uçan kuşların …

Gerek yok heykele
Milletin tükürüğü...

guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Eylül 2010 Cumartesi 03:09:39
Çok çok güzel
Bir solukta okudum
Allah korusun diyerek
Yüreğine saglık
Çok saygılar Oktay ZERRİN
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Eylül 2010 Cumartesi 02:38:23
Çok güzel
Kalmışsada artık gençler ayaklarıyla ezmiyordur
Fabrikalar kurulmuşmudur bende bilmiyorum Fakat aşk çok güzel duyguların hırsıdır.Hiç yorulmamışlardır
Yüreğine saglık
Çok saygılar Ayşe
Bağ bozumu, @AYSE 09
17.9.2010 16:06:38
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Eylül 2010 Cumartesi 02:34:45
Çok uzun bir on dakika
Hiç geçmemiş gibi...

Banamı öyle geldi...

Yüreğine saglık Ali ULUBAY
Çok saygılar
T e n e f f ü s, @ali ulubay
18.9.2010 00:00:47
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
65.865
Şiir Okunma
1.491.376
Yazı Okunma
36.620
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL