Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
GÜLDESTE

GÜLDESTE

@guldeste Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

GÜLDESTE
@guldeste
13 Haziran 2009 Cumartesi 20:23:17
Sana bir demet yaptım
yolluyorum yakala umut


içinde çocukluğum var
kırmızı rugan ayakkabılarım
bisikletim,topum,
kaybolan tadım,yıllarım var


yakala umut
düşürme sakın,iyi tut
içinde sevdiklerim
yok olup sevemediklerim
var olup sevm...

Yakala umut, @Davidoff
11.6.2009 01:15:48
GÜLDESTE
@guldeste
13 Haziran 2009 Cumartesi 20:02:08
Küçücük tebessümle yine kapımı çalmış
Yeni baştan başlayıp ağlamaktan korkarım
Gözlerim bambaşka bir sevda seline dalmış
O sellerde taşıpta çağlamaktan korkarım

Yaşamıştım bilirim bu duyguyu ezelden
Tanımıştım aşkı ben çirkininden güzelden
Şi...

**korkarım**, @acemice ben
13.6.2009 00:14:59
GÜLDESTE
@guldeste
13 Haziran 2009 Cumartesi 19:34:45
çok anlamlı dizeler her mısrada bir gerçek vardı kaleminizi gönülden kutlarım en içten sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
13 Haziran 2009 Cumartesi 19:20:51
Pervane olduk ışığa
Hep ona doğru uçtuk.
Işık sandığımız aşk,
Cehennem narıymış yandık
Can evimizden vurulduk.

Oysa ne çok da gerçekti
Yanı başımızdaydı aydınlık
Belki de çok uzaktaydı her zaman
Biz kendimizi kandırdık.

Severken ayrılık ...

Aşk yoruldu, @cinitas
13.6.2009 19:11:13
GÜLDESTE
@guldeste
13 Haziran 2009 Cumartesi 19:15:00
Hani bazı dokunaklı şarkılar vardır
Bir hüzün bir efkar bastirir insana
Bazı hayaller bazı akşamlar vardır
Özlemlere susatır çölde kalmışçasına
Kalın bir sis yüzüne gömer görüntüleri
Aciyan yüreğini kanatan yara
Kalp kırık arzular yıkıktır
Pı...

Ağla gözlerim, @NILGUN
13.6.2009 07:01:17
GÜLDESTE
@guldeste
13 Haziran 2009 Cumartesi 19:07:53
çok anlamlı çok güzel dizeler yürek olmasa güzellikleri görmese göz nasıl yazar kalem sözcükler nasıl böyle güzel olur usta kaleminizi gönülden kutlarım en içten sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Bu benim şairliğim, @Onur BİLGE
13.6.2009 00:02:58
GÜLDESTE
@guldeste
13 Haziran 2009 Cumartesi 18:48:30
Kaç geceler uyumadım sabaha kadar
Yüreğimi avucuna bırakmak için,
Kaç geceler yalvardım,yıldızlar kadar
Yıkılan bir duvar misali,yıktı anılar

Sen bilmedin belki saatlerce ağladım
Göz yaşlarım sel oldu,pınar gibi çağladım
Gözlerim oldun,sana ü...

Kaç geceler, @hazan444
13.6.2009 15:06:02
GÜLDESTE
@guldeste
13 Haziran 2009 Cumartesi 18:46:27
çok anlamlı ve oldukça düşündürücü dizeler inanın ergenekon davasına bende inanmıyorum daha doğrusu inannasım gelmiyor güçlü kaleminiz hep yazsın en içten sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Erkene-kon, @Bayram Ali Bülbül
13.6.2009 13:35:35
GÜLDESTE
@guldeste
13 Haziran 2009 Cumartesi 18:42:20
Kalleş bir ses yükseldi
Ben vazgeçtim diyordu
O ses senin sesindi
İnim, inim inletti

Aşkım değil yazdıran
Öfkem ondan katmerli
Seni adam zannetti
Yüreğine hapsetti

Bana niye gelmiştin
Bunu asla sormadım
Çünkü istemesemde
Nedenini hisse...

Değmezsin, @belkiz
13.6.2009 11:22:39
GÜLDESTE
@guldeste
13 Haziran 2009 Cumartesi 01:33:49
Birçok işler planladım,
Ben ne desem yalan oldu.
Bu nükteyi geç anladım,
Ben ne desem yalan oldu.

Tedbir bizden takdir onun,
Ol-da dahli yok bir kulun,
Ey dostlarım ayık olun,
Ben desem yalan oldu.

Kendime hep zeki derdim,
Her soruya cev...

Yalan oldu, @Mustafa Yaralı
13.6.2009 00:00:27
GÜLDESTE
@guldeste
13 Haziran 2009 Cumartesi 01:31:10

Gözlerine çekme sürme,
Sen anadan sürmelisin,
İşleri yokuşa sürme,
Yanan gönlü görmelisin.

Yanakların çiçek açsın,
Gamzeler gülücük saçsın,
Sen de sevgiye muhtaçsın,
Gönülden gül dermelisin.

Sen aşkımın fitilisin,
Gönlümün açan gülüsün...

Benli, @ümit zeki soyuduru
12.6.2009 10:40:46
GÜLDESTE
@guldeste
13 Haziran 2009 Cumartesi 01:09:27
şehirleri yabanlar bastı
yollar kapandı
doruklara çekildi yurtlar
karlı yükseltilere yüründü

yeni türküler söyle dost
umarsızlığa terkedilenler
çocuklarını unutmasın
umudu yanında göründü

iskeleyi de yabanlar bastı
kapandı geceler yollar...

GÜLDESTE
@guldeste
13 Haziran 2009 Cumartesi 01:08:03
HAYALLERE KAPILMAZ BİÇARE AKLIM
SEVDAMIZI BİRLİKTE ARAŞTIRALIM
TANIŞMAYI İSTİYOR AKLINLA AKLIM
GEL YANIMA ONLARI TANIŞTIRALIM.

AYRILIĞA ALIŞKIN YALNIZDIR AKLIM
SEBEBİNİ SENİNLE SORUŞTURALIM
İÇİNE KAPANIP DA SUSARSA AKLIM
GEL YANIMA AKLINLA K...

Gel yanıma, @temel48
13.6.2009 00:01:05
GÜLDESTE
@guldeste
13 Haziran 2009 Cumartesi 01:05:51
tek kelimeyle harika bir anlatım usta kaleminizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
13 Haziran 2009 Cumartesi 00:55:51
mükemmeldi babanızın öğüdünü tutun iki ustaya sonsuz sevgi ve saygılarımla
Kül oldun, @ZEKİ TOMBUL
13.6.2009 00:05:05
GÜLDESTE
@guldeste
13 Haziran 2009 Cumartesi 00:40:43
Behey Felek daha bende
Bilmemki sen ne istersin
Muhtaç eyledin zalime
İnan zalimden betersin

Haykırdım isyanım sana
Nice kıydın sen genç cana
Kor eyledin yana,yana
Yüreğimde ne istersin

Koydun kimsesiz burada
Bilmem erdinmi murat’a
AKG...

Ne istersin, @hasan AKGÜL
12.6.2009 20:53:29
GÜLDESTE
@guldeste
12 Haziran 2009 Cuma 23:40:49
Nefesimsin
Masum yüreğim her acıya dayandı
Aşk acısı ne illetmiş dayanamadı
Aşkıma sevda yüklü yüreğimi verdim
Sevmek nefes alırken ölmekmiş

Suskun duvarlar gözyaşlarımı silerler
Arkadaşım sırdaşım olurlar yalnızlığıma
Yollar dağlar taşlar i...

Nefesimsin, @RUMUZ4300
12.6.2009 23:37:10
GÜLDESTE
@guldeste
12 Haziran 2009 Cuma 23:37:24
sizden ayrılalı sanki yıllar geçti
unuttum ayları sizden ayrılalı
o kadar çok mu oldu
yo yo sanmam çok diğil
ama ayrılık oldu ya
sustu gönlüm hiç konuşmadı
sanki küstü gönülcüğün
darıldı bana
sizden ayrılalı
yağmurlar yağdı kirpikle...

Sizden ayrılalı, @AYSE 09
12.6.2009 23:04:24
GÜLDESTE
@guldeste
12 Haziran 2009 Cuma 22:48:05
hocam gene mükemmel bir şiirinizi okudum usta kaleminiz hep yazsın herşey gönlünüzce olsun sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
12 Haziran 2009 Cuma 20:46:02
deniz kabuklarına hayran küçük kız
belki birgün kavruk tenli bir balıkçının
yamalı ağlarına takılacak çıplak ayakların
düşü düşüne
maviliği yüreğine
denize çıkacak sardunya kokulu
tüm sokakların
başucu hikayelerin olacak balık sürülerinin
m...

D, @MEDÜZ
12.6.2009 00:35:19
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
102.688
Şiir Okunma
882.622
Yazı Okunma
306.511
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL