Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
GÜLDESTE

GÜLDESTE

@guldeste Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

GÜLDESTE
@guldeste
15 Haziran 2009 Pazartesi 18:02:02

Rüyamda gördüm bu gece canım
Nasıl mutlu oldum bilsen Firuze
Boğuldum o sıcak buselerinde
Sen de benim gibi gülsen Firuze
Gözlerine bakıp tuttum elini
Gamzeler dans etti mimiklerinde
Sonra omzuma koydun başını
Titredim bir tanem öyle derinde...

GÜLDESTE
@guldeste
15 Haziran 2009 Pazartesi 17:59:58
bence çok anlamlı ve düşündürücü dizeler mükemmel bir anlatım usta kaleminizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Aldırma, @cosari
15.6.2009 10:27:22
GÜLDESTE
@guldeste
15 Haziran 2009 Pazartesi 17:58:03
Gece oynarken ayla, bulutun arkasında
Hayalimi kaybettim dün semanın tasında
Aldırmadı yıldızlar eğlence sevdasında
Didik didik aradım bir türlü bulamadım
İşte o an kırıldı elim, kolum, kanadım.

Avuç açtım el açtım yalvardım yıldızlara
Gökyüz...

GÜLDESTE
@guldeste
15 Haziran 2009 Pazartesi 17:53:26
mğkemmeldi sözler öyle içten öyle anlamlı ki kalemini gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımla
GÜLDESTE
@guldeste
15 Haziran 2009 Pazartesi 17:52:02
güzel ve anlamlıydı kaleminiz hep yazsın en içten sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Beyoğlu da pavyon, @Cemal Erkoç
15.6.2009 00:01:10
GÜLDESTE
@guldeste
15 Haziran 2009 Pazartesi 17:49:49
mükemmeldi değerli dost yürekten alkışlıyorum sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
14 Haziran 2009 Pazar 00:49:34
mükemmeldi hocam kaleminiz hep yazsın bizler okuyalım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Ol, @Mustafa Yaralı
14.6.2009 00:00:43
GÜLDESTE
@guldeste
14 Haziran 2009 Pazar 00:23:25
Ay yüzünün yanında soluk kalır gülemem,
Doya doya bakayım bir kere güler misin?
Tutmaz oldu dizlerim çabalarım gelemem,
Kulak verip geceye sesime gelir misin?

Tevekkeli değil ya! Kusurda hep serdeyim,
Dinmiyor hiç gözyaşım biçare kederdeyim, ...

Soruyorum, @N E Y Z E N
13.6.2009 01:28:02
GÜLDESTE
@guldeste
14 Haziran 2009 Pazar 00:14:27
Sensizlik denen tren, hangi garda duraklar ?
Sensiz ne tur atılır, ne çekilir sokaklar
Hep sinemi deliyor, yalnızlık denen oklar
--- Bu beklemeler beni sabaha koymaz yarim
--- Belki darılır küser, canana kıymaz yarim.

Her ayrılık yüreğe, iz ed...

Sana kıyamam, @RABATLI
14.6.2009 00:11:31
GÜLDESTE
@guldeste
14 Haziran 2009 Pazar 00:12:38
mükemmeldi usta kalemini gönülden kutlarım en içten sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
14 Haziran 2009 Pazar 00:08:42
Gezdim İstanbul’u dört bir köşeli
Bütün konakları mermer döşeli
Yüzüm gülmez gurbet ile düşeli
Onun için arz ederim sılayı

Ah destanım sen sılaya varasın
Arayasın kardeşimi bulasın
Ehbabların hatırını sorasın
Onun için arz ederim sılayı

S...

GÜLDESTE
@guldeste
14 Haziran 2009 Pazar 00:07:06
Şu ömür dağının başları kardır
Karalar bağlama dayan yüreğim
Geniş dünya senin başına dardır
Karalar bağlama dayan yüreğim

Topladım günleri kırk yıl ediyor
Deli gönül yönün dönmüş gidiyor
Yaşadıkça yeni dertler tadıyor
Karalar bağlama dayan ...

Dayan yüreğim, @ZEKİ TOMBUL
14.6.2009 00:04:29
GÜLDESTE
@guldeste
14 Haziran 2009 Pazar 00:05:45
gözgöz oldu sevdam
delik deşik dünyada
ayak oldu ayaklandı
insandan insana koştu

bazen kendine küstüm
saklandım sezgilerimden
herkes sordu neredesin
yahu düpedüz

kendimi buldukça
dost yüreklerinde
seslendim dostlarıma
kendimle barışıp ...

GÜLDESTE
@guldeste
14 Haziran 2009 Pazar 00:04:10
çok çok güzeldi müyhişti kalemin hep yazsın en içten sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
14 Haziran 2009 Pazar 00:02:48
kısa ve öz ama çok söz kalemin hep yazsın sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
-------, @temel48
14.6.2009 00:01:04
GÜLDESTE
@guldeste
13 Haziran 2009 Cumartesi 23:52:04
bence bu kadar umutsuz olma çok duyguluydu dizelerin kalemini gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Heyhat, @lineerprimus
10.6.2009 00:04:07
GÜLDESTE
@guldeste
13 Haziran 2009 Cumartesi 21:57:06
çok duygulandım büyük geçmiş olsun diyorum kaleminiz hep yazsın sevgi ve saygılarımla
--amcaoğlu'na--, @esmerefsane
13.6.2009 01:47:11
GÜLDESTE
@guldeste
13 Haziran 2009 Cumartesi 20:42:35
dolu dolu çok anlamlı çok güzel dizeler kaleminiz hep yazsın sevgi ve saygılarımla
Kardeşim, @durak yiğit
12.6.2009 18:08:23
GÜLDESTE
@guldeste
13 Haziran 2009 Cumartesi 20:36:59
Bir sevda yaşadık hatıramız var
Yapma bunu yaren bu değilki kar
Dost kara günde dostunu arar
Ayrıldık diye biz düşman mı olduk


Çok emekler verdik birbirimize
Yalvardık yakardık da rabbimize
Ya nasip değildi ya geldik göze
Ayrıldık diye biz...

GÜLDESTE
@guldeste
13 Haziran 2009 Cumartesi 20:30:40
Öyle bir edası var ki,
Sanırsın ki dünya sahibi
Öyle bir sevdası var ki,
Sanırsın ki dünya güzeli

Oysa bende güzel
Oysa bende gazel
Dal yaprakta güzel
Gülü solunca hazan

Bilmez ki bu ceylan
Gönlümde gezerken
Bağlarda güzel
Dağ başında ...

Bende güzel,, @Alaaddin Uygun
7.6.2009 13:34:24
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
102.817
Şiir Okunma
882.881
Yazı Okunma
306.649
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL