Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Haziran 2011 Cuma 19:11:16
Bir hamlede
Günahlarını omuzladılar
Cebrin hesabını masaya yatırdılar
Anlamsız tuzaklardan
Şehir şehir kaçtılar,
Ve tahammülleri tükenince
Hilal ve Rafael...
Vuslata merhaba dediler
Ayrılıkları falakaya yatırıp
Bin hazla üzerine al bayrak çe...

_hilâll ve rafael_, @NÜS
17.6.2011 16:37:07
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Haziran 2011 Cuma 14:13:46
sela sesinde bükülürken boynum kıldan ince
ellerimi kaldırdım Rabbim geldim ben aciz bir kulum
biliyorum ölüm gerçek dünya fani bir gün hepimiz göçeriz
merhametini esirgeme canımı alevlerin şerrinden koru
yanındaki yanık yüreklerin hepsine gitsin...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Haziran 2011 Cuma 13:24:17
Gözlerin gözümde eriyip dursa
Yüreğim sahile seninle vursa
Gecelerim sende vuslata erse
Hoşuna gider mi söyle bir tanem.


Murat’ım ellerin elimde olsa
Sevdamız gül olup gönlümde solsa
Kokuların Gönül evime dolsa
Hoşuna gider mi söyle ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Haziran 2011 Cuma 13:19:55

Sabahın şavkı vurmuş dağlar boyanmış ala
Sevginin sarayından beraber çıktık yola
O güzel bakışların içimde durur hala
-- Sevgiye açılacak kollarım vardır benim
-- Paraleller dolanır, çemberim yardır benim.

RABATLI kim unutmuş, kim sevmiş kim...

Beraber çıktık yola, @RABATLI
17.6.2011 00:09:04
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Haziran 2011 Cuma 13:17:57
Dünya tekerrürden ibadet imiş
Her rampa sonunda vardır bir iniş
Zalimlerin bile sonu var finiş
Kanattın yüreğimi haberin ola
Hakkımı helal eylemem sana

Siccin kitabından sorulacaktır
Nizam terazisi kurulacaktır
Yaptıkların bir bir sorulacak...

Haberin ola, @emine erdem
17.6.2011 01:04:04
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Haziran 2011 Cuma 13:15:24
Çocukluk yaptık,
Büyürken...
Gençlik, yekten dalavere
Bir baktık dolmuş heybe
Hadi gelde kurcalama
...Yığın elde, sermaye
Kalıbı çelişki, hayatın
Mayası isyan
Eşittir insan
Artı’sı muamma
Kürkümü ye dünya...



emeğine saglok abla...

Dünya..., @guler birsozu
17.6.2011 03:11:56
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Haziran 2011 Cuma 13:13:26

Düğün hediyesinin en güzeli denizden gelir.
Eksiği bir at idi gelinin, muradına sevinir.
Ben, biten her bahara ‘gençliğim’ derim;
e yeşile de küserim.
Bak! Gökkuşağını ‘’sil de’’ sileyim.

Paylaşmayı sever...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Haziran 2011 Perşembe 22:08:54
boşuna mı onca dil
eylemsiz lal olunca
yaşına mıdır idil
söylemsiz kal olunca

bahar dalında çıkar
alın alında yakar
sevgi balında akar
elemsiz hal olunca




emeğine saglık sagımla abime..kutladımm
Olunca, @ramazan.efe
16.6.2011 21:27:53
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Haziran 2011 Perşembe 22:07:52
Yine oturdum yalnızlığımın gizli bahçesine
Boş bir sayfa var elimde
Nereden başlasam acaba hayatın kirli yüzüne
Sonra başımı kaldırdığımda bulutlar acı gerçekle
Hayatımın da bu sayfa kadar boş geçtiğini söylüyorlar galiba
Korkulan yalnızlık aslı...

Boşluklar, @adnuf
16.6.2011 21:51:20
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Haziran 2011 Perşembe 22:03:24
Ne günler yaşadık ne günler gördük
Gözümden gitmeyen bu hayal senin
Mutluluk bizimdi sanki biz kördük
Sevdikce yetmeyen bu sevda senin


Değerin dag kadar ulu ve yüce
Dayanmaz hiç bir şey kalpteki güce
Alemde yok inan sen gibi ece
Izdırap et...

Bu sevda senin, @azaptar
16.6.2011 20:40:58
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Haziran 2011 Perşembe 19:43:16
Uçsuz bucaksız kumsalı…Masmavi engin deniz.
“ALANYA” da konaklayın, biraz da zengin seniz.
Ala iye kalesinden Damlataşı inine,
Gezenler hep bayılıyor, hele bir de görseniz...

“GAZİPAŞA” muz diyarı, tüm dünyaya ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Haziran 2011 Perşembe 19:39:16
emeğine saglık...anlamlıydı..kutladım..emeği saygımlaa
Uf olduk, @Ersoycav
16.6.2011 03:09:18
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Haziran 2011 Perşembe 19:33:38
Sensin tek cazibem
Sevdiğim
Kokundan bir nağme essin
Fısıltına razıyım
Ellerin zapt etmiş gönül hanemi
Gözlerin ömrüme ilaç
Endamını sarar benliğim
Hadi durma bana senden bir haber ver
Verde özgürlüğümü yaşayayım...



emeğine saglık abl...

Toprağım..., @guler birsozu
16.6.2011 14:33:04
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Haziran 2011 Perşembe 19:31:52
Sen varsın ya yaşadığım acının

Her bir hücresinde...

Şikayet etmek ne demek!

Ağzını bile açmaz bu yürek



çokk güzel..bir dinleti ...olmuş!!!
kaleme..nefesee...yürekten alkış ve sevgimle..kutladım...çok!!
Ayrılık..., @Asiyim Asabiyim
16.6.2011 19:09:18
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Haziran 2011 Perşembe 14:48:50
şiire yoruma..alkışlar çokcaaa..kutladım emeği..saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Haziran 2011 Çarşamba 22:49:35
acılar içinde uyanırım çoğu kez
tutarsa migrenim
soluğum tıkanacak gibi olur
uslanır deli gönül
özlemin yetecek

sevecenliğin kaldı armağan
dualarımı uçurdum ardından


emeğine saglık şairim...kutladımmm
Dese yetecek, @ramazan.efe
15.6.2011 22:47:25
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Haziran 2011 Çarşamba 22:20:04
emeğine saglık ..şairim..kutladım saygımlaaaa
Çocukluğum +, @meselci
15.6.2011 14:34:28
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Haziran 2011 Çarşamba 18:18:11
Gördüğün insanı dost olur sanma
Darbeyi yediğin zaman anlarsın
Cahil ise eğer sözüne kanma
Bir gün gelir ,inim inim inlersin

Çıkar için tatlı diller döşüyor
Maddiyata senden önce koşuyor
Konuştuğun sözü ele taşıyor
İşte böylesini elbet mimle...

Çıkarcı dostlar..1..., @batu_41
15.6.2011 01:34:39
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Haziran 2011 Çarşamba 18:01:46
Kelimelerin oyununda söylendi geçmişim
Faturasını yazdılar bir çırpıda sanki
Tutuştururum yamalarımı teyellerek
Buluştu aşk imzasını çizdi kaderime
Boşuna üzülmüşüm herşeye çok yazık


Biriktirdiklerimi küfelere bastım ektim toprağımı
Ayak di...

Anlat bana, @N.ALTIN
15.6.2011 14:07:33
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Haziran 2011 Çarşamba 18:00:15
Seni varlığının kırıntılarında aş diye barkıma taşımışlığımdan
Seni var olduğun günden beri itirafımı sunduğum tanrıdan tanıyorum
(o) Seni tanıyorum


emeğine saglık....kutladım şairi....saygımlaaa
Seni tanıyorum, @~ Ş i m o ~
15.6.2011 17:51:30
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.362
Şiir Okunma
1.227.835
Yazı Okunma
112.462
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL