Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Haziran 2011 Pazartesi 11:47:20
Şimdi Bensizliğimi öğreteceğim Sana,
Bunun için gidiyorum..
Senli günlerimi aramaya gidiyorum,
Kayıp Aranıyor listelerinden..
Senden Kırk adım uzağa kaçıyorum,
Hem de koşar ayak
Telaşla ve yere basan çıplak ayaklarımla..
Belki yine Pembe Şiir&...

Pembe şiirler..., @Kıpkırmızı
20.6.2011 09:39:01
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Haziran 2011 Pazartesi 11:46:14
mevlam rahmet etsin..canda can..anlamı..vede ehemmiyetli dizeler olmuş..kutladım sevgi bıraktım çokcaaa..................
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Haziran 2011 Pazartesi 11:44:11
Bir gününde dört mevsim,kalabalık şehir bana benzer,
Kocaman yüreği,çağırır elleri,Yahya Kemal’in şiiri eser,
Bir kadın oynar,aldırmaz saçında gül,arada şarkı söyler,
İşte;
vurdumduymaz şehrimin,
yosun yeşili yelpazelenir,
sanki,
Endülük...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Haziran 2011 Pazartesi 11:43:07

Sevdamın şemleri sönerse sönsün
Zavallı gözlerim varsın ıslansın
Zaten sevda üz/re olmayan şansın
İzinin üstüne döndü Dilrüba


Yıllar yılı karaları bağlattın
Lüzumsuzu gece gündüz ağlattın
Dertli sazı acı acı söylettin
Koluna girdiğin kim...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Haziran 2011 Pazartesi 11:41:57
hiç bir sevda dayanmaz ayrılığa
hiç bir zindan
hissetmediğin sevdam kadar ağır değil
karartmaz gözlerimi

hiç bir gece süslemez varlığımı
senin süsleyeceğin gibi...



emeğine saglık ..okunasıydı..tadında kutladım..saygımlaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Haziran 2011 Pazartesi 11:40:52

Sevda denilen şeyin üstünü çizeceğim
resmini hançerleyip sevginden gideceğim
seni aklımdan silip yeniden seveceğim
yemin olsun bil artık seni terk edeceğim…



terketmek kolay mı bilmem...tüm imgeler yerindeydi..emeğine saglık canda ca...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Haziran 2011 Pazartesi 11:29:12
Vefa borcu olduğu inancıyla
Hem de biraz buzları eritmek manasında
Belki birazda merakıma muciben
Hal hatır sormak geldi bunca zaman sonra aklıma



emeğine saglık..abim..güzeldi...tadındaydı yine saygımlaaa
Beynimdeki sihirbaz cadı, @KNİSK
20.6.2011 11:25:46
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Haziran 2011 Pazartesi 11:10:24
Hüzne kapılmış çehrem, ne zaman gülecekti
Dar_ı efkâra düşmüş, avuntu ne olacaktı
Koyduğun mesafede, daha ne dayanırım
Yalnızlık mı kaderin, beyhude kalmış yanım



tadındaydı..okunası dizelerin..kutladım canda canımı..sevgim çokcaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Haziran 2011 Pazartesi 09:11:25
kuzgunun kayasına
şiir yaz ayasına
çekişler payasına
çekimser öbeğinden

ozan efem andıkça
oyunlarda yandıkça
kahrından usandıkça
ürper kelebeğinden


emeğine saglık abim..kutladım..kalemi..yüreği..saygımlaa
Dağ lalelerinde mor, @ramazan.efe
20.6.2011 09:00:44
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Haziran 2011 Pazartesi 08:03:03
vakit terk-i diyar
topuklarımda pürtelaş bir hüzün



Ey ölüm meleği
Vur tırpanını ciğerlerime
Son nefesim hatıra kalsın bu şehre



Fakat dur!
Bana satranç tahtamı getir
Önce içimdeki siyah şahı devireceğim



güçlü kalemi..begeni...

..., @Abdulkadir BOSTAN
20.6.2011 00:05:46
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Haziran 2011 Pazartesi 08:02:02
Doğduğun bu günde
Mutluluk olsun yolun
Elimde yırtık resmin
Yarım kalan sevdanla
Sessiz kalışlarında
Tükendi umutlarım
Feryadımı yolladım bir kuşun kanadında

Adın dilimde hece ağladım gecelerce
Dilerim mutluluk olsun yolun yaşadığın sürec...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Haziran 2011 Pazartesi 07:59:27
Yollar biter..
Yokluğunda saçlarda aklar biter...




emeğine saglık şairim..anlamı derindi..kutladım saygımlaa............!!!...her demm
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Haziran 2011 Pazartesi 07:58:24
Simdi öyle yapayalnizim,
ölü duvarlar geliyor üstüme,
Kizdim biraz kendime,
Bütün o sevdiklerim,
nerede...


Yoklugu cok korkunctu babamin,
Hep onun sicakligini aradim,
Simdi beni özlemi bir baska sariyor,
o büyük adamin



çok güzel di...

Büyük adam ( baba ), @Ersoycav
20.6.2011 03:37:58
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
19 Haziran 2011 Pazar 23:26:54
Arınsam kirlerden geçsem elekten
Dosteli korkmaz hiç, çarkı felekten
Gönül evimdeki, kutsal dilekten
Damla damla sızsam, az senin için



emeğe değmiş...kutladım ..sevgim ve saygımla her dem..
Gönül kervanı, @Dosteli_
19.6.2011 16:44:03
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
19 Haziran 2011 Pazar 23:17:08
bana seni sakın sevme deseler
karşılık olarak dünyayı verseler
dar ağacı kurup idam etseler
senden başkasını sevmeyeceğim



seven yüreğin cüretli dizeleri..kutladım canda canı..sevgimleee
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
19 Haziran 2011 Pazar 23:11:11
Bugün babalar günü!
İçimde buruk sancı..
Ve ben sana özlemimle,
Hiçbir çocuk kalmasın babasız
Hiçbir çocuk kalmasın annesiz
Duaları ile anıyorum seni! …
Seni çok seviyorum baba! …
Nur içinde, cennetinde rahat uyu!



mev...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
19 Haziran 2011 Pazar 23:08:42
Dün çirkin yüzünüzle
yürek öldürmek için yarıştınız

Bugün güvercin olmuşsunuz
gökyüzüyle ne zaman barıştınız



haklı dizelerdi....yürekten alkış..sevgi pıanarıma ve güçlü kalemine olsun...kutladım can
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
19 Haziran 2011 Pazar 22:23:53
Asma suratını dudak bükme bana...
Beyazları yok sayıp siyahlara aldanma..
Hercai menekşeler biriktirdim sana sunmaya.
Ihlamurların çiçek açma zamanınında..
Geleceğim ben sessizce kapına..
Asma Suratını be kadın asma suratını asma..



EMEĞİN...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
19 Haziran 2011 Pazar 19:30:06



























Susma Türkiye
Daha fazla vakit kaybetme
Çok geç demeden
Son ver bu gidişe
Çünkü değildir Türklüğün adı susmak
Ya da oyunlara göz yummak............












EMEĞİNE SAGL...

Boz toprakların hayatı, @adnuf
19.6.2011 18:10:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
19 Haziran 2011 Pazar 18:09:55
canda canımsın...harika dizeleri yazan kalemin yüreğin daim olsun sevgi bıraktım yürek dolusu....kutladım can
Baba yağmuru..., @ecedemet
19.6.2011 16:57:41
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.747
Şiir Okunma
1.228.653
Yazı Okunma
112.583
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL