Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Aralık 2011 Cuma 08:49:42

Biliyor musun
Şimdi bütün ülkeler davetkar
Ve şefkate yataklık yapıyor
Bilmiyorlar eşkalimin cüzzam halini

Venedik gözlerimde şimdi kıyısında gondollar
Hangi şarkıyı fısıldadınsa en son kulağıma
Madridli çingenenin serenadı
SahiR...

Ürperen ay, @soulmate
8.12.2011 23:26:18
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Aralık 2011 Cuma 08:48:33

Ey mabedimde yer kaplayan sümbülü nigar!
kayıp kentlerde sisli sokaklarıma gel
bir ışık tutuştur alevi sönük ocağıma
meyine ney geçsin karşı köşeden
tut ellerime yakılmamış tüm meşaleleri
defterime yazılmamış yazı kalmasın
al alda oku tüm çıp...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Aralık 2011 Cuma 08:47:28
İftira, gıybet, yalan, ölü kardeşin eti...
Haydi, durmayın yiyin, desinler ne mideymiş!
Öyle çok bu huylara yaratanın laneti,
Gıybet etmeyen insan dinen bir abideymiş!

Gıybetçiler elbette âlemin yüzkarası!
Tutunduğu dal belli, şeytanın ma...

Dedikodu, @halilşakir
9.12.2011 00:07:11
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Aralık 2011 Cuma 08:43:46

Masamda bir kalem bir parça kağıt
Sana, yazılmadık şiirlerim var
Dilimin ucunda binlerce ağıt
Sana, yazılmadık şiirlerim var

Duvardaki resmin bakıyor bana
Bir şeyler söylüyor yakıla,yana
Yazılmadık şiirlerim var sana
Sana, yazılmadık şiir...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Aralık 2011 Cuma 08:38:25
Ne zaman nerde seni görsem
Asık süratla geçiyorsun
Sen beni hasretinle yaşlandırdın ömrü nerde bulayım
Sende bir gün yaşlanacaksın
Ömrümü ömrüne katsamda


abiiii...ben türkçesinden okudum vallaaaa:)
okuduğunu anlamadım:)yav...


kale...

, @Sevi-esin
9.12.2011 00:33:32
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Aralık 2011 Perşembe 11:35:49
Sus
Sustum
S u s u y o r u m
Gece perdesini usul usul çekerken semaya
En azılı hüzünler sızıyor yalnızlığıma
Z/aman beni giydiriyor yokluğuna
Yüzüm dupduru mahsun
Yanımda olmasan da ne fark eder
Kalbin kalbim üstüne
Benimsin
B e n l e s...

Benimlesin ya, @KÜLLİYAT
8.12.2011 11:33:01
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Aralık 2011 Perşembe 10:59:16
Eğer bizler inanmışsak kalb’te kötülük yok
Bizde içte dışta birdir yalana meydan yok
Hakktan gayri önümüzü açış çaresi yok
Hak yolda açar gülümüz kötülükte göz yok

İçten gelerek söylenen Elhemdülilah çok…




kalemine saglk abm...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Aralık 2011 Perşembe 09:14:27
Hey şair!
Şiirleri kanatıp
Ağlatma artık!


Taparcasına şiirler yazıp
Ardından kuyu kazanı
Sevemem nedense
Seviyorsan adam gibi sevip
Sevilmeyi bekle


O ne öyle?
Geleni al
Geçeni al
Gönül değil mübarek
Sanki tekke

:))
emeğine yür...

T e k k e, @Emine UYSAL (EMİNE45)
4.12.2011 00:00:32
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Aralık 2011 Perşembe 09:13:18
Hazreti Hamza, yetiş ya Ali
Ümmette niza, ateş ahvali
Bu nasıl seza, kırdılar dalı
Zulmün Zindanı, ah Kerbela’da

Ali beytini, güllerle derdin
Hem de ümmete, nasihat verdin
Ey şanlı Nebi, hüzünle gördün
Zulmün Zindanı, ah Kerbela’...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Aralık 2011 Perşembe 08:54:08
Meyvesini yerdin dikseydin fidan.
Bilirsin çiçekle alırdım gadan.
Eskimez yürekler yeniden dadan.
Köşede sefayı sürseniz olur,,

Astarsız surata ne desem boş.
Yüreğim arada olsada bir loş.
Kimseler dolmadan durma gel koş.
Hakkına düşeni bels...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Aralık 2011 Perşembe 08:48:12
Sana söyleyecek sözüm tükenmez, sana sitem edemiyorum,
Bir yetim masumluğuyla, eteğinden tutmak istiyorum.
Hani bir anne çocuğunu döverde, çocuk yinede
Ağlayarak annesinin gül sinesine sığınır ya,
Bu ayrılığın acısıyla dağlanan yüreğim,
Şik...

Sana geliyorum., @Yakup Çak
6.12.2011 23:22:41
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Aralık 2011 Perşembe 08:46:54
Bir yanlışın doğrusunu çizerken günler,
Ve yitik yaşanmışlıklardaki
Ayıplı sevdalara “kırılma noktası” olurken zaman

Şarkılardaki gibi,
“bir bahar akşamı tanışmadık seninle”

Ve tesadüflere ayarlanırken saatler
Mevsim...

Sansürlü düşler, @KNİSK
5.12.2011 08:12:58
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Aralık 2011 Perşembe 08:45:46
Beni bende soğutan umutsuz bakışın
Gidenin geri dönmemesi gibiydi oysa
Gökte bulut ararken
Gözyaşımı döktüm
Kokusuz kalmıştı toprak


abimin kalemi durak abimin de nefesi ile taçlanınca....güzel bir dinleti olmuş...emeklerin,ze saglık kutlad...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Aralık 2011 Perşembe 08:44:21
O beşeri aşkım dır



Adına beşeri sevdam diyorum



Gördügüm günden bü güne Onu seviyorum




sevdğin yürekte hep sevil emi:)


emeğine saglık saygımla
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Aralık 2011 Perşembe 08:42:46
anlamlı..vede degerli dizelerdi...emeğine saglık olsun abimin...
canım aşure çekti şimdi ama ya:)))


saygımlaaa.................
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Aralık 2011 Perşembe 08:41:41
Felekten ne korkacağım hicranım var gamım var
İsterse daha yüklesin götürecek gemim var
Bir gün olup batacağım bu aşkın deryasında
Kurtarırsa o kurtarsın bir umut yelkenim var



kalemine saglık abim..kutladım saygımla............................

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Aralık 2011 Perşembe 08:40:37
Ah yar!
Bilmezsin!
Gönlümde hüküm süren sevdayı,
Bu gönlümün nasıl için için yandığını,
Sen hiç hasretle kavrulmadın ki.
Bilmezsin yangınları,
Benim seni son mevsimde sevdiğimi.
Adın bahardır senin.
Bilmezsin!
Ah yar!
Zamanın darlığını
Za...

Bilmezsin, @Sevim Aslanalp
7.12.2011 00:32:24
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Aralık 2011 Perşembe 08:39:34
Setretmiş beni yarim yürekli etde
Ne etmeli bilinmez insan kesretde
Aşk ateşinden yanıp kandım vahdetde
Cennetleri yüksekten dağlardan gördüm
.
Bir damladan yoksulum sorma ziyade
Ümmet alem kendini sanar azade
Alelâde vadeyi, itibar-ı iade;
e...

Gördüm, @yok,sul
7.12.2011 21:08:49
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Aralık 2011 Perşembe 08:38:32
Biçareyim imdat diye bakar gözlerim
Sevenime sevmeyenime
Bir haberin,bir selamın gelsin diye,
Ne zaman ilaç ne geçip giden yıllar,
Unutamıyorum o ceylan gözlerini,
Mahzun, bakışlarını unutamıyorum.
Ben ferhatca ben mecnunca,
Ben keremce sevdi...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Aralık 2011 Perşembe 08:37:24

Sen sussan da anlattı her şeyi beden dili
Ak yüzümü kararttı kalbinin kör kandili
Maviyi çaldın artık kapkara denizimden
Sildin koparttın seni hayalimden izimden


Bir gün bahçeme konan hayatımdaki adam
Şimdi perde kapandı karardı hayat odam...

Sessiz sinema, @Müjgan Akyüz
7.12.2011 20:28:09
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.551
Şiir Okunma
1.228.235
Yazı Okunma
112.517
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL