Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Başından macera geçmemiş kız denizin dibindeki inci gibidir,aramakla zor bulunur,Allah rast getierecek,başından macera geçmiş kız ise denizin kıyıya vurduğu hamsi balıkları gibidir,miktarları çoktur.ama bayat olduğu için hastalık yapar.
ferhan

ferhan

@ferhan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 24 Ağustos 2007'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

ferhan
@ferhan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 11:56:37

Oyun benim meşk benim
Yürekteki köşk benim
Seni mest eden benim
Benim nazımdır derim.

Cisim ve ışık benim
Yok benzerim benim
Sorsunlar yarim benim
Adı dünyam derim.

Cin değil Peri benim
Hem melek hem huriyim
Onla olmak hayalim
O beni...

Derim, @Hatice Katran
11.5.2009 01:44:34
ferhan
@ferhan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 11:53:16
Yüreğiniz dert görmesin,çağlayan gibi sevgi busesi dökülmüş,kaleminiz daim olsun,saygılarımla..
Buruk şiir, @ünal beşkese
11.5.2009 00:00:20
ferhan
@ferhan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 11:41:07

Sen benim için tek ve özelsin..
Sen başkalarına benzeme sakın,
Hep böyle kal;hep bana yakın
BENİMLE OL..
Her ne kadar yanında olamasam da
Ruhum gölgen gibi hep yanında bunu bil..
Yani;
Sakın ha yok’um sanma
Benim olduğum yerde senin olduğun...

Ben varım, @kader_48can
11.5.2009 10:45:17
ferhan
@ferhan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 11:36:20

Zifir gecelerimin sensiz sabahında,
Kokunu en acı hissettiren rüzgar,
Saçlarımda oynaşır,avuturmu,..aldatırmı
Hissedemem sensizliğinde...?

Ölümsüzlük iksirini,gecelerimde
Rüyalarımda kullan...götür beni çocukluğuma.
Bir anda olsa,bin ömre d...

Güneşim ol, @aşiyan052
10.5.2009 00:00:17
ferhan
@ferhan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 11:01:41

Cennet Annelerin ayakları altındadır derler Ana
Bu canım hayran, bu canım, kurban sana Ana
Ana olmak gerçekten yakışıyor sana
Bağrı yanık gözü yaşlı, yürek aşkı
Merhametin,fedakarlığın, şevkatin simgesi Anam

Sevgini bir güne sığdırmak mümkü...

Anam canım anam, @şair67
11.5.2009 01:49:36
ferhan
@ferhan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 10:58:00
Yüreğinize sağlık,kutlarım,saygılarımla...
Ben sevdim, @cebirin defteri
11.5.2009 00:38:00
ferhan
@ferhan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 10:30:14
yüreğinize sağlık,güzel sevda şiirini kutluyorum..
Seni seviyorum, @yarali-hamsi
11.5.2009 09:10:08
ferhan
@ferhan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 10:26:30


Kalplerin pusulası neydi yönü ne yöndü
Aşklar hep sanallaştı, parlayıp çabuk söndü
Belki de bir hevese,tutku şehvete döndü
Kalbimi ikide bir kapkaççıya çaldırdım.
Aşkları hiçe sayıp artık rafa kaldırdım

Sevdanın çöllerine nice mecnunlar ek...

ferhan
@ferhan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 10:23:31
Haklı sözler,gönlü evlat sevgisi ile yanan tüm Anneleri kutluyorum...saygılar..
Annesiz olmaz, @ibrhim
11.5.2009 09:50:53
ferhan
@ferhan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 10:13:48
Elinize ve yüreğinize sağlık,mükemmel bir şiir okudum,gönül kaleminizden,keşke hiç ayrılıklar olmasa,saygılarımla..sizi ve şiirinizi kutluyorum....
Ağıtlar yakılıyor, @onurumsun
11.5.2009 00:10:03
ferhan
@ferhan
11 Mayıs 2009 Pazartesi 10:04:29

Hani ölmeyecektim,
Derken, salâm verilir.
Ve kefenim serilir,
Bağlanır çenem, elim.
Sonra kabir azâbı,
Unuttuğum emelim.

Fânilerin şehrinde,
Ölüm yoktu sanırdım.
Sözünden usanırdım,
Yaşıyorken içinde.
Ben geçmişken serâbı,
Şimdi kimler...

İbâre, @sır
11.5.2009 00:26:58
ferhan
@ferhan
8 Mayıs 2009 Cuma 16:11:49

Ne muhteşemsin Ya Rab, gözlerimde eserin,
İşlenmiş nakış nakış, manaları çok derin.
Esrarı sende saklı, yarattığın şeylerin,
Sana gelmek isterim, kabul eyle Allah’ım!

Boşuna dönmez elbet, yarattığın şu âlem,
İstemezsen susar dil, yazamaz hiç...

ferhan
@ferhan
8 Mayıs 2009 Cuma 16:03:35


hani ölüm nasıl korkutmazsa deliyi,,
sıradan bir acı,,
annelik özlemini tatmış kadını,,
sinek vızıltısı kıvamında yakalarsa
"beni de öyle depresif rüyalara sürükler
bu başa çıkılmaz halleriniz" diyorum,,
inanmıyorlar

Kutluyorum hoş ve fa...

ferhan
@ferhan
8 Mayıs 2009 Cuma 14:40:11

Canımızdı her zaman, evimizin direği
Evlatlarım diyerek, atıyordu yüreği
Her şeyi o öğretti, anneliğin gereği
Sen boynumuzu büktün, yıktında gittin Anne

Dünyamıza ışıktın, parlayan ay, güneştin
Çocuklarına anne, Babama güzel eştin
Bilene ve...

ferhan
@ferhan
8 Mayıs 2009 Cuma 10:13:26

Gördüğün her şey
Sana beni anımsatacak
Yol aldığım caddeden yol alırken
Yalnızlığın kucağına düşeceksin
Hınzır bir uğultu yankılanacak kulağında
Şarkımız yüreğine saplanacak
Kurtulmak isteyeceksin bu işkenceden
Ama nafile
Ellerine kelepçe ...

Bekleyiş, @Cemal Erkoç
7.5.2009 00:01:01
ferhan
@ferhan
8 Mayıs 2009 Cuma 09:53:38
Üstadım sizde değerli şairler arasındasınız,saygılarımla...ırmak gibi çağlıyorsunuz...
ferhan
@ferhan
8 Mayıs 2009 Cuma 09:48:01

Evlerde ve tarlada-ya ocakta sırtında
Bizlere ninni dedin-huzur bulduk o canda
Okula yazılınca-kızın oğluna dedin
Çalışın da okuyun-kaynadın için için

Sağlık ve sıhhat ile-annem bakar yoklardı
Yanına geldiğimde-bir şey var mı koklardı

Güz...

ferhan
@ferhan
8 Mayıs 2009 Cuma 09:27:12

Türküdür her sözün hecesi türkü
Yaşanan gündüzün gecesi türkü
Her dağın eteği yücesi türkü
Pür neşe ve bin haz saçar türküler

Sazın nağmesiyle bütünleşince
Düşünür insanlar inceden ince
Hele taşlamayla selam verince
Haklıyı,haksızı seçer t...

ferhan
@ferhan
8 Mayıs 2009 Cuma 09:22:31

Kerameti deride sananlar...
Sonu belli yola kılavuz koyanlar...
Nesiminin yüzüldüğünü duyanlar..
Karanlık olunca güneş de üşürmüş...!

Hayalle gerçek arası bir yerdesin...
Etrafınla birlikte sen niye dönersin?
Hem çok yakın hem uzak me...

ferhan
@ferhan
7 Mayıs 2009 Perşembe 11:55:38

Bir gün önce her şey ne kadarda yolundaydı
Annen-baban yanında sevgilin kolundaydı
Beğendiklerin sağında, beğenmediklerin solundaydı
Ve dostlarının hepsi evinin holündeydi

İnsanlar böyledir dostum bunu iyice anla
Her bir şey farklı olur işle...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
85.678
Şiir Okunma
1.724.115
Yazı Okunma
24.630
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL