Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Başından macera geçmemiş kız denizin dibindeki inci gibidir,aramakla zor bulunur,Allah rast getierecek,başından macera geçmiş kız ise denizin kıyıya vurduğu hamsi balıkları gibidir,miktarları çoktur.ama bayat olduğu için hastalık yapar.
ferhan

ferhan

@ferhan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 24 Ağustos 2007'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

ferhan
@ferhan
23 Temmuz 2009 Perşembe 08:27:27

Gömeceğim mâziye can yakan hâtırânı
Elbet söndüreceğim yaktığın aşk çıranı
Ve yırtıp atacağım kavuşma muhtıranı
İçime çöksen bile seni unutacağım

Yıllar yılı seninle döndü şu hayat çarkım
Sevdamızla birlikte yıkıldı evim barkım
Ayrılık acıs...

Seni unutacağım, @mimarefe
23.7.2009 00:00:35
ferhan
@ferhan
22 Temmuz 2009 Çarşamba 14:09:17

Fasık dinsiz,gördü itibar,
Kadın örtmez,elbise dar,
İman artık,gırtlağa kadar,
Ey müslüman, bak ahir zaman..

Kadın erkek,sapıklık saygın,
Fuhuş ölüm,katliam yaygın,
Çaresiz bak,gelecek kaygın,
Ey kul uyan,an ahir zaman...

Zulüm ağır,eğd...

Ahir zaman, @karadereli
22.7.2009 10:15:35
ferhan
@ferhan
22 Temmuz 2009 Çarşamba 13:55:43

Hayatın mucizesi,aşkın imtiyazı.
Güne uyanmak.
Her biri özgün,
Sen sensin...
Bense eşsiz sevgili.

Güller,papatyalar,orkideler,
Yanyana dizilmiş fonetik semboller..
Tekbaşına bir hiç onlar.
Duyguları paylaşmaktır,
Manolyadaki anlamlar..
...

Aşka imza, @aşiyan052
22.7.2009 00:00:13
ferhan
@ferhan
22 Temmuz 2009 Çarşamba 13:50:09

Bizde sizde onca aşıklar gördük
Bizler sanki aşka sevgiye düştük
Biz siz o severse hepimiz güldük
Bir gün bu sitemler biter değilmi.???.

Yüreğine sağlık sabret biter,kutluyorum...
Biter değilmi.?., @şiirindili
22.7.2009 00:01:46
ferhan
@ferhan
22 Temmuz 2009 Çarşamba 13:18:18


Arada bir yanıp yanıp söndüğün,
İki kere Viyana’dan döndüğün,
Unutulmaz başlarına konduğun,
Nerdesiniz önce vatan diyenler?

Yüz senede geçse almazlar bizi,
Silinmedi hala Osmanlı izi,
Hepsininiçinde ortak bir sızı,
Nerdesiniz önce vatan ...

Nerdesiniz-3, @kocakurtsoylum
22.7.2009 06:44:38
ferhan
@ferhan
22 Temmuz 2009 Çarşamba 10:48:45

Bak milletimiz elleri dua da
Cemiyet-i Akvam hep ıkınmak da
Namusu tatilde ,vicdan firarda
Tanrı’ya el açmış ,niyaz gibisin.

Hatice’yim, imkân olsa orada
Hıncımı alırım, komam zorbada
Ereydim hürriyet adlı, murada
Tanrı’ya ulaşmış bir hazz...

Ulu türkistan, @Hatice Katran
15.7.2009 17:15:21
ferhan
@ferhan
22 Temmuz 2009 Çarşamba 10:44:35

Şu Bulanık ile Hasköy ilçesi
Malazgirt,Korkut gelir neşesi
Varto turistiktir çok çıkar sesi
İlçeler peşinden gelirmiş Muş’un

“Muş’un etrafı,dağdır,meşedir”
“Kalenin bedenleri”coşar,neşedir
“Kırtakanda bir kuş var” da kuşadır
Sazı dertli,de...

ferhan
@ferhan
22 Temmuz 2009 Çarşamba 10:38:01

Nicedir bu alemde kavlü kararın gönül ?
Nedir kendi kendinden böyle firarın gönül ?

Gömme başını kuma zaman gelip geçiyor
Tükenen her saniye bilki zararın gönül.

Her derdine katlandım sadık bir köle gibi
Bitmedi ne yaptıysam derdin efkârın...

ferhan
@ferhan
21 Temmuz 2009 Salı 14:20:15

Sanmayalım ki miraç yalnız resul içindi.
Biz de çıkalım diye, beş vakit namaz indi.
Hele birisi var ki orta namaz ikindi
Kaçırmayalım dostlar, hakkında hadis vardır.

Hele sabah namazı ihmal etmeye gelmez.
Onun verdiği hazzı hiç bir şeyler ve...

Miraç, @İrfan KILIÇ
21.7.2009 11:43:58
ferhan
@ferhan
21 Temmuz 2009 Salı 11:32:46

KIZIMA MEKTUP
Baba olmadan içimdeki en büyük istek
Bir kızım olsun derdi bu deli yürek

Özlemimi beklerken,sağa sola giderek
Açıverdin gözlerini canım kızım Dilek.

Ben gezerken adım adım hep Anadolu’yu
Hiç bırakmadan beni,takip ettin yol...

Kızıma mektup, @SAKLI ŞAİR
21.7.2009 00:59:12
ferhan
@ferhan
21 Temmuz 2009 Salı 11:23:55

Ses almazsa karşıdan, ses vermez deli gönül
Ne kadar cefa çekse, uslanmaz deli gönül
Yaşı yetmiş de olsa, paslanmaz deli gönül
Sevdayı tatmamışsan, her şey yarımdır biraz

Her sevda sevenini biraz üzmeli belki
Hararet bedenine acık sızmalı b...

Her şey yarımdır biraz, @cemil
21.7.2009 09:54:43
ferhan
@ferhan
21 Temmuz 2009 Salı 11:20:15
Öyle bir anın içindeyim ki.
Soluk alışverişlerim de,
titreyen mum alevleri söndürüyorum.
Bu en uzun sondur.
Biliyorum...

Gelip geçenlerde anlamsız kinler buluyorum.
Her zaman ki gecede değilim.
Zindanlarım daha karanlık,
duvarlarım aşılmaz!...

En uzun sondur bu, @Tsukuyomi
21.7.2009 10:20:42
ferhan
@ferhan
21 Temmuz 2009 Salı 10:25:11

Otlar arasında kekikler kokar
Kartallar yuvayı yüksekte yapar
Kurulmuş çadırlar ocaklar tüter
Burnumda tütersin canım yaylalar

Uzakta gelirken koyun meleşi
Sesleri yavruya hemen ulaşır
Çoban acıkmıştır azık ulaşır
Burnumdan tütersin canım ...

Canım yaylalar, @GELENDE
21.7.2009 01:18:28
ferhan
@ferhan
21 Temmuz 2009 Salı 10:08:02
Mevsimler içinde baharı seçtik
Bir zamanlar hanım başında meçtik
Azgın yaşayıp da fırtına biçtik
Elimizi kuma vurduk arkadaş.

Kahkahayla olur olmaza güldük
Yediğim ekmeği ortadan böldük
Çokca ihtiyacı olana verdik
Kendimizi öyle sunduk arkad...

Arkadaş, @AhmetÇelik
21.7.2009 00:33:54
ferhan
@ferhan
21 Temmuz 2009 Salı 09:26:06


Kardeşini gıyabında sevmediği ile anmak;
Gıybetin tarifi budur, buna denir dille yanmak.


İnsanları parçalayan, hasım eden birbirine;
Birçok fenalığa sebep, sakın bulaşma kirine.


Gıybet zinadan şiddetli, zararı çok, büyük günah;
En fa...

Gıybet, @maskosu
21.7.2009 09:11:18
ferhan
@ferhan
21 Temmuz 2009 Salı 08:32:04
Yüreğinize sağlık,kutluyorum bu güzel sevda şiiri alkışlanır.saygılarımla..
ferhan
@ferhan
21 Temmuz 2009 Salı 08:30:28




Hüznü katık ettirdi sevincime bu hayat
Güldürdü gökkuşağını bana yedi renginde
Yıldırımlar getiren şimşeklerle ağlattı
Bir adım önümdeydi gitmek istediğim yer
Varlığım kaç günlerce gerilerde kaldı hep…
…………Yetmedi hayal ağacım güneşe kıs...

Özgürlük yalancısı, @Toynak
21.7.2009 00:00:14
ferhan
@ferhan
20 Temmuz 2009 Pazartesi 15:24:45

Bu sesiz çığlıkların arkası bahar
Belkide gelmeyecek ölene kadar
Sen üşüme artık yalnızlıklardan
Yarından daha çook yarın var

Şimdi başın dik olmalı
Giden her seferden
Bir nefes daha yaşlandık
haber yok gidenlerden

Elinize ve yür...

ferhan
@ferhan
20 Temmuz 2009 Pazartesi 15:22:19

Bu yaşımda aşık oldum güzele
Seviyorum demek kolaymı dostum
Yaşım gelmiş bulmuş yetmişi
Ona söz söylemek kolaymı dostum

Güler yüzlü hemde uzun boyludur
Sarı saçlarıyla yeşil gözlüdür
Çerkez misali ince bellidir
Ondan ayrılması kolaymı dost...

Dostum, @Asker Omur
19.7.2009 00:04:56
ferhan
@ferhan
20 Temmuz 2009 Pazartesi 09:27:22

Rabbim affa basit bahane arar
Ben kaçarım dağa taşa konarım
Münadi çıkarır herkese sorar
Ucuz telkinlere kanar donarım
Rabbim affa basit bahane arar


Nice akıllılar gördüm perişan
Ben meccanen lütuf, ihsan umarım
Belki bu sayede bulurum ...

Suçlu bir çocuk, @maskosu
20.7.2009 09:14:01
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
85.598
Şiir Okunma
1.723.849
Yazı Okunma
24.630
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL