Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ferda,ca
@ferda-ca
16 Ekim 2017 Pazartesi 00:38:43
İhlaslı kaleminiz bitimsiz olsun hocam.

Yüreğinize sağlık saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
16 Ekim 2017 Pazartesi 00:37:17
Dertsiz bir Allah derler ozanım,kalemde kalmasını diliyor saygılar sunuyorum efendim.
Derdim var benim!, @Kul Seyyah
21.9.2017 17:01:10
Ferda,ca
@ferda-ca
16 Ekim 2017 Pazartesi 00:34:57
Amin inşallah dedim şiirin sonunda.Çok güzel duygularla ustaca yazılmış bir şiirdi.Yürek sesiniz solmasın sevgilerimle şairem.
Sedan ölmesin, @damla
16.10.2017 00:10:24
Ferda,ca
@ferda-ca
16 Ekim 2017 Pazartesi 00:22:59
Manidardı dizeler ...

Dilhun'a sevgiler ...
Dilhun, @_dilhun_
15.10.2017 03:02:32
Ferda,ca
@ferda-ca
16 Ekim 2017 Pazartesi 00:07:23
Evet yaşam çok değerli...

Güzel yaşamak daha değerli...

Yüreğinize sağlık hocam saygılarımla.
Yaşamanın bedeli, @Kąrsî
15.10.2017 00:04:26
Ferda,ca
@ferda-ca
13 Ekim 2017 Cuma 11:23:58
Bu dünyayı başka bir hayatın bekleme salonu ya da vakit geçirme yeri olarak gören kadın...Nilgün Marmara...

Yüzünde hep bir acı ...

ışıkla uyusun ...

yüreğinize sağlık şairem.
Ferda,ca
@ferda-ca
13 Ekim 2017 Cuma 11:18:29
Ümitler bitmesin diliyorum yenilenmek adına..

saygı ve sevgilerimle hocam.
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Ekim 2017 Perşembe 17:58:21
Ben'ler koyarız boşluklara bazen ...

Kimsenin dolduramadığı...

Manidardı şiir sevgilerimle arkadaşım.
Beni, @glenay
12.10.2017 01:20:47
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Ekim 2017 Perşembe 17:50:23
Her kilometre azaltıyor bizi
İçimizdeki yalnızlıklara yolculuklar bitmiyor
Kaç otobüs camında gözyaşlarımız var
sayamadığımız kim bilir...!

Yüreğinize sağlık şairem sevgilerimle...
Ve..., @sera.
12.10.2017 12:42:50
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Ekim 2017 Çarşamba 19:18:18
Kendi parmaklarımız bizleri üşüten olsa da aşk her şeye değer diyorum.Sevgisiz yaşanmıyor çünkü.


sevgilerimle arkadaşım.
Kendimizden, @glenay
11.10.2017 00:48:23
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Ekim 2017 Çarşamba 19:06:36
Yüreğinize sağlık hocam zarif bir anlatımdı sizin gibi..

sevgilerimle..
Kır çiçeği, @gül peri
11.10.2017 00:36:16
Ferda,ca
@ferda-ca
10 Ekim 2017 Salı 01:39:20
Tebrik ederim hocam başarılarınız daim olsun nicelerine...

Saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
10 Ekim 2017 Salı 01:33:36
Tebrik ederim Afet hocam nicelerine başarılarınız daim olsun.

Saygı ve sevgilerimle.
Efendim, @Afet İnce Kırat
9.10.2017 00:41:02
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Ekim 2017 Pazar 01:14:44
Yaşama dair manidardı her dörtlük

yüreğiniz var olsun sevgilerimle...
Oku-düşün, @damla
8.10.2017 00:02:04
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Ekim 2017 Pazar 01:14:40
Yaşama dair manidardı her dörtlük

yüreğiniz var olsun sevgilerimle...
Oku-düşün, @damla
8.10.2017 00:02:04
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Ekim 2017 Pazar 01:04:16
Her şeyi zamanında yapmak en güzeli...

Hep erteleriz bazı şeyleri,ama öyle bir zaman gelir ki;Yapacak gücümüz kalmaz.

Yine de Allah hayırlı ölümler nasip etsin bizlere.Her ezan sesi ölümü anımsatır bana...

yüreğiniz var olsun öğretmenim çok ...

Eyvah, @Nilüfer Sarp
30.9.2017 00:05:20
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Ekim 2017 Pazar 01:00:02
Bir de isim bırakaydınız bu şekere hocam merak ettik şimdi:)

Yüreğinize sağlık çok güzel bir şiirdi şeker tadında.

saygılarımla...
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Ekim 2017 Pazar 00:51:37
Sami hocam yorum yapayım dedim ayda yılda bir o da top'a denk geldi :)

On dakkadır ne yazayım diye düşündüm kaldım.Hayırlı olsun derken sen de mi Sami demeden geçemiyeceğim :)

Bu şiire tepki olabilir hazırlıklı olun demedi demeyin :)
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Ekim 2017 Pazar 00:46:01
Şiire yoruma tebriklerimle...Başarılarınız daim olsun nicelerine hocam saygı ve sevgilerimle..
Sabırlı ol meleğim, @gül peri
17.9.2017 00:11:16
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Ekim 2017 Pazar 00:45:55
Şiire yoruma tebriklerimle...Başarılarınız daim olsun nicelerine hocam saygı ve sevgilerimle..
Sabırlı ol meleğim, @gül peri
17.9.2017 00:11:16
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
156.033
Şiir Okunma
1.280.404
Yazı Okunma
103.237
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL