Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ferda,ca
@ferda-ca
8 Ekim 2017 Pazar 00:42:02
Bazen hepimiz yaşamımızda yaşarız yazdıklarınızı...

Vefa-vicdan duyguları o kadar azaldı ki

sizin bir suçunuz yok şair,hepimiz boşlukta sallanıyoruz sonumuz hayrola..

saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Ekim 2017 Pazar 00:35:38
Bir gerçek var o da yüreğiniz.

V'oltalarken gece,düş ve gerçek arasında bizlere de tercüman olmuşsunuz aslında

Kendimi gördüm şiirde yüreğiniz var olsun şair saygılarımla.
V'olta, @fransız
7.10.2017 22:14:27
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Ekim 2017 Perşembe 18:42:44
İstanbul'da yaşayan ve aşık olan biri olarak İstanbul'da versinler beni toprağa diyorum sevgilerimi sunuyorum.
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Ekim 2017 Perşembe 18:31:22
Allah gecinden versin hocam.Azrail ile pazarlık oldukça cesaret:)

Bazen hep bi şeylere geç kalmış gibi hissederiz özellikle de hastalandığımızda.En kötü yaşam ölümden güzel oysa...

saygı ve sevgilerimle...
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Ekim 2017 Çarşamba 00:25:08
Sohbeti unuttuk, selamı kestik!
Fırsatı bulduk mu, şiddetle estik!
Suçluyu koruduk, suçsuzu astık;
Düşündükçe dünya, boş gelir oldu…

İçi dolu dolu dörtlüktü kendime aldım gitti..
saygılarımla hocam.
Hoş gelişler ola, @halilşakir
4.10.2017 00:02:21
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Ekim 2017 Pazar 22:22:29
:))) İyi bir dersti sonuç...

Çok yaşayın siz hocam.
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Ekim 2017 Pazar 22:19:56
Tebrik ederim hocam nicelerine diyor saygılarımı sunuyorum efendim.
Çerkes kızı.., @::..izmirli..::
21.5.2017 14:38:52
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Ekim 2017 Pazar 22:15:12
Hayatın kısa olduğunu biliriz de hiç ölmeyecekmiş gibi yaşarız değil mi hocam.

yüreğinize sağlık saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Ekim 2017 Pazar 22:06:00
Geçtiğimiz ikindinin masum hatırına geceye iki damla gözyaşı bırak.
Aşkın serdarına bin selam olsun, aşuranız mübarek olsun.

sAYGIM İLE HOCAM.
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Ekim 2017 Pazar 22:02:49
Muharrem ayı deyince çok sevdiğim aşure gelir aklıma.
Faziletleri de bir o kadar çok...
Hüzünlerin dile gelmesi
bolluk bereketin artması
yüreğnize sağlık.İbadetlerinizin kabul olması dileğim ile...
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Ekim 2017 Pazar 21:58:18
Yaşam adına manidardı dörtlükler.

yüreğiniz kaleminiz tükenmesin saygılarımla hocam
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Ekim 2017 Pazar 21:54:33
İnsanlar büyüdükçe hayalleri küçülür anne

Ve acıları büyür

her acı da bizi büyütür...


sevgilerimle şairem.
Duy anne, @_dilhun_
1.10.2017 00:23:14
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Ekim 2017 Pazar 21:49:45
Ders alınası dizeler anlayanlara...

Yüreğinize sağlık efendim sevgilerimle...
Kanat, @damla
28.9.2017 00:02:43
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Ekim 2017 Pazar 21:46:43
Kalbimi seviyorum,kalbimi sevenleri de:)

Yüreğine sağlık arkadaşım,hep önde olmak sivridir göze batar.Bu yüzden darılma Ona..

çok sevgilerimle ...
İşte böyle, @glenay
1.10.2017 00:40:39
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Ekim 2017 Pazar 21:42:43
Manidardı yaşam adına her dörtlük.Hecede gün seçkisi verilmeli bence de.

Yürek sesiniz susmasın çok sevgilerimle şairem.

Yorum da yakışmış şiire...
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Ekim 2017 Pazar 00:14:22
Nüsüm tebrik ederim arkadaşım nicelerine...

sevgilerimle...
Velev ki…, @NÜS
30.9.2017 13:20:24
Ferda,ca
@ferda-ca
30 Eylül 2017 Cumartesi 10:42:11
Ustam sabah sabah ne iyi geldi şiir...

Olgun Onur sesi ve kalemi ile severek geldiğim bir sayfa.

Yeniden başlasak da yaşama kader çizilmişse değişir mi her şey bilemiyorum usta.

Saygılarımla hocam.

Kir, @OlgunOnur
19.6.2012 17:01:55
Ferda,ca
@ferda-ca
30 Eylül 2017 Cumartesi 10:36:31
Çok güzeldi hocam yüreğinize sağlık.

Saygılarımla.
Ferda,ca
@ferda-ca
28 Eylül 2017 Perşembe 14:30:31
Evet herkes kime ne yaptıysa bu dünyada görecek.Aslında cennet cehennem bu dünya.Çok üzüldüm kayın validenize.Bir çok yaşlı insanımıza ses olmuşsunuz kutlarım sizi.Bir gün hepimiz o yola gireceğiz. Rabbim hayırlı kullarla karşılaştırsın bizleri.Ve gü...

Sultanım, @Cangül
6.9.2017 01:00:09
Ferda,ca
@ferda-ca
28 Eylül 2017 Perşembe 14:14:50
İstanbul sevdadır aştır...

Kısa ama manidardı dizeler

tebrikler sevgiler...
İstanbul gibi, @ARZU DANDİN
28.9.2017 00:02:32
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
156.026
Şiir Okunma
1.280.381
Yazı Okunma
103.233
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL