Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ferda,ca
@ferda-ca
7 Aralık 2021 Salı 15:52:15
Tünaydınlar hocam..:)

Ne güzel bir sesleniş ne güzel bir çağrıydı..

Gelişler aşk olsun fakirlik ha keza zenginliktir aslında..:)

Yüreğiniz var olsun

Saygılarımla..
Günaydın, @Abdurrahman GÜLEÇ
2.12.2021 18:48:02
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
7 Aralık 2021 Salı 15:46:26
''Nankör bulvarında, uşaklık tarzdır
Gâvurla saf tutmak, nanköre farzdır''

Beyit ne çok şey anlatıyor sosyal yaşam adına.

Yaşam adına şiirler yazdığımda şarkı bulmak için o kadar çok video izliyorum ki; şiirime uygun olsun diye dönüp dolaşıp A...

Nankörler, @İDRİS ESEN
5.12.2021 17:22:38
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
7 Aralık 2021 Salı 15:28:36
Kırmızı odanın müptelasıyım bu arada..

Bizler bu dünyaya imtihan için geliyoruz ve hepimizin imtihanı farklı farklı..

Ve herkesin bu tamamlanma sürecinde sabrı inancı aynı olmayabilir.

Ama biliyoruz ki; bir başka dünyada ebedi yaşayacağız bu...

Ferda,ca
@ferda-ca
1 Aralık 2021 Çarşamba 01:57:07
Rabbimiz adımı unuttunuz der gibi afetler yaratıyor anlamak için geç kalmamk gerek..

Tüm felaketlerden azat etsin insanları ve insanlığı diliyorum dua ile her zaman.

Manidar bir şiirdi nasiplensin herkes inş..

Saygılarımla hocam.
Seni hatırlatıyor, @maskosu
30.11.2021 11:33:17
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Aralık 2021 Çarşamba 01:39:49
Yorumunuza yüreğinize sağlık hocam.

Yaşam hiç umduğumuz gibi çıkmıyor karşımıza.

Şu var ki;

Yazanlar yoksunlukları ile mutlu olabiliyor şanslıyız..

Yüreğiniz üşümesin saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Aralık 2021 Çarşamba 01:35:02
Tebrik ederim nicelerine

Saygılarımla..
Kasım şarkısı, @festival44
11.11.2021 17:19:21
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Kasım 2021 Cumartesi 02:44:48
Hüzünlü bir son ..

Dünyanın vefasızlığına vurguydu belki..

Her şeyin bir sonu vardır ve hep yarımdır giden de kalanda..

Ve her canlı ölümü tadacak hayırlı ölümler nasip olsun hepimize inş.

Yüreğiniz solmasın kardeşim

Sevgilerimle..
Gidiyorum gülecan..., @Mervan Tan
25.11.2021 16:28:30
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Kasım 2021 Cumartesi 02:37:52
Bir garip dünyadayız ve nasıl bu hale geldik anlamıyorum.

Tebrikler saygılar hocam.
Nasıl bir çağ/dayız, @ziya var
25.11.2021 17:36:12
Ferda,ca
@ferda-ca
3 Kasım 2021 Çarşamba 01:58:12
İhlaslı yüreğiniz dert görmesin hocam

Saygılarımla..
Basiret, @Mustafaoğlu İlyas
3.11.2021 00:04:40
Ferda,ca
@ferda-ca
3 Kasım 2021 Çarşamba 01:52:03
Cömert hocam manidar bir şiirdi..Bu dünyada yaptığımız her şeyi yaşamadan ölmeyeceğiz belki de..
Herkese hayırlı ömürler ve ölümler nasip etsin Rabbim. Ve geçinden sıralı ölüm nasip etsin.

Her zaman olduğu gibi güne yakışan bir şiirdi tebrik eder...

İçe doğru, @Cömert Yılmaz
26.10.2021 16:03:41
Ferda,ca
@ferda-ca
3 Kasım 2021 Çarşamba 01:46:10
Gizler ve izler.. hüzünlüydü..

Kadınlar bir başka seviyor dedirtti şiiriniz bana..

Keşke duygular hep eşit paylaşılabilse..

Yine de iz'lere teşekkürler güzel şiirler için.

Bu kadar da zarifiz bizler..

Yüreğin solmasın şairem

Hep se...

Ferda,ca
@ferda-ca
22 Ekim 2021 Cuma 00:47:53
Gün seçkimi şiire kullandım Çüzel akıcıydı dizeler.

Yazan yazdıran yüreklere selam olsun

Saygılarımla ozanım.
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
7 Ekim 2021 Perşembe 02:27:25
Çok güzel bir şiir sitemkar olsa da..

Ben hecenin kurallarını pek bilmem o yüzden akıcılığı ve konusu bir bütünlük içinde hoştu..

Saygılar tebrikler..
El mahkum, @İNSANOLDOSTKAL
24.8.2021 18:11:26
Ferda,ca
@ferda-ca
7 Ekim 2021 Perşembe 02:25:09
Ayrılıklar şiirde kalsın hocam.

Solmasın yüreğiniz :)

Saygılar sunuyorum.
Yol yakınken, @İNSANOLDOSTKAL
28.9.2021 21:49:03
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
7 Ekim 2021 Perşembe 02:23:18
Maalesef yanlışlar doğruları götürdükçe zaman geçiyor ve insanlara güven duygumuz kalmıyor bu da yalnızlaşmaya sebep oluyor ..

Bizim bütün gelenek göröneklerimiz tabularımız ahlakımız çöktü..

Nasıl bu hale geldik anlamış değilim.

Yetiştirdiğ...

Ferda,ca
@ferda-ca
7 Ekim 2021 Perşembe 02:18:03
Yaşam güçleştikçe çocukluğumuz koruyor sanki bizleri..

Bizler zor herkesin yoklukla ama sevgiyle birbirine baktığı musmutlu çocuklarıydık ve çok şanslıydık ..

Yüreğinize sağlık

Saygılarımla ozanım.
Çocukluğum, @Ahmet Sami Benli
7.10.2021 00:00:12
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Ekim 2021 Salı 17:51:24
''Düzlük Tek Aşkta'' demiş şiir..

Bir şiirim var bu başlıkla. Kimsesiz kaldığımı hissettiğim an yazmıştım. Ne mutlu sığınacağı sarılacağı Yarada'nı olana..

Çok güzel bir şiirdi.Yorumunuz da öyle..

Saygılarımla hocam.
Zülâl, @Abdurrahman GÜLEÇ
6.9.2021 02:14:37
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Ekim 2021 Salı 16:59:37
Gıybet namaz olmaz tabii..

Bir şeyi yapıyorsanız hakkını vereceksiniz ..

Hicivler bunu çok güzel anlatmış.

Tebrikler saygılar ozanım.

Sohbet, @Duran çardak
5.10.2021 16:54:03
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Ekim 2021 Salı 16:54:45
Ne güzel..

Üç dört gündür iltihabım arttı sanırım romatizmam adım attırmadı yaş 90 dı yeminle..

Şükür bugün biraz iyiyim.,

İnsan hissettiği yaştadır.

Hoş geldiniz şair saygılarımla..
18 yaş, @Münir ÜSKÜDAR
5.10.2021 16:36:37
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Ekim 2021 Salı 16:37:16
''Gören yokmuş gibi işlersen günah
Bu akıl yoluyla edilmez izah
Israrla yapanlar olmaz ki iflâh
Gelir yılan gibi sarılır sana...''

Hiç şüphe yok herkes bu dünyada yaptıklarını bi şekilde ödüyor..

Yüreğinize sağlık hocam

Saygılarımla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.614
Şiir Okunma
1.279.121
Yazı Okunma
102.985
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL