Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
KAYGISIZ
Ebuzer Ozkan

Ebuzer Ozkan

@ebuzerozkan Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 30 Haziran 2016'den beri üye

Şiir Yorumları

Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
12 Mayıs 2026 Salı 23:43:31
Yüreğinize sağlık, mutluluğun en sade hâlini hatırlatan bu güzel eseri kaleme almışsınız; nice anlamlı dizelerde buluşmak dileğiyle. Selam ve saygılarımla.
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
12 Mayıs 2026 Salı 23:10:52
Şiir, sevginin insanı kendisiyle barıştıran yönünü sade ama etkili bir dille anlatıyor. “Aynalarla barışmak” ifadesi, içsel huzurun ve kabulün güçlü bir sembolü olmuş; aşk, burada iyileştirici bir güç olarak öne çıkıyor.

“Ben aynaya baktım, yabanc...

Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
12 Mayıs 2026 Salı 23:00:15
Lale, burada sadece bir çiçek değil; tarih, inanç ve estetikle yoğrulmuş bir semboldür. Özellikle “Lale Devri”, tasavvufî göndermeler ve Anadolu–Türkistan kökleri şiire derinlik katıyor. Her kıta kendi içinde hem görsel hem duygusal bir bütünlük taşı...

Etkili Yorum
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
12 Mayıs 2026 Salı 22:43:16
Yüreğinize sağlık, güçlü imge dünyasıyla örülmüş bu eser okuyucuyu aşkın hem acı hem de ebedî tarafıyla yüzleştiriyor; etkileyici ve sarsıcı bir anlatım olmuş.
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
12 Mayıs 2026 Salı 22:15:27
Dizelerinizde hem sükûnet hem de ilahi bir yakınlık hissediliyor. Okurken insanın içini dinlendiren, düşündüren ve huzur veren anlamlı bir eserdi. Yüreğinize sağlık, kaleminiz daim olsun; nice gönle dokunan güzel şiirlerde buluşmak dileğiyle. Selam v...

Huşu içinde bir gece..., @Oduncu
12.5.2026 20:14:53
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
12 Mayıs 2026 Salı 22:10:08
“Gece bazen bir bulut olur
omuzlara sessizce çöker.
İnsan, en çok kendi içindeki
karanlık pencerede arar ışığı…”

Soyut anlatımı ve şiirsel derinliğiyle etkileyici bir eser olmuş. Dizelerinizde hem kırılganlık hem de güçlü bir iç dünya hissedili...

Su uykularından, @Creative
12.5.2026 20:25:17
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
12 Mayıs 2026 Salı 22:08:44
“Bazı duygular vardır,
kelimeler yaklaşsa da dokunamaz.
Gönül haykırır sessizce,
duyan olur ama anlatılan anlaşılmaz…”

Hasretin ve sevginin iç içe geçtiği anlamlı bir eser olmuş. Duygu yoğunluğu yüksek, samimi ve içten dizelerdi. Yüreğinize sağ...

Etkili Yorum
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
12 Mayıs 2026 Salı 22:06:45
Duygu yoğunluğu yüksek, samimi ve akıcı bir eser olmuş. Sevdanın inceliklerini yüreğinizden süzülen dizelerle güzel anlatmışsınız. Yüreğinize sağlık, kaleminiz daim olsun; nice gönle dokunan şiirlerde buluşmak dileğiyle. Selam ve saygılarımla.
Yıkma, @Yasin Yüksel
12.5.2026 20:44:32
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
12 Mayıs 2026 Salı 22:03:22
Derin anlamlar taşıyan, sorgulayan ve iz bırakan bir şiir okudum. Yüreğinize sağlık, kaleminiz hakikatin izini sürmeye devam etsin. Nice anlam yüklü eserlerde buluşmak dileğiyle. Selam ve
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
12 Mayıs 2026 Salı 22:00:53
Yüreğinizdeki sevgi ve yaşam coşkusu mısralara güzel yansımış. Bahar havası taşıyan bu içten şiiri keyifle okudum. Yüreğinize sağlık, kaleminiz daim olsun; nice sevda kokan şiirlerde buluşmak dileğiyle. Selam ve saygılarımla.
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
12 Mayıs 2026 Salı 20:28:40
Gönül kapısını sevgiyle açarız,
Adalet sönmeyen, ışığımız bizim.
Karanlık geceye aydınlık saçarız,
Doğruluk en kutlu, savaşımız bizim….Ebuzer Özkan
Bizim, @andelip
12.5.2026 18:59:51
Etkili Yorum
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
12 Mayıs 2026 Salı 17:58:36
Duygusu içten, hüznü derin ve akıcı bir şiirdi. Sessiz bir sevdanın en sade ama en etkili hâli dizelere yansımış.

“Bir sevda bazen söyleyemediklerinde büyür,
suskunluk bile adını fısıldar gecelere.
Kalpte kalan izler kolay silinmez…”

Yüreğini...

Sana son sözüm, @yön
12.5.2026 17:24:04
Etkili Yorum
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
12 Mayıs 2026 Salı 17:54:33
Hocam dostlarla bir araya gelip vakit geçirmek kadar güzel bir duygu olamaz. Mutluluktan uçmuş olmalısınız.
Yüreğinize sağlık, bu anıda şiiriniz ve fotoğraf ile ölümsüzleştirmişsiniz. Tebrik ederim. Selam v e saygılarımla. Müsaadenizle bir dörtlük...

Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
12 Mayıs 2026 Salı 16:43:55
Hasretle yanıp pişmekte,
Engelleri hep aşmakta,
Menzile doğru koşmakta,
Çağlayıp çağlayıp durur.

Bazen bir çiçeğe konar,
Bazen kor ateşte yanar,
Dostu özüyle hep anar,
Çağlayıp çağlayıp durur….Ebuzer Özkan.

Yüreğinize kaleminize sağlık üs...

Gönül bu, @Servet Bardak
12.5.2026 14:57:12
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
12 Mayıs 2026 Salı 16:39:19
Sanma ki yanına kâr kalır ahlar,
Mizanda dökülür gizli günahlar.
Devrilir bir günde tüm bedbahtlar,
Hakk’ın divanına kalsın adalet…..Ebuzer Özkan
Gelsin adalet, @Nûriye Hsbk Akyl
12.5.2026 16:11:20
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
12 Mayıs 2026 Salı 16:18:46
Eğilir her yöne, bir kemik için,
Satmış benliğini, bilmem ki niçin!
Gölgeye sığınır, doymak mı suçun?
Sürünsün yerlerde, varsın yorulsun!

Aklını kiraya vermiş bir kere,
Işıktan korkar da, kaçar hep şere!
Düşse de başı bin türlü dertlere,
Ken...

Varsın boğulsun, @Kul Seyyah
12.5.2026 12:47:41
Etkili Yorum
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
12 Mayıs 2026 Salı 16:10:38
İlyas hocam tasavvufi bir şiir olmuş, öbür tarafta verecek hesabı olan korksun, boğazına kadar batanlar korksun.
İyilikten başka bir yapmayanlar korkmaz.
Yüreğinize, emeğinize sağlık. Saygılar, selamlar, esenlikler dilerim.
Etkili Yorum
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
12 Mayıs 2026 Salı 13:33:44
Bu şiirde duygular sade ama yoğun bir dille ilerliyor; özellikle tekrar edilen “Yaklaş da sarayım kalbimin gülü” dizesi, şiire hem yakarış hem de kararlılık katıyor. Aşkın sabırsızlığıyla sevginin koruyucu yönü aynı potada birleşmiş.

Yüreğinize sa...

Kalbimin gülü, @Alptekin Yazar
12.5.2026 13:03:59
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
12 Mayıs 2026 Salı 13:30:19
“Doğa yeniden doğarken insan da içindeki uykudan uyanır.
Her çiçek bir hatırlayış, her su bir arınış olur.
Ve bu güzellik karşısında susmak bile bir şükürdür…”

Yüreğinize sağlık, doğanın sesini şiire dönüştüren çok güzel bir eser okudum. Kalemin...

Uyandı uykudan, @erbensalim
12.5.2026 13:25:53
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
12 Mayıs 2026 Salı 13:26:22
Yüreğinize sağlık, gönül dünyasına ışık bırakan çok kıymetli bir eser okudum. Kaleminiz daim, ilhamınız bereketli olsun. Selam ve saygılarımla.
Dostum..., @Zümrüt Kul Hasani
12.5.2026 12:56:27
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
56.948
Şiir Okunma
788.407
Yazı Okunma
22.996
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL