Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
KAYGISIZ
Ebuzer Ozkan

Ebuzer Ozkan

@ebuzerozkan Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 30 Haziran 2016'den beri üye

Şiir Yorumları

Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
13 Mayıs 2026 Çarşamba 17:12:11
Yüreğinize sağlık, hüzünle yoğrulmuş çok içten ve anlamlı bir eser okudum. Kaleminiz daim olsun, nice duygu yüklü şiirlerde buluşmak dileğiyle. Selam ve saygılarımla.
Etkili Yorum
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
13 Mayıs 2026 Çarşamba 14:29:40
Yüreğinize, emeğinize sağlık değerli hocam, harika şiirinize bir dörtlükle eşlik etmek isterim. Müsadenizle;

Kimi hırsın peşinde, harcar koca ömrünü,
Görmez ana babayı, taşa çevirir günü,
Unutur ahireti, mülke bağlar yönünü,
Bir habbecik çıkar ...

Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
13 Mayıs 2026 Çarşamba 14:14:09
Yüreği yaralı, melale eşti,
Umutlar tükendi, hayaller göçtü,
Kaderin elinden acılar içti,
Saraylar bir zindan, tahtı pranga,
Hüznü miras kaldı koca bir çağa.…..Ebuzer Özkan
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
13 Mayıs 2026 Çarşamba 14:09:59
Yollarımız ayrıldı, her şey kendi seyrinde akar artık,
Adının geçtiği cümleleri içimde bir bir susturdum.
Bu bendeki yenilgi değil, küllerinden doğan bir uyanış;
Gönül sayfanda sildiğin o izi, ben çoktan unuttum.
Ebuzer Özkan

Yüreğinize ve kal...

Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
13 Mayıs 2026 Çarşamba 14:07:14
Yürekte yankılanan bir barış duası gibi… Şiiriniz, savaşların ardında kalan acıyı sade ama etkili dizelerle dile getirmiş.
“Bir çocuk gülse dünya biraz daha iyileşir,
Bir anne susmasa umut yine filiz verir…”

Kaleminiz mazlumun sesi olmuş. Yüreği...

Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
13 Mayıs 2026 Çarşamba 14:05:58
Yüreğinize sağlık, harika bir şiir olmuş. Tebrik ederim.
Bu güzel şiirinize iki dörtlükle eşlik etmek istiyorum müsaadenizle;

Gönül sarayını yıktı talanla,
Göz boyadı her gün bin bir yalanla,
İşi bitti sildi geçti kalanla,
Sırrı sözde dili mas...

Masal okuyor *, @Gönül Pınarı
13.5.2026 12:54:28
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
13 Mayıs 2026 Çarşamba 13:42:02
Allah rahmet eylesin, mekanları cennet olsun. Alın teriyle bir dilim ekmek için yola çıktılar. Kaderleri onları o tünelde yakaladı. Bir vefa şiiri olmuş. Tebrik ederim, yüreğinize sağlık. Saygılar, selamlar.
Etkili Yorum
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
13 Mayıs 2026 Çarşamba 13:38:33
Yalanı, riyayı söküp atanlar,
Dostun meclisine ihlas katanlar,
Geceyi zikirle feda edenler;
Hakk’ın sevabına girenler gelsin.

İçi dışı berrak, ihlasla dolan,
Hakikat bağında sararıp solan,
Sözünün eriyle, sadık kul olan,
Özü sözü bir erenler...

Davet, @Nûriye Hsbk Akyl
13.5.2026 13:14:30
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
13 Mayıs 2026 Çarşamba 13:27:26
Güne düşen bu güzel şiiri ve şairini tebrik ederim. Saygılar, selamlar.
Leyla-7, @ordu16
12.5.2026 13:24:33
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
13 Mayıs 2026 Çarşamba 13:22:33
Yüreğinize, kaleminize sağlık değerli hocam. Ne kadar hasretiz, güler yüze, insanı insan olduğu için sevmeye. Çok harika bir şiir. Bende yüksek müsaadenizle bu güzel şiire eşlik edeyim.

Güven pınarları, kurumuş akmaz,
Yüzüne gülenler, ardına bakm...

Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
13 Mayıs 2026 Çarşamba 10:23:33
Yüreğinize sağlık, çok anlam , harika bir şiir olmuş.
“İnsan bazen en çok kendi bildiği yerlerde yabancılaşır.
Tanıdık olan şeyler değişmez, ama bakışımız değişir…”
Tebrik ederim. Saygılar, selamlar.
Yabancı, @Dilek Duru Günay
13.5.2026 10:20:44
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
13 Mayıs 2026 Çarşamba 10:21:17
Eseriniz , karşılıksız sevginin yarattığı derin kırgınlığı ve sabırla taşınan umudu güçlü bir halk diliyle anlatıyor. Tekrar eden “güleyim” redifi, hem bir sitem hem de içten gelen bir duygusal çöküşü şiirin merkezine yerleştiriyor.

“Sevgi bazen k...

Etkili Yorum
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
13 Mayıs 2026 Çarşamba 10:14:21
Eseriniz , şefkat ve öğüt tonuyla yazılmış; “mahzun güzel”e seslenen dizelerde iyilik, sabır ve kötülükle mücadelede içsel saflık teması öne çıkıyor. Baba figürü üzerinden verilen mesajlar, duygusal bir koruyuculuk hissi taşıyor.

“İyilik, bazen en...

Mahzun güzel, @superbaba
13.5.2026 00:48:06
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
13 Mayıs 2026 Çarşamba 10:10:54
“Yaşamak, sadece var olmak değil; hissetmek ve anlamaktır.
Bilmek ise çoğu zaman yaşamanın içinden geçmektir…”

Yüreğinize sağlık, düşünsel yönü güçlü ve mistik göndermeler içeren bir çalışma olmuş. Selam ve saygılarımla, esenlikler dilerim.
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
13 Mayıs 2026 Çarşamba 10:08:43
Eseriniz , “bu emmi” karakteri üzerinden dürüstlük, emek ve memleket sevgisini sade bir halk diliyle anlatıyor; hem saygı hem de sıcak bir insan portresi çiziyor.

“İyi insan, büyük sözlerle değil; doğru duruşla hatırlanır.
Sessiz ama sağlam karak...

Bu emmi, @cuma ali çetin
13.5.2026 09:11:40
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
13 Mayıs 2026 Çarşamba 10:06:39
Düğün dernek kurulsun,
Davullar da vurulsun.
Yârin şartı baş üstüne,
Kervan yola koyulsun.

Takacağım koluma,
Bakmam sağa soluma.
Cihan gelse vazgeçmem,
Can feda bu yoluma…..Ebuzer Özkan
Yârin gelişine bak, @hosoglu
13.5.2026 10:00:16
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
13 Mayıs 2026 Çarşamba 10:02:32
Tebrik ederim değerli hocam, harika bir şiir olmuş. Bu güzel şiirinize iki dörtlükle eşlik edeyim eğer müsade ederseniz;

Tarihe sığmaz şanlı adımız,
Al bayraktadır tek muradımız.
Sönmez bu şafak, bitmez bu nöbet,
Gök kubbe altında sürer nihayet...

Serden geçeriz, @nejat hoca
13.5.2026 08:34:59
Etkili Yorum
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
13 Mayıs 2026 Çarşamba 09:58:01
Yüreğinize sağlık, güçlü imgeler ve yoğun bir duygu akışıyla yazılmış; özellikle “kıyamet” metaforu şiire çarpıcı bir etki kazandırmış. Selam ve saygılarımla.
Kıyametim, @Yasin Yüksel
13.5.2026 09:29:13
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
13 Mayıs 2026 Çarşamba 09:55:36
Yüreğinize sağlık, içsel arayışı hem felsefi hem de duygusal bir dille işleyerek güçlü bir anlam dünyası kurmuşsunuz; dizelerinizdeki düşünsel derinlik dikkat çekici. Harika bir anlatım. Tebrik ederim. Selam ve saygılarımla.
Kisvetimdeki ışık, @AZERZ
13.5.2026 09:52:35
Etkili Yorum
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
13 Mayıs 2026 Çarşamba 09:54:20
Eseriniz , kırgınlık ve yorgunluk üzerinden insanın kendi içine çekilişini anlatıyor; yaşananların ardından bir tür kader teslimiyeti ve sessiz bir hesaplaşma hissi öne çıkıyor.

“Herkesin yolu layığına açık olsun,
Niyeti neyse akıbeti o olsun.”
...

Niyet ve akıbet, @Güven Tekin
13.5.2026 09:47:39
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
56.959
Şiir Okunma
788.456
Yazı Okunma
22.997
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL