Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
direniş

direniş

@direnis Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

direniş
@direnis
9 Mart 2007 Cuma 00:48:06
Hırpalanmış gül yapraklarında
seviye saklı günah
Bir şiir dalgasına sığınalı beri
geceye küskün siyah

harika siir okudum yureginizden sair

kutlarim

saygi ile
Tarifsiz, @mavi çığlık
9.3.2007 00:10:03
direniş
@direnis
9 Mart 2007 Cuma 00:38:42
Çiğ damlası kadar taze,gül yaprağı kadar narin,
Dost diline duam düşmüş,anıyormuş özlemle.

cok guzel siirler yaziyorsunuz, size has ozel siirler

yuregin ve kalemin yorulmasin sair

kocaman tebriklerimle

saygi ile
Bul beni..., @loader
9.3.2007 00:07:51
direniş
@direnis
9 Mart 2007 Cuma 00:35:57
İt ürür,kervan yürür demiş atalarımız
Bizde Bozkurt kervanı ,onlarda da itler çok

super bir final saire

kurt bakislarim sertlesti simdi...

tunc yurekli Turkleriz biz...

cok sevdim kisa ama anlami devlesen siirini

kocamanindan tebrikle...

direniş
@direnis
9 Mart 2007 Cuma 00:33:24
Anlattım yüreğime,
Kalemi oldu gönlüm,
Şiire döktü benliğim,
Yinede anlatmaya yetmedi gönlüm...


yuregine saglik ali hoca

kutlarim

saygi ile
Yetmedi gönlüm..., @Reali
9.3.2007 00:05:05
direniş
@direnis
9 Mart 2007 Cuma 00:32:10
Dumanı
Dumanımla

Düm tek düm tek
Du ba ra


harikaydi

meslise isyan bayragini mi assak acaba diyorum sair ?

kutlarim

saygi ile
direniş
@direnis
9 Mart 2007 Cuma 00:30:30
Her gece döktüğüm gözyaşı,
Ve gecemin SESSİZ çığlığıyla söndürdüm…..

final guzeldi

yuregine ve kalemine saglik

yurekten kutlarim saire

sevgilerimle
......., @fidan58
8.3.2007 21:39:07
direniş
@direnis
9 Mart 2007 Cuma 00:26:45
Ülküsünü alma canını al da !
Mutluluk oyunu oynar sanalda,
İstanbul içinde, o İstanbul’da...
Turan illerine kara sevdalı !!!


ustadim,

yuregine ve kalemine saglik

ilk dortlugunu cok sevdim

kutlarim

saygi ile vefali yurek!
direniş
@direnis
9 Mart 2007 Cuma 00:23:50
Sana o lanet kurşunu atan,
Bizi böyle gözü yaşlı bırakan,
Karnını doyuran vatanı
Sırtından vuran utansın!
Sen zaten benimlesin...

vatan icin atan yuregin daim olsun sair

kutlarim

saygilar
Başım dik, @prenses
8.3.2007 23:59:58
direniş
@direnis
9 Mart 2007 Cuma 00:22:09
Sende sevsen zaten bu sevda coşar,
Sen bir adım atsan yüreğim koşar,
Gerçek sevgi ile bir insan yaşar,
Bunları unutma, yolda giderken.

kutlarim sair

yuregine saglik
Yolda, @şairce
8.3.2007 23:49:08
direniş
@direnis
9 Mart 2007 Cuma 00:20:37
Sevdaya yemin yazdım akıttığın yaşımdan

ne guzel siir yureginden dokulen dizeler yurek isyanlarini

olusturmus

kutlarim

sevgilerimle
Bugün..., @Nil
8.3.2007 23:59:02
direniş
@direnis
8 Mart 2007 Perşembe 23:23:20
keseke uc bucuktan once gelseydik misafirlige ...)))

yuregin ve kalemin daim olsun saire

kutlarim

sevgi ve saygilar
Yalnızım, @redpencil
8.3.2007 21:56:51
direniş
@direnis
8 Mart 2007 Perşembe 21:34:13
yuregine saglik

kutlarim sair

saygilarimla
direniş
@direnis
8 Mart 2007 Perşembe 21:29:53
Seviyorum seni...
Alacakaranlıkta denize vuran yakamoz misali...


cok guzel finaldi

yuregin ve kalemine saglik

yurekten kutlarim

sevgilerimle
Yakamoz..., @charmed
8.3.2007 19:12:36
direniş
@direnis
8 Mart 2007 Perşembe 21:27:11
Üşüyüp,acı çekerek uzun uzun yollarda,yürüyorum...

yollar bitmez, uzayip gider yalnizliklar sokagina...

yuregin ve kalemin daim oldun ulku

yurekten kutlarim

sevgilerimle
Yürüyorum, @ülkü_hancı
8.3.2007 16:49:31
direniş
@direnis
8 Mart 2007 Perşembe 21:22:17
yuregin ve kalemine saglik lili

cok guzeldi siirin

yurekten kutluyorum

sevgilerim ve saygilarimla
Vur gerçeğe, @lili
8.3.2007 19:14:57
direniş
@direnis
8 Mart 2007 Perşembe 03:43:08
yuregin ve kalemin dert gormesin kardesim

guzel siirini yurekten kutlarim

saygilarimla
Pandomima, @Sernur Kekik
8.3.2007 01:15:36
direniş
@direnis
8 Mart 2007 Perşembe 03:40:22
saadet kardesim

yuregin ve kalemin daim olsun

tebriklerimle
direniş
@direnis
8 Mart 2007 Perşembe 03:38:08
BAHAR SANIRSIN AÇMIŞ GÜLLERİ,
SABAHTAN SICACIK ESER RÜZGARI,
SOLMAMIŞ ÇİÇEĞİ HEP DİRİ DİRİ,
İLİM BATMAN CENNETMİŞ MEĞER...

yuregine saglik kardesim

ne guzel siir

yureginiz akmis ilinize

insanin kendi yasadigi yer gibisi var mi?

yure...

Cennet batman'ım.., @furkan72
8.3.2007 01:37:06
direniş
@direnis
8 Mart 2007 Perşembe 03:34:44
Keşke her mevsim bahar olsa...


ne guzel ifade sevgili zekice kardesim

hazan mevsimleri bahar mevsimlerinde kalsa hep. insanlarda

huzur hic eksik olmaz...

yuregine saglik

yurekten kutlarim

sevgi ve saygilarimla
direniş
@direnis
8 Mart 2007 Perşembe 03:31:24
bırakıp giden sendin
belli ki gözyaşların yere akmış farketmemişim
aslında hiç benim olmamışsın
ama ben hep benimsin demişim
ölüm değil ama senden gelmiş ayrılık
görmüşüm de ses edememişim

dargin yurek misralarda dert dizmis...

yuregin ve...

Ölüm değil, @prenses
8.3.2007 02:32:42
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
108.141
Şiir Okunma
2.853.009
Yazı Okunma
245.068
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL