Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
direniş

direniş

@direnis Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

direniş
@direnis
12 Mart 2007 Pazartesi 01:01:07
Yıldızlar kadar uzak olsun;
Güneş kadar da sıcak bana mavi hayallerim

yuregine saglik, harika finalle bitirmissiniz siiri

hoca , tebriklerimle

saygilar
Mavi hayallerim ..., @TARIKCAN
12.3.2007 00:09:49
direniş
@direnis
12 Mart 2007 Pazartesi 00:52:35
gitmeseydin
uzaklara

yokluğuna ah
yokluğuna

delirdim delirdim
katlanamadım

finala bittim usta sair

yuregin ve kalemin daim olsun

kutlarim

saygilar sair yuregine
Katlanamadım, @d.nadir
12.3.2007 00:04:04
direniş
@direnis
12 Mart 2007 Pazartesi 00:50:56
Çılgın ilham perisi , yıldızlarla her bahar...
Altın kase içinde ; muştular, aşk iksiri...
Mürekkepten vazgeçer , kalem meyi yudumlar ...
Sarhoş olan şiirin ... serseridir şairi !..

hocam,

yuregine ve kalemine saglik

harikaydi siiriniz y...

Etkili Yorum
direniş
@direnis
12 Mart 2007 Pazartesi 00:44:44
Vuslatına talibim dudağından bal akan
Servetim gönlümdür etme şu kalbimi viran
Viranemi cennet eder senin aşkın sevdan
Servetim gönlümdür etme şu kalbimi viran

yuregine saglik sair

ne guzel dizeler

sevdim siirinizi

kutlarim

saygi i...

Vuslatına talibim, @ahmetuludag
11.3.2007 23:40:22
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 23:26:03
Bülbülün aşkına şahit olan ben
İç çekişlerimle solmuş yapraklarımı
Döküyorum
Döküyorum gözyaşlarımla
Ben de sana yar olmadan ölüyorum
Sensiz ve yalnız
Ölüyorum

yuregin ve kalemin daim olsun saire

kutlarim

sevgilerimle
Bülbülün aşkı, @şeminur
11.3.2007 15:41:37
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 23:24:09
dertli bir siirdi

yuregin ve kalemin daim olsun saire

yurekten kutlarim

sevgilerimle
Ne olur bırakma!, @cadı peri
11.3.2007 20:12:53
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 23:22:31
kutlarim sair. guzeldi duygularin

tebrik ve saygilarimla
Veda şarkısı, @onur ilke
11.3.2007 20:53:30
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 23:19:42
SEN BENİM BİRTANEMSİN MELEĞİMSİN
BENİ HAYATA BAĞLAYAN GELECEĞİMSİN
ŞİMDİ AĞLAMA LÜTFEN ANNEM
BEN YENİDEN DOĞACAĞIN GÜNÜ BEKLEYECEĞİM...

yuregine saglik, cok guzel siirdi

tebriklerim ve saygilarimla

not: fon siiri golgelemis, okunmuyor.
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 23:13:49
Onulmaz bir yaraydım, durmadan kanıyordum
Yıllar sonra ilk defa adını anıyordum
Oysaki çoktan seni unuttum sanıyordum
Sol yanıma bir sızı, geceme hüzün düştü

yuregin ve kalmin her zaman mukemmel sair

yurekten kutlarim

saygilarimla


...

direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 23:10:45
Kirli

Düşüncelerini

Yıkayacak

Olmadı

Yakacak

Kıyamadın mı

Atacaksın


kutladim

saygilar sair
Kirli düşünceler, @realduman
11.3.2007 18:25:31
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 23:02:13
ellerimle duvarlara sevgimi yazsam
kalbimi çıkarıp önüne atsam
senin için dünyaları yaksam
umrun nerde bi görsem

yuregine saglik

kutlarim

saygilarimla
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 22:57:36
Biliyorum hileli kaderin bu şah matı,
Kime şikâyet etsem çarkı bozuk hayatı..
Yorulmuş umutlarla uzattığım halatı,
Çekmez oldu nicedir,vurgun yedi sol yanım..

cok kaliteli buldum siirinizi sair

yurekten kutlarim

saygi ve sevgilerimle
Vurgun yedi sol yanım, @Delikız
11.3.2007 17:48:56
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 22:51:25
Yürek ne ki dön bak deniz tutuştu
Kahpe felek can yerime yapıştı
Sevdiğin kız ölüm ile öpüştu
Gamzene takılan kaşı al götür

yurek yanginlarda

kutlarim sair

xaygi ile
Al götür, @Şenay
11.3.2007 18:09:50
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 22:46:27
kutlarim sair

saygilar
Bekleyeceğim, @siirizm
11.3.2007 18:53:37
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 22:45:43
Yoksun sevdiğim, gittin...
Şimdi bir kara tOpraktır
Senden geriye kaLan,
Beni gece gündüz eLimde resminLe
Çaresizce ağLatan...

tebriklerimle

yufegin ve kalemin daim olsun

sevgilerimle.

not: kelimeler arasinda veya sonuna gelen L har...

Gittin..., @eskidendi
11.3.2007 20:35:10
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 22:40:44
yuregin ve kalemin daim olsun sair

kutlarim

saygi ile
Özledim, @A..zade
11.3.2007 20:50:05
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 22:39:38
harikaydi dizeler saire

kutlarim

sevgilerimle
Mahşere kadar..., @ssoyarslan
11.3.2007 21:58:28
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 22:37:24
ne guzel dersin ozanim

harikaydi

ben olsaydim topugundan kesin vurmustum sinegi )))

kutlarim ustad

saygilarimla

Güzelleme, @özgür-ozan
11.3.2007 20:47:53
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 22:34:41
Seni özledim ki,
Sabahlar kokusunu yitirmeye başladı artık.
Kuşlar şehrimizden göçteler.
Çok oldu,
Bir simit alıp sahilde dolaşmayalı.
Çok oldu,
Kimyası hüzün olan martıları doyurmayalı.
Çok oldu,
Omzunda yatıp güneş banyosu yapmayalı,
Yoku...

Sonsuzluğa, @mina
11.3.2007 20:12:35
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 02:35:05
Bir yol çizmişim yüreğimde,
................................seninle birleşen,

hocam yuregine saglik,

kutlarim

saygilarimla
., @Çınar GÖLE
11.3.2007 02:30:50
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
108.209
Şiir Okunma
2.853.345
Yazı Okunma
245.131
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL