Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
direniş

direniş

@direnis Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 02:33:52
Veysel umman ben katreyim
Onun için ben ne diyeyim
Dünden gelip gidenlere
Veysel adı kalıcıdır

kutlarim sair

saygilarimla
Veysel, @munır
11.3.2007 02:23:47
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 02:27:16
Seninle vedalaşıp ayrılırken
Yüzüme bakan gözlerin aklımda.
Ellerin elime sarılırken
Gitme kal diyen sözlerin aklımda.

cok basarilisin

tebriklerimle sair

saygilar
Gözlerin aklımda..., @İbobey
11.3.2007 00:26:29
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 02:24:53
Sevdan,
Bazen umut olur,
Ötelerin türküsünü mırıldanır kulaklarıma.
Bazen hayal olur,
Yağmayan yağmurun kokusunu getiriverir içime.
Bazende bir anka kuşu olur,
Konuverir pencereme.


tebrikler sair

kutlarim

saygilar
Sevdan, @turuncu
10.3.2007 22:03:32
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 02:23:18
yuregine saglik

kutlarim

saygilarimla
Bağışla..., @Genç Şair
11.3.2007 01:18:19
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 02:22:38
Bilmediğim bir diyara göç etmekteyim

Belkide ideallerimi yaşatmak adına

Koca bir okyanusun üzerindeyim

Susuzluğuma su arıyorum

yuregine saglik sair

kutlarim
Hayalim, @anlamsizlik
11.3.2007 02:13:19
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 02:21:39
Hasret; sevdanın bam telidir,
Kulakları tırmalayan bir sestir çıkarttığı.
Koru beni bu acı seslerden,
Ve kimsesiz yüzlerden...
Koru beni kimliksiz aşk suretlerinden,
Koru beni,
Kızgın olduğun anlarda kendinden...
Ve bilmeden incitebileceğim ke...

Koru beni, @mina
11.3.2007 02:10:14
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 02:19:36
Bir garip haldeyim yine bugece,
Ağlamak istiyorum ağlamak sebebsizce,
Oysa sen çıkıp gittin hayatımdan gizlice ,
Karanlıkta boğulmak istiyorum sessizce...

harika bir finaldi sevgili hulya

yurek dertlenmis, kalem yazmis

kocaman tebrikleri...

Bir garip haldeyim, @enda
11.3.2007 00:29:36
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 02:16:34
Yani benim kır çiçeğim,
Bunca hasretin içinde,
Mas mavi bir damla,olmak isterdim,
Her gün,
Her gün düşmek için gönlüne...

usta

yuregin ve kalemin daim olsun

tebriklerimle
Sus sevdam, @Erdoğan Ateş
10.3.2007 23:01:36
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 02:07:40
imla hatalarini duzeltirsen , sitemli siirin fena degildi.

kutlarim.

saygilarimla
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 02:06:16
Dağlarda bayırlarda çoban
Denizlerde göllerde balık
Kelimelerde kitaplarda şair oldum senin için
Varlığım,ruhum heykeline çamur olsun neredesin?
Geceleri uykumu bölen bir ses oldun gittin....

sevgili bahar

bu dizelerden anliyabildigimk...

direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 02:03:22
Düşünmeyenlerin bencilliğinde
Düşünmekti suçu,
ölüme giderken, suçsuzdun dedi karısı
Ölüme giden adam yanıtladı,
Ya,suçum olsaydı...
Adı Sokrat-tı...


ne guzeldi siirin lili kiz

yurekten kutlarim

sevecen ve insancil yuregine kocaman te...

Karanlığın infazı, @lili
11.3.2007 01:13:51
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 02:02:11
hocam

tebrikler

yuregine saglik, hos siirdi

saygilar
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 02:01:31
...Ve Sen
Susturamadığımız
Bir militan yalnızlığısın
İçimizde

kutlarim sair

saygilar
Bir ilan, @lion kucuk
11.3.2007 00:38:07
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 02:00:46
hep söylenen: canım, cicim...
sevdin mi sahiden?yok başka derdim.
biliyorum diyeceksin:''tarih olup gittiler''
kaldı şimdi geriye:canımlar cicimler...

aynen oyle

yuregin ve kalemin daim olsun

kutlarim

sevgiler
Canım cicimler, @prenses
11.3.2007 01:07:27
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 01:56:39
Acılarla kavrulurken,bedendeki bu yürek,
Can ,tenden şikayetçi,ruhum ister Hak''ka dönmek...

yuregine saglik

kutlarim

saygilar
Şikayet..., @loader
11.3.2007 00:14:46
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 01:45:04
Ne bekliyorsun gel Ey bahar!
Gel !

yesili sevmis bu yurek bizim gibi...

kutlarim dost sair

tebriklerimle
Ey bahar!, @TARIKCAN
11.3.2007 00:35:23
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 01:44:02
hocam yuregine ve kalemine sglik

kutlarim

hurmetler
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 01:42:33
Aşk kalbe girince,
Akıl izne çıkarmış,
Bir süreliğinemi yoksa daimmi ,
Bilmiyorum...


ali hocam

tek kelime ile yazarsam

HARIKA

kocaman tebriklerimle
Olmaz demiştin..., @Reali
11.3.2007 00:25:49
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 01:24:20
Korku dağları sarmış
Aşk gözlerin namlusunda

harikaydi final

kutlarim

saygilarimla
direniş
@direnis
11 Mart 2007 Pazar 01:20:08
yuregin ve kalemin daim olsun

yurekten kutlarim

saygilarimla
Artık yok..., @Ayşım Okudan
10.3.2007 23:21:23
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
108.265
Şiir Okunma
2.854.091
Yazı Okunma
245.220
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL