Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
direniş

direniş

@direnis Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

direniş
@direnis
26 Ağustos 2007 Pazar 20:41:45
Yeryüzü baharda çiçeklerle canlanacak
Yıldızlar, Mehtap sevenleri saracak
Melekler bize rehber olacak
Hayat bizlere, cennetten bahçe olacak…

bu yurek kutlanir

tebrikler

sevilerimizde beraberinde can
Mevsim bahar olacak, @Canan Onuş
26.8.2007 20:17:42
direniş
@direnis
26 Ağustos 2007 Pazar 14:27:44

Bir Kadın- çocuk tanıdım İstanbul’da
Hemde 21.yüzyılın ortasında
Beyoğlu’nun arka sokaklarında
OROSPU Sıfatıyla .

malesef cok bu tur ayiplarimiz ulkemizde

can

yurekten kutlarim

saygi ve sevgilerimle
,, @Blackless
26.8.2007 04:10:44
direniş
@direnis
26 Ağustos 2007 Pazar 14:24:50
Ürkek, sessiz, dalgın bir kuğu kendi gözyaşlarıyla boğulur.
Dalından kopan yaprak misali ölümün gölgesinde uçuşur.
Islanan yüzüne vurur şafak vaktinin kızıl ışıkları aşkı anlar
Yeni ufuklar açamaz ölüm dolar göz çukurlarına kan ağlar.

yuregi...

Çukur, @osman_demircan
26.8.2007 01:09:47
direniş
@direnis
26 Ağustos 2007 Pazar 14:23:08
O Eylül çocuktum ben cepte taş elde sapan
Sonra öğrendim bizdik Eylül''ü suçlu yapan

yuregine ve kalemine saglik ustadim

kaleminize sonsuz saygi mustafa hoca

kutlarim

saygilarimla
direniş
@direnis
26 Ağustos 2007 Pazar 14:17:48
Duvardan farksız gibi
Duracaksan karşımda,
Cevap veremeyeceksen,
Bir tek sözüme,
Bari sen de
Boşuna kendini üzme !


Hadi git !

Git işine !...


harikasin can

final hostu siir gibi

yurekten kutlarim

sevgilerimle
direniş
@direnis
26 Ağustos 2007 Pazar 14:14:06
Ama olmadı
Kılıç kınında durmadı
Bir yanım
Hep
Ağlamaklı kaldı...

harika final lizim

yuregine ve kalemine saglik

kardes yuregime sevgilerimle
direniş
@direnis
26 Ağustos 2007 Pazar 05:00:48
Bundandır viranhaneyi andırması.
Ve içimde hep,
Yıkım korkusunu taşımam...

cinar hoca yuregine saglik

kutlarim

saygim ile
., @Çınar GÖLE
26.8.2007 04:01:06
direniş
@direnis
26 Ağustos 2007 Pazar 04:58:30
Maralım gönül yaralım
Benden uzak, bahtı karalım
Gel artık bana, nazlı edalım
Yerim ben seni, içime işlerim...

furkan,

sen varya ))) supersin !!!

ne guzel siir bu, turku tadinda

kalemin ve yuregine daim olsun asik adam )))

kutladim...

direniş
@direnis
26 Ağustos 2007 Pazar 04:55:23
sevgi dedik,
sevgiyle dedik,
iyilikten,
asla, dönmedik.
başımızı verdik...

ne çok paylaştık burada...
acıyı, aşkı, sevgiyi, hasreti, özlemi...
ne çok şey...

şimdilik hoşçakalın dostlarım.
gönlünüzce olsun, bütün her şey...


nasil ya...

direniş
@direnis
26 Ağustos 2007 Pazar 04:53:03
harika bir siir okudum sair gardas

yuregine ve kalemine aglik

boyle nefis siirlerini her zaman gormek isterim

tesekkurler

kutlarim

saygi ile
direniş
@direnis
22 Ağustos 2007 Çarşamba 02:02:43
Sırçadan yapılı çocuk gülüşleri
Bir köşeden göz kırpar
Uzandıkça dudakların kuruyuşları
Kaçar da kaçar
Yakalanmamak adınadır
Yaptığı oyunlar
Saklı bir mağbet olur yürekle gelen
Ufacık eşsiz sevgi sözleri
Bulamadıkça gece güne sıçrar.....

...iklimlerin kokusu..., @sessiz71
22.8.2007 00:09:04
direniş
@direnis
22 Ağustos 2007 Çarşamba 01:27:20
Yetmez mi musallatın, düş yakamdan ey felek !
Keder küpüne döndüm, yüreğim elek felek ,
Ne menem bir şeysin sen, ne değilsin bir bilek.
Bütün fatura sana, Karun musun sen felek ?

yuregine ve kalemine saglik zubeyde

kutlarim

sevgi ve saygi...

direniş
@direnis
22 Ağustos 2007 Çarşamba 00:47:07
Ne olurdu hep seninle olsaydım
Gariban gönlüme ışık olsaydın
Ellerini tutup gözlerine baksaydım
Yokluğun azap veriyor sultanım...

furkaaaannn,

harika bir siir, cok begendim... umarim sultaninda begenmistirrr )))

yurkten kutlarim

saygi ...

direniş
@direnis
22 Ağustos 2007 Çarşamba 00:00:19
Gözlerin telden kafes, ben içinde bir kuşum
Kaçıp gitmem imkansız, yok inan kurtuluşum.
Seni hep mutlu etti, çırpınış kahroluşum
Del’lere döndürdün ya, daha ne istiyorsun…


ustadim yuregine ve kalemine saglik

nefis siirini kutlarim

saygi...

Daha ne istiyorsun, @kulhilmi
21.8.2007 23:09:39
direniş
@direnis
21 Ağustos 2007 Salı 23:39:58
Kötünün berisinde kalmalı korkularım
Başkalarının cehenneminde olmalı suçlarım
Çekinmeliyim başka gözlerden suçumda
Oysa oysa...
Kalmak istiyorum kendimle başbaşa

sevgili lili,

uzun zamandir siirlerine hasret gitmistik,

bu guzel siiri o...

Suç ve günah, @lili
21.8.2007 19:30:36
direniş
@direnis
21 Ağustos 2007 Salı 23:36:30
yanlis anlamaz iseniz; duz yazi olarak yazsaniz bence daha guzel olacak gibi geldi bana...

yureginizdeki bu guzel duygulari kutlarim can

saygi ile
Mehmetim, @ismailturkmen
21.8.2007 22:49:13
direniş
@direnis
21 Ağustos 2007 Salı 23:21:59
Hayallerim sana,

Düşlerim sana.


Geriye,

Ne kaldı?

Bilmem ki, bana!


perihan gardas

bilmece gibi siir, cok hostu

yuregine ve kalemine saglik

sevgilerimle
Ne kaldı ki bana, @Perihan Metin
21.8.2007 22:05:21
direniş
@direnis
21 Ağustos 2007 Salı 23:20:22
demekki seni kizdirdi )))

olur be aylam oyle seyler, uzulme sen

sonra agabeyinde uzulur (((

siirinde yenid sitilinde cok hos haaa )))

sevdim

yuregine ve kalemine saglik

agabeyinden sevgiler
Gittin işte, @AYLAVYOU
21.8.2007 18:46:10
direniş
@direnis
21 Ağustos 2007 Salı 15:50:51
Sen serpilip büyüdükçe,
Biz yaşlanacağız git gide!

Hiç dert değil, gelsek de yüze,
Yeter ki hayırlısıyla geçsin de...


ne tatli kiziniz var sevgili perihan gardasim

ve ne guzel duygularla bezenmis siir

yurekten kutlarim

sevgilerimle...

Tatlı bebeğim, @Perihan Metin
21.8.2007 11:27:37
direniş
@direnis
21 Ağustos 2007 Salı 15:48:24
İster Sahara''dan essin
İster Kaçkar dağlarının yükseğinden
Neler söylenirse söylensin
Banadır yönü.
Açılır kilitli kapılar
Çıkar anahtar deliklerinden
Açacaklar.
Dökülür düğmeleri düşmüş
Radyolardan sevda şarkıları,
Sevda ağacına konar kuşl...

Nego saçlım, @RABATLI
21.8.2007 11:05:58
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
108.221
Şiir Okunma
2.853.493
Yazı Okunma
245.155
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL