Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
direniş

direniş

@direnis Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

direniş
@direnis
16 Eylül 2007 Pazar 03:37:27
gülüşüne sarılırmışım ...
mavisinde kaybettiğim
her şeyin imkasızı
yorgun düşlerim
sözüm yalın
yerimdeyim yani
seni sevmelerdeyim .

yuregine saglik gardas

tebriklerim cok

saygilar
....., @VURGUN
16.9.2007 01:28:54
direniş
@direnis
16 Eylül 2007 Pazar 03:35:43
şimdi...




şehre karanlık bir yabancı geldi
yüzü yoktu
kalbi yoktu
şarkısı yoktu
öyküsü çoktu...


ali hocam

final harikaydi

tebriklerim cok

saygilar
Şarkısı yoktu, @asi şair
16.9.2007 03:01:52
direniş
@direnis
16 Eylül 2007 Pazar 03:33:22
Elvan bir aciz, bir garip kulundur bu yerlerde,
Utanır günahından, gelse de bakamaz yüzüne,
Lakin bilir, günahtan büyük mağfiret var sende
Suskun dilim “Allah” der kavuran aşk ateşinde.

nefis bir siirdi

tebriklerim gonulden gardasim

saygi...

Suskun dilim, @elvin
16.9.2007 00:17:09
direniş
@direnis
16 Eylül 2007 Pazar 03:32:28

Ne yapalım Tuna’m? Bizler suyunu İstanbul’da görürüz.
Hayalde olsa, rüya da olsa senin aşkınla yürürüz.


gardasim

yuregine saglik,

nefis bir siirdi

aglattin beni...

kutlarim

saygilar tuna yuregine
direniş
@direnis
16 Eylül 2007 Pazar 03:30:44
Oysa şimdi
Kendi resmimden anlıyorum
Ne kadar yaşlandığımı
Dokunduğum resim tuvalet aynası
Unutmuşum
Halbuki ellerimle koymuştum
Şimdi farkettim bunadığımı

inci gibi bir siir siyahilerin icinde

yureklten kutlairm sair

saygi ile
Yaşlılık, @BoNCuK
16.9.2007 00:16:39
direniş
@direnis
16 Eylül 2007 Pazar 03:29:49
derin bir dortluk gardas

yuregine saglik

saygilar
direniş
@direnis
16 Eylül 2007 Pazar 03:28:52
Boşa geçti lale devri
Yok ettiler o çiçeği
Kaldı elimizde resmi..
Daha yeni akıllandık
Şimdi anıyoruz seni.

ustadim

yuregine ve kalemine saglik

nefisti siirin

tebrik cok

saygilarimla
Lale, @iyimser
15.9.2007 23:36:26
direniş
@direnis
16 Eylül 2007 Pazar 03:27:50
İYİ GECELER ANNECİĞİM
SABAHIMDA OLMAN DİLEĞİ İLE
GÜNÜM AYDIN OLSUN
SABAHA UYANMAK SENLE OLSUN
...............
ÇIRAK...

yuregine saglik cirak

tebriklerimle

saygi ile
Annem, @edebiyatciCASH
15.9.2007 23:03:16
direniş
@direnis
16 Eylül 2007 Pazar 03:26:43
Şiir
Ruhun derinliklerinde
Bir sürgünü yaşamaktır
Duygudur düşüncedir
Kâğıdım kalemimdir
Dahası kocaman yürek ister


emine bacima tebrik gonulden

saygilar gardasim
direniş
@direnis
16 Eylül 2007 Pazar 03:25:50
Kanunu ağlatan usta,
Aşkıma o şahid olur.
Senin sevdana İstanbul,
Mecnun''unki kardeş olur.


yuregine saglik sair

yurekten kutladim

saygilar
direniş
@direnis
16 Eylül 2007 Pazar 03:23:57
Gece olur yıldızlardır yarenleri,
Soğuklarda üşür ayakları elleri.
Kara yazılmış hepsinin kaderleri,
Heran korkuyla bakar güzel gözleri.

reyhan gardasim

yurekten kutlarim

tebrikler gonlumden

sevgiler kardesime
Kimsesizler, @Reyyhann
16.9.2007 00:02:32
direniş
@direnis
16 Eylül 2007 Pazar 03:22:44
şafak kan ağlar yanar gözlerim
ufukta kaybolur mavi hayallerim
çıldırır akşamlar karanlığa düşerim
bulamam izlerini seni özlerim

yuregine saglik sevgili asli

yurekten kutlarim

sevgilerimle
direniş
@direnis
16 Eylül 2007 Pazar 03:21:37
ey sevdam
her neredeysen gel artık
geç kalma yüreğime
sensiz bu şehirde öksüz gibiyim...


tebriklerim buyuk saire

saygilarimla
direniş
@direnis
16 Eylül 2007 Pazar 03:20:45
Kalbimi duy lütfen…
Dilim artık söylemiyor,
Adın büyük, vaadin büyük..
İşte kapındayım Allah’ım,
Ellerim ve yüzüm semâya dönük.


yuekten kutlarim ali hocam

saygilar

direniş
@direnis
16 Eylül 2007 Pazar 03:19:07
İçimde bir sen
Bir de kelimelerime
Mıhlanan adın
Kaldı…


super bir final

yurekten kutlarim

sevgi ve saygi ile
direniş
@direnis
16 Eylül 2007 Pazar 03:17:20
gecedir..
ve bana yakıştığı kadar yakışır geceye hüzün
tenime kokun
mutlu olmak için nedenimken sen
gözüme yüzün..


yuregin ve kalemin daim olsun yoldas

yurekten kutlarim

saygilar
Nedenim, @KARAPAPAK
16.9.2007 03:10:45
direniş
@direnis
16 Eylül 2007 Pazar 03:15:55
yuregine ve kalemine saglik can beste

yurekten kutlarim

sevgi ve saygilarimla

direnis tarafından 9/16/2007 3:19:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
Umut fazlası, @beste
16.9.2007 02:32:07
direniş
@direnis
16 Eylül 2007 Pazar 03:14:11
senden nefret edemem
sevgindir bende kalan....

yuregine saglik mustafa hoca

nefisti siirin

kutladim

saygilar
direniş
@direnis
15 Eylül 2007 Cumartesi 02:46:55
düş/tü

bitecekti

bir andı

başlangıcı belli sonu belli
perdesini kapatan aşklar gibi...

yurekten kutlarim can

sevgilerimle
direniş
@direnis
15 Eylül 2007 Cumartesi 02:39:56
Tanrım seni benden almasın yaşarken
mutluluğumun bahçelerine simsarlar dalmasın
uzak kalsın sevdamıza şeytani bakışlar
kem gözler uzak dursun, ağlatmasın bizi derken
kaderimin son gülmüşlüğüne
beyazımsı güller ekerim
gönlün sarhoşluğunda ...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
108.204
Şiir Okunma
2.853.316
Yazı Okunma
245.128
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL