Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Seyirci
deniz-ce

deniz-ce

@deniz-ce Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Aralık 2010'den beri üye
  • 14

Şiir Yorumları

deniz-ce
@deniz-ce
28 Şubat 2012 Salı 16:22:13
çok güzel...
deniz-ce
@deniz-ce
28 Şubat 2012 Salı 15:52:32
diyosun yani artiz:)
güzeldi...
İstanbul, @ERKAN ÇELİKOL
27.2.2012 01:19:55
deniz-ce
@deniz-ce
28 Şubat 2012 Salı 15:44:17
ya ben saydım bi önceki şiirimdeki puanları,acep unutsam mı hemen:)))
deniz-ce
@deniz-ce
28 Şubat 2012 Salı 12:20:52
kim tutar deniz'i!
heyyyt be!:)))
Bilirim ben, @Ayvazım Deniz
27.2.2012 09:36:43
deniz-ce
@deniz-ce
28 Şubat 2012 Salı 12:16:05
ben de kendime uyarladım şiiri:
içme (sigara)
bağırma
susma:((((
Yerli haiku, @savrulmalar
27.2.2012 22:57:46
deniz-ce
@deniz-ce
28 Şubat 2012 Salı 12:07:48
helal olsun! dedim okuyunca.
çok güzeldi,aferin:)
Ben geldim:), @eyhayat
27.2.2012 17:42:25
deniz-ce
@deniz-ce
28 Şubat 2012 Salı 11:26:03
yine çok güzeldi...
usta:)
deniz-ce
@deniz-ce
27 Şubat 2012 Pazartesi 09:17:53
şiirin hikayesini çok beğendim.arz ederim:))
şaka bir yana çok deneysel gördüm seni:)))
yok ben ciddi olamıycam sanırım şiir güzeldi,gittim...
Sıla, @Dikçe
27.2.2012 04:11:07
deniz-ce
@deniz-ce
26 Şubat 2012 Pazar 14:54:58
duygular mı karışık ben mi yakalayamadım anaduyguyu bilemedim.
hoşgeldin...
Uzlet.., @Dikçe
26.2.2012 14:50:03
deniz-ce
@deniz-ce
26 Şubat 2012 Pazar 14:42:02
şiirle kal...


bu bir emirdir!:))
deniz-ce
@deniz-ce
26 Şubat 2012 Pazar 14:08:42
zihin okumaya da mı başladın artık bilge insan?:))
Davet, @savrulmalar
26.2.2012 03:35:35
deniz-ce
@deniz-ce
26 Şubat 2012 Pazar 14:01:59
güzel bir şiirle gelmişsiniz,hoşgeldiniz:))
Ka(l)bristan, @Quasimodo
26.2.2012 10:49:15
deniz-ce
@deniz-ce
26 Şubat 2012 Pazar 14:00:50
şimdi bir koli hazırlayıp yollayacağım hemen adresi ver:))
sevgiler saygılar hocam.
Vekil emmi!, @(Mustafa Çetiner)
26.2.2012 11:25:17
deniz-ce
@deniz-ce
26 Şubat 2012 Pazar 13:59:36
şiir de resim de çok etkileyici.
Tango gibi seviş.., @lamour
26.2.2012 11:33:46
deniz-ce
@deniz-ce
26 Şubat 2012 Pazar 13:57:08
hüzünlerimi bıraktım sayfanıza:(((
Orda bıraktım, @Dosteli_
26.2.2012 12:43:22
deniz-ce
@deniz-ce
26 Şubat 2012 Pazar 13:52:40
kaç sehpanın bacağını kırdım
da
yine bilmedin halimi:))))


desem kızmazsın di mi?
deniz-ce
@deniz-ce
25 Şubat 2012 Cumartesi 19:34:33
iyi ettiniz hocam:))))
ben takipçisi ve şahidiyim bizzat:)
deniz-ce
@deniz-ce
25 Şubat 2012 Cumartesi 18:53:40
:))))
çok sevgiler...
deniz-ce
@deniz-ce
25 Şubat 2012 Cumartesi 18:46:39
sen ölmemiş miydin?
haaa bu arada şiir fena değildi:))
Bir kaç saniye, @savrulmalar
25.2.2012 14:48:47
deniz-ce
@deniz-ce
25 Şubat 2012 Cumartesi 18:20:02
öyle bakıyorum sizin yorumunuz yazısına karşı...
benim bile sözlerim tükendi roza'm.
sevgimle...
Od, @Roza
25.2.2012 14:20:51
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
96.624
Şiir Okunma
1.221.172
Yazı Okunma
82.031
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL