Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
soulmate

soulmate

@de-soulmate Etkin Üye
ŞairYazar
  • 9 Ağustos 2010'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

soulmate
@de-soulmate
28 Ocak 2014 Salı 20:33:50



şiir ve yorum çok güzeldi..


gönülden tebriğim, saygımla
soulmate
@de-soulmate
28 Ocak 2014 Salı 18:38:20


sen şiire
sesin şiirlere ne kadar yakışıyor kardeşim


günde ve hak ettiği yerde görmek mutlu kıldı
tüm kalbimle tebriğim


sevgim dua ile
Şina, @~ Ş i m o ~
27.1.2014 00:45:45
Etkili Yorum
soulmate
@de-soulmate
28 Ocak 2014 Salı 18:35:07


sen de benim cancağzımsın kankim
-seni çok seviyorum-


şiir çok güzeldi
çok


sevgim duamla
......, @Kardelen çiçeği
28.1.2014 18:10:16
soulmate
@de-soulmate
27 Ocak 2014 Pazartesi 09:47:55

İstanbul'da kar başladı
pencere pervazında biraz ekmek kırıntısı-iki serçe-
bir bardak çay
ve şiir


ne güzeldi okumak ve dinlemek..


selam dua


tebrikle

de_soulmate tarafından 1/27/2014 9:47:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bu dağlarda kış, @Ali Asaf
27.1.2014 00:55:20
soulmate
@de-soulmate
26 Ocak 2014 Pazar 11:22:21


kutlarım tüm kalbimle

çok güzel bir şiir, ana sayfada görmek mutlu kıldı


sevgiyle
soulmate
@de-soulmate
24 Ocak 2014 Cuma 21:13:55



"bende kalsaydın daha çok sevemezdim inan"


gitmeli ki

sevda olsun adı...



teşekkürle şiire deniz
çok
çok


güzeldi..



saygı dua ile
soulmate
@de-soulmate
24 Ocak 2014 Cuma 01:19:48


birazcık umut
bir çit göz


ve sevda...






çok güzeldi, çok


tebriğim saygımla

de_soulmate tarafından 1/24/2014 1:19:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
Etkili Yorum
soulmate
@de-soulmate
24 Ocak 2014 Cuma 00:15:41



hani okurken bitmesin istersiniz mısralar..


öyle güzel,
öyle hayatın içindendi...



girizgahı çok tanıdık


"ben ölürsem
yaşarken de ölürüm"


ve

final o kadar gerçek

"doğumuna pişman
hayat"



gönülden tebriğim
t...

Yitiş, @sinan toraman
24.1.2014 00:01:32
Etkili Yorum
soulmate
@de-soulmate
23 Ocak 2014 Perşembe 22:37:15


oysa avuçlarında sevgi
kim diyebilir ellerin boş...


kim bilebilir sevgiyi daha iyi....... sevenden başka...


sevgimle




de_soulmate tarafından 1/23/2014 10:37:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
_gidiyorum_ -v-, @NÜS
23.1.2014 21:11:35
soulmate
@de-soulmate
23 Ocak 2014 Perşembe 18:23:03


kırmızı papuçlar...


çocukluğumun mutlu çocukluğumun
babam&annem elleri...



öptüm çocuk kalbinden
sevgimle
soulmate
@de-soulmate
23 Ocak 2014 Perşembe 18:19:19



çok güzel...


gönülden tebriğim


sevgiyle
soulmate
@de-soulmate
21 Ocak 2014 Salı 20:34:36



Siz bayım

bilir misiniz sahi, suskunluğun insanı bir iç çekişte boğduğunu?



....


tebriğim



sevgimle
Sussam boğulacağım, @GulBeyaz
21.1.2014 20:26:35
soulmate
@de-soulmate
21 Ocak 2014 Salı 11:01:39


dün gözlerim dolu okumuştum ben de..



kutlarım değerli arkadaşımı..

ana sayfada görmek mutlu kıldı...



sevgimle dua ile
soulmate
@de-soulmate
20 Ocak 2014 Pazartesi 19:21:28



çok güzel bir şiir

tüm kalbimle kutlarım..


sevgimle
Gözlerin, @Emine UYSAL (EMİNE45)
19.1.2014 00:05:48
Etkili Yorum
soulmate
@de-soulmate
20 Ocak 2014 Pazartesi 19:18:25



rol ve hayat
ya da hayat ve rol...öylesine yakın ki birbirine
ve bir gün ikisi de bitecek

işte o arada ki boşluğa
gülümseyerek bakmak...


hem en güzel sadakadır gülümsemek..



çok, çok güzeldi davidoff



sevgim dua ile

Aferin sana suzanberk, @Davidoff
20.1.2014 13:00:20
soulmate
@de-soulmate
20 Ocak 2014 Pazartesi 19:08:58



şiir, resim ve yorum

çok, çok güzel bir sayfa...


tebrik sevgi duamla
Böyle miydik eskiden, @gül peri
20.1.2014 12:29:15
soulmate
@de-soulmate
20 Ocak 2014 Pazartesi 11:54:58


"ben seni ne çok büyütmüşüm
gecekondu kalbimde"

senin metropol bakışlarını
...ezer de geçer
benim

v
a
r
o
ş

sevmelerim....



..


Sermin'im çok güzeldi
çok yüreğimden



kutlarım güzel kalbini..



sevgimle dua il...

Var git yoluna..., @Sermin Çınar
20.1.2014 10:59:06
soulmate
@de-soulmate
20 Ocak 2014 Pazartesi 11:51:53



çok duygulu, duru su gibi...

Kadir hocam da çok güzel yorumlamış..

her iki yüreğe gönülden tebrik, teşekkür


sevgi dua ile
Seviyorum de, @Z. Yağmur Yıldız
20.1.2014 09:58:39
soulmate
@de-soulmate
17 Ocak 2014 Cuma 10:21:09
"masum çocukluğumun
eksik geçmiş
oyunsuz yılları
ve bu yüzden hiç büyümedi
yüreğimin alfabesi
gri renklerle süslensede
libasımın ten kafesi
pembe mavidir düşlerimin ötesi"


şiir ve yorum çok güzeldi
ana sayfada görmek mutlu kıldı

y...

soulmate
@de-soulmate
15 Ocak 2014 Çarşamba 18:53:13



"ama sen gitmeseydin be iki gözüm"


usumda yine suskun bir kız çocuğu
gitmeseydin be iki gözüm
gitmeseydin keşke



çok güzeldi Sevtap'ım çok


gönülden tebriğim


sevgimle
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
93.111
Şiir Okunma
1.085.060
Yazı Okunma
51.394
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL