Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Bu dünyada en güzel şey zulüm üstüne seferdi.
C.Mıhcı

C.Mıhcı

@c-mihci Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 1 Temmuz 2024'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

C.Mıhcı
@c-mihci
25 Haziran 2026 Perşembe 20:16:25
Şiiri okuyunca ;
Thomass Mann’ın
Büyülü Dağ’ındaki o orman tasvirleri geldi aklıma,şiirin bütünlüğü,akıcı ve anlatı dili ustaca.

Şiirlerinizi okumak büyük keyif

Kutlarım.

Selam ve sevgiler .
C.Mıhcı
@c-mihci
25 Haziran 2026 Perşembe 20:08:42
Dün dünde kaldı cancağzım
Yeni şeyler söylemek gerek..

Perspektifi nicelden kurtarmak ilk iş olmalı.

Sevgiyle Tüya dost🌺
Kırık düş, @Tüya
25.6.2026 18:21:42
C.Mıhcı
@c-mihci
25 Haziran 2026 Perşembe 10:00:33
“Hayat sevince güzel”
Bu satırları okuyunca aklıma hemen,ruhumuzda en nahif hali ile duran Yeşilçam filmi geldi ve melodi.
Şiir biraz da ;insanda o gülümsemeyi yakalamak değil midir..

Selam ve sevgiyle şair dost🌺
İzlekler, @Rû //
25.6.2026 04:17:00
C.Mıhcı
@c-mihci
23 Haziran 2026 Salı 18:08:19
Emek,çaba ve bilgi ile harmanlanmış bilinçli şiir yazma sürecinin,bu platforma en iyi birkaç temsilciden biridir Metin şair.
Çok söze gerek yok.

Şiir gibi şiir

Selam ve sevgiler dostum.
C.Mıhcı
@c-mihci
22 Haziran 2026 Pazartesi 14:48:26
İyi şiir

Selamlar
Su gibi, @imbatto
22.6.2026 12:44:56
C.Mıhcı
@c-mihci
16 Haziran 2026 Salı 22:47:12
Giriş bölümü özellikle çok beğendim

İyi bir şiir

Kutlarım.
Turnalar semahı, @wewin
16.6.2026 22:44:08
C.Mıhcı
@c-mihci
16 Haziran 2026 Salı 18:11:03
Biçimi iyi bir anlatı

Kutlarım Ramazan kardeşim.
Süheyla, @Ramazan Boran 1
16.6.2026 11:32:11
Etkili Yorum
C.Mıhcı
@c-mihci
13 Haziran 2026 Cumartesi 18:21:58
Yazaduruyoruz işte,emek veriyoruz işte,söylüyoruz işte..

Şiire selam olsun .

Sevgiler Tüya 🌺
Öz söz, @Tüya
13.6.2026 17:26:16
C.Mıhcı
@c-mihci
13 Haziran 2026 Cumartesi 15:56:51
Bir ;
Şuh-i sitemkâr diyerek not düşeyim şiire.

Selam ile Tülay öğretmenim.
Bî-râhın, @-Tesbih-
13.6.2026 14:03:05
C.Mıhcı
@c-mihci
12 Haziran 2026 Cuma 15:07:53
Ölülerimizi “sık kullanılanlara” ekliyoruz.

ölülerimize ölülerimiz ekliyoruz.
şans eseri yazmıyorsa adımız bir sayaçta
birhan, ben bunu hep “antisayaç” olarak okudum
yani sayılamayan, sayılmasın hiç aman
sahi biz kaç darbeden sonra ölülerimiz ...

C.Mıhcı
@c-mihci
11 Haziran 2026 Perşembe 21:03:30
Tülay öğretmenim ;
Temcit pilavı sözüm direkt bu şiir özelinde bir söylem değil,sürekli imge okumak benim kastım,okuyucu şiiri okurken ne anlatıldığını anlamak ister,anlamamış olmayı ifade etmek edebi bir olgu değil mi?
Sizin şiir konu biçiminiz ki...

Künh, @-Tesbih-
11.6.2026 14:27:24
C.Mıhcı
@c-mihci
11 Haziran 2026 Perşembe 15:18:08
Bu kadar yoğun imge,şiirin anlatısını ve şiir başlığı ile uygunluğunu neden anlayamıyorum ben Tülay hocam ?

“ Zirvelere
Dumanlı yüksek yalnızlıklara
Yaban yamaçlara gidelim.

Yürü...”
Sadece burası bile olsa yeterdi.

Selamlar 🌺
Künh, @-Tesbih-
11.6.2026 14:27:24
C.Mıhcı
@c-mihci
10 Haziran 2026 Çarşamba 20:33:34
Hangi şiir derman olmuş ki..
Mevzu insan,mevzu ah insan!

Özlemişiz şiirlerini komşu

Selam ve sevgiler🌺
C.Mıhcı
@c-mihci
10 Haziran 2026 Çarşamba 12:00:20
Şiire yolculuğuna verdiğiniz emek güzel,yerinde ve anlatısı ile imge biçimleri gayet şık.

Kutlarım Hatice Hanım
C.Mıhcı
@c-mihci
31 Mayıs 2026 Pazar 15:35:37
Ne diyordu Yaşar Kemal;
"Sen iyi bir insansın. Onun için seni çok öldürmüşler."

Ölümden korkan,zulme minnet eden onlar gibi olsun..

Şiirin yüreğine gül bıraktım yoldaş

Selam ve sevgimle..
C.Mıhcı
@c-mihci
24 Mayıs 2026 Pazar 00:27:12
O karadut’un gölgesinde çok şarkı dinlemiş,Turgut’tan çok şiir okumuşuz…

Ne güzel şiir

Selamlar

C.Mıhcı tarafından 24.5.2026 10:55:56 zamanında düzenlenmiştir.
Bugün öğlen, @/ yüRekTen
24.5.2026 00:23:43
C.Mıhcı
@c-mihci
19 Mayıs 2026 Salı 16:37:42
Eksik olmayın,çok teşekkürler

Sevgi ve selamlar
Kırmızı 3, @C.Mıhcı
7.5.2026 15:00:05
C.Mıhcı
@c-mihci
15 Mayıs 2026 Cuma 14:01:18
Şiirde anlatı ve teknik olarak biçimlendirme önemli bir parçadır.
Şair emek ve planlı bir çalışma ile bu parçaları birleştirir.
Sizin şiirlerinizde ki,yerinde imge kullanımı ve anlatı dilini seviyorum.
Kurgu,dizin ve anlatı duygusu ile gerçekten i...

Etkili Yorum
C.Mıhcı
@c-mihci
11 Mayıs 2026 Pazartesi 17:24:31
Her şey insan için dostum,her an gidebiliriz bu da doğru,hem de hiç beklendiğimiz bir anda,neden yazıyoruz,şiirin kuytularına sığınıyoruz,çünkü karamsar gül açmasın,taze umut gülleri açsın diyerek yazıyoruz.
Yüreği ferah tutmak gerek.
Sade ve yalın...

Karamsar yüreğim, @BarutCan
11.5.2026 13:38:26
Etkili Yorum
C.Mıhcı
@c-mihci
11 Mayıs 2026 Pazartesi 13:30:50
kirpiğimde
ak bir soğuma..

Çok hoş,

Tüm Müjgan’lara selam ile …


Selam ve sevgiler 🌺
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
17.177
Şiir Okunma
57.882
Yazı Okunma
11.684
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL