Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Bir ağaç gibi tek ve hür ve bir orman gibi kardeşçesine
Bedri Tokul

Bedri Tokul

@bedri-tokul Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2009'den beri üye
  • 32
  • 1949

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Bedri Tokul
@bedri-tokul
6 Eylül 2019 Cuma 00:32:48
Gudubet "ADAMIN HASI" anlamına geliyorsa.
Evet sen bir Gudubetsin!!!!
Öperim gözlerinden.
Ben mi gudubetim, @Suat Zobu
5.9.2019 17:32:14
Etkili Yorum
Bedri Tokul
@bedri-tokul
3 Eylül 2019 Salı 00:12:37
İnsanız.
Dünya nimetlerine,hırsımıza kapılıyoruz.
Böyle güzel şiirler bizi kendimize getiriyor.
Ne kadar doğru söylüyorsun.
BİNLERCE ŞÜKÜR ALLAHIM VERDİĞİN NİMETLERE...
Binlerce şükür ALLAHIM bana böyle bir dost kazandırdığın sebebe...
Öperim g...

Bin şükür, @Suat Zobu
3.9.2019 00:00:52
Etkili Yorum
Bedri Tokul
@bedri-tokul
30 Ağustos 2019 Cuma 02:04:28
EVettt...
Bunların hepsi gerekli.
Bana da senin gibi bir dost gerekliydi.
Çok şükür Allaha onu da buldum.
Öptüm duyarlı yüreğinden...


Bedri Tokul tarafından 8/30/2019 2:05:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gerekli, @Suat Zobu
30.8.2019 00:58:25
Bedri Tokul
@bedri-tokul
27 Ağustos 2019 Salı 23:24:54
haklısın sultann...
Ne haber, @7TEPE
27.8.2019 23:01:45
Bedri Tokul
@bedri-tokul
27 Ağustos 2019 Salı 22:10:27
Senin kalemine yüreğine kurban olurum ben...
GARDAŞIM BENİM
Kutlu olsun..!, @Suat Zobu
27.8.2019 16:30:35
Bedri Tokul
@bedri-tokul
25 Ağustos 2019 Pazar 09:52:28
Al benden de o kadar...
Ben de bir şey anlamadım.
Top3 ne bilmiyorum.
Cahilliğime ver.
Günaydın Sultan...
Bedri Tokul
@bedri-tokul
22 Ağustos 2019 Perşembe 07:50:50
Vayy benim koca yürekli gardaşlarım...
Atanıza rahmet.
Ömrünüze bereket.
Kadim dostluğunuz daim olsun.
Tekerinize taş değmesin.
Cebinizden para eksilmesin.
Muhabbetiniz evinli,
yüzleriniz hep sevimli,
yürekleriniz gani olsun.

Bedri Tokul
@bedri-tokul
21 Ağustos 2019 Çarşamba 00:31:31
Tebrikler
Teşekkürler Usta...
Selamlar.
Etkili Yorum
Bedri Tokul
@bedri-tokul
21 Ağustos 2019 Çarşamba 00:20:43
Ben de onu diyecektim sana.
Sen parantez içinde demişsin zaten...
Asıl azmaz. Bal kokmaz SUAT' IM.
Öptüm gözlerinden.
Çok mutluyum çok..!, @Suat Zobu
21.8.2019 00:13:49
Bedri Tokul
@bedri-tokul
20 Ağustos 2019 Salı 12:30:12
Aslında bu bir şiir değil. Buna şiir dersek şiire haksızlık etmiş oluruz.
Ben bu konuyu yazarken, baktım cümleler arasında bir uyum var.
yazıyı şiir formatına çevirdim.
Sitemizde o kadar güçlü şair, o kadar güzel şiirler var ki...
Bilgilerinize...

Zamane, @Bedri Tokul
20.8.2019 00:52:20
Etkili Yorum
Bedri Tokul
@bedri-tokul
15 Ağustos 2019 Perşembe 23:56:08
İşte şiir..
İşte şair...
İşte benim Canım Dostum...
Selamlarımla Can Dost.
Etkili Yorum
Bedri Tokul
@bedri-tokul
15 Ağustos 2019 Perşembe 12:59:37
Şiir de güzel,Yazan da katkı yapanda adamın hasları.
Ancak;
Son zamanlarda ölüm hiç aklımdan çıkmıyor. Siz dostlarımın payandasıyla
ayakta duruyorum.
Böyle şiirleri okuyunca da bir hüzün sarıyor beni.
Müskiratcıya gideceğim. Hanım izin vermiyor...

Geçti çağımız, @Suat Zobu
15.8.2019 01:33:30
Etkili Yorum
Bedri Tokul
@bedri-tokul
15 Ağustos 2019 Perşembe 12:49:16
Bir sineğe aslanlar gibi şiir yazmak ancak Sultanın işidir.
Teşekkürler Esma SULTAN.
Sevgiyle...
Belli olmaz, @7TEPE
14.8.2019 23:50:34
Bedri Tokul
@bedri-tokul
13 Ağustos 2019 Salı 22:00:53
Evett...
Canım Dostum.
Son demdeyiz son demde.
Salamız okunacak gideceğiz.
İstemesek de.

BAYRAMIN KUTLU OLSUN ...
Son demde, @Suat Zobu
12.8.2019 23:37:41
Etkili Yorum
Bedri Tokul
@bedri-tokul
7 Ağustos 2019 Çarşamba 10:45:52
San ki kafiye hecenin tekelinde...
Serbeste de bakan göz, duyan kulak olduktan
sonra ne güzel kafiyeler yapılabiliyor.
Örnek mi?
Yanmıştım- sanmıştım.
Olaymış-kolaymış.
ve diğerleri...
Bu şiirin güzelliğinin yanı sıra
gizli bir de mizah var...

Bedri Tokul
@bedri-tokul
7 Ağustos 2019 Çarşamba 10:30:16
Sevgi de sende.
Yürek te sende.
Kalem de sende.
Duygu da sende.

Selam ve Saygılar Hemşehrim...
Bendedir, @Afet İnce Kırat
7.8.2019 05:05:02
Bedri Tokul
@bedri-tokul
4 Ağustos 2019 Pazar 22:51:11
Ben de bu Sultan çoktandır niye yok diyordum.
Meğer suçlu benmişim.
Favori listeme baktım. Sen yoksun.
Niye? Nasıl olmuş?
Bilmiyorum. Ekmek çarpsın ki.
Ohhh be...
Rahatladım şimdi.

Zamanında, @7TEPE
4.8.2019 09:23:44
Bedri Tokul
@bedri-tokul
4 Ağustos 2019 Pazar 22:45:28
İlahi hocam !
Son durağa az kalmış yolculuk
ancak bu kadar güzel anlatılırdı.
Hani derler ya "Altına imza atarım."
Ben imza değil gövdemi basarım.
Saygılarımla...
Muhtac olursun, @Fatma Oral
4.8.2019 10:40:47
Bedri Tokul
@bedri-tokul
1 Ağustos 2019 Perşembe 04:45:15
AYNI duyarlılıkla yazdığınız bu şiiri
AYNI duygularla okuyup
AYNI hazzı aldım.
Sevgiyle...
Bedri Tokul
@bedri-tokul
1 Ağustos 2019 Perşembe 04:38:59
İlk önce ben VARIM dedim Hemşehrim...
Yüreğim elimde en önde koşmaya hazırım
Saygılarımla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.426
Şiir Okunma
102.093
Yazı Okunma
460.952
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL