Anladık dünyayalan pamuk iplik bağdayız Affeyle bizi ya Rab iman Kur’an ver hem de Bu gün yarın fark etmez ölünecek çağdayız Bir nefes istiyorum eşhedüye son demde..
SZ
DOSTLARDAN:
Güvenme dünyalara dalından tez düşersin Bir çelmede yıkılır ah vah bitmez alemde Köşkünde viran olur feryat figan koşarsın Bir hayat istiyorum şehadeti son demde. .... Ahmet Kara / Teşekkürler *** Ölmeyecekmiş gibi biriktirir dünyada Hiç yemeden yollara düşer bir gün yanar da Başına kaza gelir hayat onu sınar da Sonunda pişman olur fayda olmaz son demde... Aybars Karlıdağ / Teşekkürler
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Son Demde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Son Demde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kurban Bayramının günlerde üçü Akrabaya ermek Bayramın gücü Eş dost görmez isek bizlerin suçu Kurban Bayramımız mübarek olsun. …………. İsmailoğlu Mustafa YILMAZ.
......................................... Saygı ve selamlar..
Anladık dünya yalan pamuk iplik bağdayız Affeyle bizi ya Rab iman Kur’an ver hem de Bu gün yarın fark etmez ölünecek çağdayız Bir nefes istiyorum eşhedüye son demde..
Ölmeyecekmiş gibi biriktirir dünyada Hiç yemeden yollara düşer bir gün yanar da Başına kaza gelir hayat onu sınar da Sonunda pişman olur fayda olmaz son demde...
Keşke yaşadıklarımızdan ders alabilsek güzel anlamlı bir dörtlüktü.
Güvenme dünyalara dalında tez düşersin Bir çelmede yıkılır ah vah bitmez alemde Köşkünde viran olur feryat figan koşarsın Bir hayat istiyorum şehadeti son demde.
Kurban Bayramının günlerde üçü
Akrabaya ermek Bayramın gücü
Eş dost görmez isek bizlerin suçu
Kurban Bayramımız mübarek olsun. …………. İsmailoğlu Mustafa YILMAZ.
......................................... Saygı ve selamlar..