Yanıma gelmeyi sakın deneme Görme güzel gözlüm fazla geç oldu Kapımı çalarak gönül haneme Girme güzel gözlüm fazla geç oldu.. - Sevda deryasında batınca gemi Elden duyar isen üzülme emi İyileşmez yaralara merhemi Sürme güzel gözlüm fazla geç oldu.. - Arkamdan önümden etme kelamı Seni gördüğümde buldum belamı Karşılaşır isek bir çift selamı Verme güzel gözlüm fazla geç oldu.. - Kaşına gözüne çoktan vuruldum Coşkun akar idim şimdi duruldum Nazından tuzunda artık yoruldum Germe güzel gözlüm fazla geç oldu.. - Aramıza girmiş bir kara çalı Nasıl davranmalı neler yapmalı İstemem yoluma kırmızı halı Serme güzel gözlüm fazla geç oldu..
- Suat Zobu -
DOSTLARDAN
Sen güldürdün bana dostu, elleri Sen saldın üstüme fesat dilleri Bağban olsan bile gonca gülleri Derme güzel gözlüm fazla geç oldu.. Ahmet Çıtak / Teşekkürler Kardeşim ** Ömrüm kaç gündü ki? Sanki üç beşti, Sevgiye yer yoktu, yoldaşım işti. Eyvah saçlarıma karlar mı düştü? Sarma güzel gözlüm fazla geç oldu.. Mehmet Semercio. Teşekkürler Ustam ** Bitmez çilelerde ömürler geçti Tükenmez acılar canımı biçti Senden günahlarım sevabı içti Sorma güzel gözlüm fazla geç oldu. Ahmet Kara / Teşekkürler Ustam
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geç Oldu..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geç Oldu..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kadar anlamlı bir şiir bu. Evet... Gerçekten geç oldu. Şöyle Ferhat gibi aşık olup da kavuşamamanın zevk veren acısını çekemeden bitti bitiyor ömür... Sen hep ol. Hep yaz... Öperim gözlerinden.