(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU GİDİŞE DUR DENMELİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU GİDİŞE DUR DENMELİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
17.12.2009 OĞUZSOYLUM ------------------------------------------- Yüreyine sağlık KOCAKURTSOYLUM RECEP BEY KARDEŞİM. Her sözcüğü, yapı taşları gibi oturmu satırlara. Dizeler büyük uyum içinde kıtalarda birleşerek olaganüstü güzellikte, anlamlı, fişik gibi mesajları olan hariaka şiirinizi oluşturmuş. Daha ne yapacaksınız... kulağının üzerine yatmış habire uyuıyan, aldatılan, horlanan, tüm hakkı hukuku, kendisine sunulan en güzel ve eşsiz TANRI nimetleri insafsızca sömürülken, insanımız için. Bu harika şiirin mesajlarıyla, kendine gelemeyen, gerçeği bulamayan, başını kaldırıp dinamizmini gösteremeyen insanlarımız için daha ne yapmamız gerekiyor?.... Onların direnç göstermesi için, elimize top, tüfek; bomba - silah alarak önlerine düşmemizimi bekliyorlar. Yakışırmı bu bize. aklımız, inancımız ne güne duruyor? Herşeyi şiddetle, öldürücü araçlarla çözmek çaremi?.... Bir an gelir şiddet araçlarının hepsi biter. Ama akıl ve cesaret bakidir, insan cesaretine, biribirlerine güvenmeli, akıl- inanç ve güvenle güç birliği yaparak, sorunların üzerine yürümelidir. "Böyle gelmiş, böyle gider" sözleri büyük bir yalandır. Asla doğru değildir. Asla böyle, yoksunluk, eziklik,zulüm ve sömürü düzeyinde gitmemelidir. İnsan onuruna yakışmaz bu. ALLAH kulluğuna hiç yakışmaz. Çünkü ALLAH insdanı harikaları keşfetsin.... sonsuz dünya nimetlerinden adil koşullarda yararlansın, gereken yer ve zamanda gerektiği gibi cesaret göstersin diye yarattı. Nasıl teslim olur sömürgenlere, yalancı din, iman, inanç baronlarına. İçinde Din, İman, ALLAH sevgisi , insan sevgisi olanlar, bu günkü hainliği, ihanetleri yaparmı hiç?... Ülkesini, toprağını, insanını ve tüm inanç ve özğürlükleri, böylesine haince satarmı hiç?...PEYGAMBER ocağı olan, TSK. lerine, ordusuna, askerine, dış tırnak meydana getirilmiş Devlet kurumlarına böylesine haince, sinsice, saldırırmı?... Onları ezeli düşmanlkarımız olan hiristiyan palikaryalarına peşkeş çekermi hiç?... Bunları görmeli insanlarımız... görmeli... uyanmalı.... ne oluyor?.... nereye gidiyoruz diye sormalı, TÜRK insanı. Adamlar tüm kutsallıkları ayaklar altına aldılar. Halkı yerlerde sürünen bömcekler yaptılar. İnançlarımız dahil, kutsal ve değerli olan herşeyimize el attılar, bunu hem yerli, hemde yabancı işbirlikçilerle dayanışma içinde yaptılar. TÜRK e, TÜRK ün asil insanına dayanacağına, dış güçlerle birlik olarak, Türkiyeyi bugün içinde bulunduğu kargaşa ortamına iterek, bilinçli olarak batış ve çöküş noktasına getirdiler. "Bana dokunmazlar, bana dokunmayan yılan bin yaşasın" denilemez... Yandaşlasrından, işbirlikçilerinden başka güclerinin yettiği herkese dokunurlar. Uyanmak zamanıdır.... Cesaretle olumsuzlukların, zalimin ve zulmün üzerine gitmek zamanıdır. SONRA... Sonrası çok geç olur... Atı alan yalnız Üsküdarı geçmez, karşı çıkan herkesi ezer geçer. Benzer örnekleri yaşattılar bu topluma. Bunu biliyoruz herhalde.
İşte değerli dostum, çok anlamlı, çok harika mesajlı enfes şiiriniz, bunları düşlündürdü, bunları yazdırdı bana. Tüm sevgi ve selamlarımla coşkuyla kutluyorum sizi. KEMAL POLAT
Çalışandan rahat boşlar, Çok sıcak geçiyor kışlar Kıs kıs güler bu liboşlar, Bu gidişe dur denmeli. HER DÖRTLÜK MUHTEŞEM..... BENİ BU DÖRTLÜK BİTİRDİ....SAYGILAR ÇOK MUHTEŞEMDİ...