Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
25 Ekim 2010 Pazartesi 10:26:16
SEN ve BEN

ben senin
yeşil mavi arası
gözlerinde gezinirken
sen benim
dikkatle baktığın
kara gözlerimde
kayboldun....

ben senin
vücut iklimini
keşfederken
sen bende ki
yaz mevsimini buldun...

ben senin
ruhunu ararken
sen bende
...

Sen ve ben, @serapertence
24.10.2010 23:26:03
batu_41
@batu-41
25 Ekim 2010 Pazartesi 10:20:45
İçimdeki sevgiyi hep öldürdüm,
Her daim arzumu sana bildirdim,
Zorla adın yüreğimden sildirdin,
Ben bende değilim galiba bu gün.

Yakınımda düşman gibi kaçarsın,
Uzağımda güller gibi açarsın,
Bazen turna olup gökte uçarsın,
Ben bende değilim ...

Ben bende değilim, @AHMET ACAR
25.10.2010 01:08:15
batu_41
@batu-41
25 Ekim 2010 Pazartesi 10:15:48
Ey kadın özür yok mu haydi hemen af dile
Atmadığın yer kalmaz bu ne çekilmez çile
Bağışlamam bilesin yalvarman da nafile
Duymaz mısın sesimi daha ne duruyorsun
Taşa taş mı yazarsın onu mu kuruyorsun?

Ey kadın işin yok mu mancınıkla savurdun
O...

batu_41
@batu-41
25 Ekim 2010 Pazartesi 10:11:39
Aklımızı ayıltsın göklerdeki okyanus
Ey cümlenin sahibi! Ey harflere hükmeden!
Senin izninle biter imgelerdeki kâbus
Sarhoş dile îman ver! Şeytan, sözü bükmeden
Ey cümlenin sahibi! Ey harflere hükmeden!

Bir nur ver ki nurundan, içtikçe ayılalı...

***be, @Müjgan Akyüz
23.10.2010 20:59:54
batu_41
@batu-41
25 Ekim 2010 Pazartesi 10:05:09
benim adım barış
inan çok ırak değilim
değilim güneşe yakın değilim
size yakın olduğum kadar...

ve bulut dile geldi
ben yağmur olmak istemiyorum... yağmur
toprak kanla beslenirken...


Kutlarım değerli kalem.İşallah uzakları yakın ederi...

Uzak değil..., @Y. Kaya
25.10.2010 09:44:43
batu_41
@batu-41
25 Ekim 2010 Pazartesi 00:48:25
Beni sende arayıp ta bulamadığımı bilir misin
Teninin kokusunda benim olmadığımı
Adının kara kaplı defterde kayıp olduğunu
Bilirmisin gözlerimi kapattığımda kimi gördüğümü
Bilemesin çün ki ben hiç sende olmadım ki
Yüreğimin kanaması değil canımı...

batu_41
@batu-41
24 Ekim 2010 Pazar 19:19:29
Yarınlarda mavidir hayaller kadar en az
Her şeye gebe mavi ne doğar belli olmaz
Her şeyin bir çapı var mavi ölçüye sığmaz
Maviye sevdalanan, birdahi iflah olmaz

Elinden tuttuğunu ihya etmez konuş’un
Huzur sende gizlidir, mutsuzsa da duru...

Mavi, @yeğinadnan
24.10.2010 18:30:58
batu_41
@batu-41
24 Ekim 2010 Pazar 18:20:24
Yüreğim sevinçten coşar dirilir,
Salınıp gelirken başında yazma,
Tarifsiz sevdaya senle erilir,
Davetkâr olurken,başında yazma.


Yazma şiirlere hasret olmasın,
Seven gönlümüze elem dolmasın,
Yılmasın gözümüz,yolda kalmasın
Bozmasın tılsımı ...

(15)sevda gülüm, @seyfi betik
24.10.2010 17:57:38
batu_41
@batu-41
24 Ekim 2010 Pazar 10:57:39
Gönlümün sultanı koca çınarım
Uykularım gözyaşıma banarım
Hayaliyle gizli, gizli yanarım
Hal aşığa mahsus köz dedi şiir

Beşersem kusurum var elbet serde
Dostun muhabbeti devadır derde
Beş vakte salâvat hele seherde
Ne kadar zikretsen az ded...

Efendim,e*, @Erdoğan BEKTAŞ
24.10.2010 07:31:37
batu_41
@batu-41
24 Ekim 2010 Pazar 10:48:22
Kepçe Otel tanır bence
Kaldım orda yıllar önce
Açtı ümit denen gonca
Gidiyoruz Sivas’a biz...

Gönlümüzde çiçeklerle
Hayat denen gerçeklerle
İçten gelen dileklerle
Gidiyoruz Sivas’a biz...

Başarılar kızımıza
Mutluluklar kuzumu...

batu_41
@batu-41
24 Ekim 2010 Pazar 01:54:23
Gençliğin suçu ne söyle maksadın
Reytink almak mı dır nedir muradın
Bilmiyorum kimsin ne-ise adın
Gardaş zehirleme körpe gençliği.

Mevlam ayak vermiş harama gitme
İblisin davasın daima gütme
Taze fidanları meyveden etme
Gardaş zehirleme körp...

Gençliğin suçu ne, @Genç Ozan
24.10.2010 00:46:57
batu_41
@batu-41
23 Ekim 2010 Cumartesi 21:02:19
Gönlümdeki güller. uykuya daldı.
Büktüde boynunu. dalını saldı
Bülbüler duvardan, sazını aldı
Sen gideli gülüm. bizim buradan,,

İçimdeki feryat. bir çeşit ağlar.
Yıkar tüm surları. sarsılır dağlar.
Mızrabımı görsen. al yeşil bağlar.
Sen gi...

Sen gideli, @Sevi-esin
20.10.2010 23:19:20
batu_41
@batu-41
23 Ekim 2010 Cumartesi 20:52:48
Son defa SEVİYORUM deyişimi
Gitme..gitme canım diye
İçimden seslenişimi....
Bak tüm yollar açık,
Maniler kalktı aradan,
Madem benimle olamıyorsan,
Duacınım...korusun seni yaradan....

Sevginin ve sevgililnin böylesine can kurban,varmı acaba.B...

batu_41
@batu-41
23 Ekim 2010 Cumartesi 19:40:27
BANA DA SORUN!..

Ne zaman gülerken görüldü bahtım;
Vurmayın bu kadar vurmayın durun…
Nedensiz akmıyor hicran yağmuru;
Yaşlara sordunuz bana da sorun…

Bahar mevsiminde solarken gülüm;
Keder sayfasında makberli bölüm;
Kapımı her ...

Bana da sorun!.., @Ali ALTINLI
23.10.2010 19:31:35
batu_41
@batu-41
23 Ekim 2010 Cumartesi 18:28:50
Kırmızı gül takardın,
Tebessümle bakardın,
Miski amber kokardın,
Nasıl iş Yusufyüzlüm.

Sevmezdin pisi, pası,
Sendin yiğidin hası,
Hem starı, hem ası,
Nasıl iş Yusufyüzlüm.

Kolay yetişmez yiğit,
Yurdu sarsa da ağıt,
Mevcutlar karton kâğı...

Yusufyüzlüm, @kocakurtsoylum
23.10.2010 18:23:11
batu_41
@batu-41
23 Ekim 2010 Cumartesi 17:16:16
Alçaklarda otur yükseğe kızma
Tevazu közünde can suyu kaynat,
Merak ışınıyla kapıdan sızma
Sabiler içinde körebe oynat.

Keşke bütün gönüller bu kadar mütevazi ve gerçekçi insan ola bilse.Bakış açınız ve asşl duruşunuza teşekkür edrim değerli ka...

Ömür oyunu, @H.İbrahim SAKARYA
23.10.2010 17:03:54
batu_41
@batu-41
23 Ekim 2010 Cumartesi 17:05:45
yosun tutmuş taşlar gibi unutulmuşum
dalgaların hoyratca vurduğu sahillerde
boşuna ağlayişim
boşuna bağirişim
isyanım kime?

gÜZEL BİR ŞİİR,GÜZEL BİR SESLENDİRME HER İKİ GÖNÜLE SAYGILARIMLA
İsyanım kime, @parkbeni
23.10.2010 12:28:53
batu_41
@batu-41
23 Ekim 2010 Cumartesi 12:29:19
bir sana bir uykuya hep hasretti gözlerim!
güncesini tutuyordum geçmiş gecelerimin,
gülümü kaybettim ,güllerin sokağında;
aşk uğruna yandık,
yandık kor olduk

yaralı sevdamızdan adın kaldı geriye!
sırtındaki vicdanın, birde inse kalbine ,
alı...

Yandık kor olduk.., @mehmet sancak
23.10.2010 11:44:03
batu_41
@batu-41
23 Ekim 2010 Cumartesi 11:28:13
kimsesizler mezarlığında

terkedilmiş unutulmuş

meçhul mezar değilim

unutma..

sende ağlarsın

bir gün sende öleceksin

beni unutamazsın..


MEHMET ÖZTÜRK


Keşke bu zalimlikleri bir birimize yapmasakda,hiç birimiz böyle ağlamasak...

Beni unutamazsın, @parkbeni
21.10.2010 19:13:05
batu_41
@batu-41
23 Ekim 2010 Cumartesi 10:44:52
ŞAİRLER ARASI YOLCULUK


Şiir falan, yazmıyorum kardeşim,
Şiirler arası yolculuktayım.
Bölük, pörçük içimde her titreşim,
Gehirler arası yolculuktayım.

Sayfa, sayfa geziyorum sadece,
Yüreğimi hançerliyor her hece,
Yine zehir zembereğim bu ...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.777
Şiir Okunma
3.869.081
Yazı Okunma
83.109
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL