Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
19 Mayıs 2014 Pazartesi 14:58:05
Mevlam taksiratlarını bağışlaya kardeşim çok büyük bir acı bu..Dileyelimki burada yapılan bu ihmalkarlığın hesabı ödettirile..Daha acısı burda benim gözümde şu idi...Hani gereksiz gerilim yaratan şu sendikalar bu işlerin baş sorumlusu tutulmalı,zira ...

batu_41
@batu-41
18 Mayıs 2014 Pazar 11:58:51
gÜZEL BİR FON EŞLİĞİNDE GÜZEL BİR ŞİİR TEBRİK EDİYORUM DEĞERLİ KARDEŞİMİ
batu_41
@batu-41
18 Mayıs 2014 Pazar 11:55:44
DARISI GÜNÜMÜZ MÜŞRİKLERİNİN BAŞINA GARDAŞIM YÜREĞİNE SAĞLIK..
batu_41
@batu-41
18 Mayıs 2014 Pazar 11:52:49
EYVALLAH GARDAŞIM OLURMU OLUR VALLA GÖNÜLDÜR DÜŞER SEVDAYA DEĞİLMİ
Seni demiş, @k.doğanay
18.5.2014 10:41:18
batu_41
@batu-41
18 Mayıs 2014 Pazar 11:50:51
ELLERİNE SAĞLIK ŞAİRİM..ETSEKDE BEDDUA DUYULMAZ Kİ SESİMİZ..
batu_41
@batu-41
17 Mayıs 2014 Cumartesi 18:14:00
söz çok acı büyük..Mevlam her kim ise bundan zerre sorumlu hesap sorulmayan kalmaz inşallah..Ümitliyiz can elbette ALLAHIN hesabı vardır elbette

Yollar tükenmek bilmez el yordamıyla yürü
Daldık derin uykuya zından gecenin körü
Ana yüreğim sızlar...

batu_41
@batu-41
17 Mayıs 2014 Cumartesi 18:05:29
SÖZÜN BİTTİĞİ YERDEYİZ GARDAŞIM..MEVLAM CENNET MEKAN EYLESİN EBEDİ İSTİRAHATGAHLARINI...İHMALKARLIK HAD SAFHADA OLDUĞU AŞİKAR..İNŞALLAH TEMENNİMİZ ODUR SORUMLULARDAN HESABI SORULSUN..ELBET GİDENLERİNİ GETİREMEYİZ AMA BUNDAN SONRA CANLAR KURBAN EDİLME...

Somada, @Murat Çakır (şeker29)
17.5.2014 16:05:23
batu_41
@batu-41
15 Mayıs 2014 Perşembe 14:15:53
Sabır dilemekten başka söz yok..Aslında eleştirilecek o kadar çok şey varki..
Cevab verirsiniz yandaş olursunuz,buyrun çözelim dersiniz,vatan haini olursunuz..
İki yüzlü siyasetçilerin kol gezdiği bir ülkede bu kafa yapısıyla hiçbir iş çözülemez.. ...

Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
15 Mayıs 2014 Perşembe 14:00:27
Sabır dilemekten başka söz yok..Aslında eleştirilecek o kadar çok şey varki..
Cevab verirsiniz yandaş olursunuz,buyrun çözelim dersiniz,vatan haini olursunuz..
İki yüzlü siyasetçilerin kol gezdiği bir ülkede bu kafa yapısıyla hiçbir iş çözülemez.. ...

Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
15 Mayıs 2014 Perşembe 09:11:18
Sabır dilemekten başka söz yok..Aslında eleştirilecek o kadar çok şey varki..
Cevab verirsiniz yandaş olursunuz,buyrun çözelim dersiniz,vatan haini olursunuz..
İki yüzlü siyasetçilerin kol gezdiği bir ülkede bu kafa yapısıyla hiçbir iş çözülemez.. ...

batu_41
@batu-41
14 Mayıs 2014 Çarşamba 21:18:50
Sabır dilemekten başka söz yok..Aslında eleştirilecek o kadar çok şey varki..
Cevab verirsiniz yandaş olursunuz,buyrun çözelim dersiniz,vatan haini olursunuz..
İki yüzlü siyasetçilerin kol gezdiği bir ülkede bu kafa yapısıyla hiçbir iş çözülemez.. ...

batu_41
@batu-41
14 Mayıs 2014 Çarşamba 21:15:43
Sabır dilemekten başka söz yok..Aslında eleştirilecek o kadar çok şey varki..
Cevab verirsiniz yandaş olursunuz,buyrun çözelim dersiniz,vatan haini olursunuz..
İki yüzlü siyasetçilerin kol gezdiği bir ülkede bu kafa yapısıyla hiçbir iş çözülemez.. ...

Kara ölüm, @Nilüfer Sarp
14.5.2014 14:17:34
batu_41
@batu-41
14 Mayıs 2014 Çarşamba 21:08:07
Sabır dilemekten başka söz yok..Aslında eleştirilecek o kadar çok şey varki..
Cevab verirsiniz yandaş olursunuz,buyrun çözelim dersiniz,vatan haini olursunuz..
İki yüzlü siyasetçilerin kol gezdiği bir ülkede bu kafa yapısıyla hiçbir iş çözülemez.. ...

Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
14 Mayıs 2014 Çarşamba 20:59:16
sabır dilemekten başka söz yok..Aslında eleştirilecek o kadar çok şey varki..
Cevab verirsiniz yandaş olursunuz,buyrun çözelim dersiniz,vatan haini olursunuz..
İki yüzlü siyasetçilerin kol gezdiği bir ülkede bu kafa yapısıyla hiçbir iş çözülmez..
...

Soma destanı, @Osman NURANİ
14.5.2014 16:51:32
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
12 Mayıs 2014 Pazartesi 00:47:49
HAKLISIN ŞAİRİM HEPİMİZ O GÜNLERİMİ ÇOK ÇOK ÖZLÜYORUZ..HEYHAT GİDEN GERİ GELMİYOR...TEBRİKLERİMİ GÖNDERİYORUM
batu_41
@batu-41
12 Mayıs 2014 Pazartesi 00:30:55
Yürekten tebrik ediyorum değerlikardeşim Erdem..Gurbet güzel bir seinti idi memleket kokusu gibi aşka dair ne varsa yürekte vurgun yemiş dalgıç misali..MİNNOŞA katılıyorum bir aşkın fırtınalı anatomisi idi sayfaya yansıyan..Yürekten tebrik ediyorum s...

Alanya, @Kul Figani
11.5.2014 21:50:04
batu_41
@batu-41
12 Mayıs 2014 Pazartesi 00:25:37
Rabbim sana ve kederli ailenize sabırlar ihsan eyledin gardaşım..Mekanı cennet olur inşallah..Tüm vefaat eden annelere ALLAHTAN rahmet yaşayanlara sağlık sıhat dolu bir yaşam diliyorum..
Anne..., @Osman NURANİ
12.5.2014 00:07:23
batu_41
@batu-41
11 Mayıs 2014 Pazar 13:41:19
Bu özel günde yine çok özel ve güzel bir şiir okudum sayfanızdan..
Şu bir geçrek değerli dost,yaşımız ne olursa olsun her yaşta Anne ve Babanın şefkatine muhtacız
Torun torba sahibide olsa Evlat büyümüyor işte. Boşuna dememişler.Bir evlat piir ols...

Annem, @gülşen sarıoğlu
10.5.2014 18:27:18
batu_41
@batu-41
10 Mayıs 2014 Cumartesi 18:51:33
ELLERİNE SAĞLIK DEĞERLİ BACIM..HANGİMİZİN ANISI YOKTURKİ ANA VE BABALARIMZDAN YANA..ANA GİBİ YAR BAĞDAT GİBİ DİYAR BOŞA DENMEMİŞ..ELLERİNİZ YÜREĞİNİZ DAİM OLSUN..YÜREKLERİNİZE GAM DEĞMESİN
Canım anam, @bestikoc
10.5.2014 12:34:24
batu_41
@batu-41
7 Mayıs 2014 Çarşamba 10:55:13
=
Bozkır'ın tepesinde allı gelin geziyor,
Dertli dertli ağlayıp yüreğini eziyor,
Anasından ayrılmış tatlı candan beziyor ,
Gözünü bulut sarmış Şebingülü Ayşegül.
=
Yanakları gül'pembe keder geliyor alma,
Dibi görünmez suya sen sen'ol aman ...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.344
Şiir Okunma
3.866.214
Yazı Okunma
82.977
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL