Kömür Dağı Kelebekleri! Ayak sesleriniz Yankılar yapar Kara toprakta Siyaha boyanır Yüzleri elleri Dağ kelebekleri Çekiç kürek sallar Nasırlı elleri Bir dilim ekmek için Aklarsınız yüzünüzü Kısa ömrünüzle Kömür dağı Kelebekleri Görev şehitleri!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kömür Dağı kelebekleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kömür Dağı kelebekleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben bu şehitlik kandırmacasına artık inan mıyorummm. Neden benim ülkemde bu kadar şehit var ne neden hep fakirler şehit olur?? Acaba zengin şehit olmayacak kadar değersiz mi yoksa biz fakirleri kandırmanın ölümüne çalışmanın bir formulü mü bu ?? Yeter artık ...
Evet efendim çok haklısınız, utanıyor inan bu göz göre göre yaşadığımız acı olaydan...Neden hep bizim ülkede ben de siz gibi düşünmekteyim bu acı olumsuzlukları ve yaralanıyorum ...
Kömür Dağı Kelebekleri! Ayak sesleriniz Yankılar yapar Kara toprakta Siyaha boyanır Yüzleri elleri Dağ kelebekleri Çekiç kürek sallar Nasırlı elleri Bir dilim ekmek için Aklarsınız yüzünüzü Kısa ömrünüzle Kömür dağı Kelebekleri Görev şehitleri!
Oya GEDİK Maden işçilerimizin acı anısına...
Acı büyük tüm Maden şehitlerini rahmetle anıyorum _________________Saygılar
Hanımefendi böylesi büyük bir olayı maalesef " KAZA " adı altında selayla, duayla, hatimle yumuşatmaya çalışıyorlar. Her türlü yasal emniyet tedbirlerinin alınıp, uygulanıp, uygulanmadığını tesbit etmeden " KAZA " demek bence doğru değil. İhmali, kusuru olan herkes hesabını vermelidir... Tüm kayıplarımıza Allah'tan rahmet acılı milletime baş sağlığı, yakınlarına sabır diliyorum. Sızlayan yüreklere ferahlık dileklerimle saygılar sunuyorum...
Çok haklısınız vega 4, 4oo mt derinlikte risklerle yuvasına ekmek götüren emekçilerimiz, acımız çok büyük çok üzgünüm efendim... Tşkler, Saygılarımla...
Sabır dilemekten başka söz yok..Aslında eleştirilecek o kadar çok şey varki.. Cevab verirsiniz yandaş olursunuz,buyrun çözelim dersiniz,vatan haini olursunuz.. İki yüzlü siyasetçilerin kol gezdiği bir ülkede bu kafa yapısıyla hiçbir iş çözülemez.. Çünkü ancak karmaşanın olduğu,açlığın kol gezdiği ülkelerde insanları böylece yönetmiş olursunuz..Sömürge ülkeleri böyle yönetilmiyor mu.? Bakın şöyle etrafınıza...Bizde ise bu asalak siyasetçiler 100 yıldır böyle yapmadılarmı..? ..60 ihtilali böyle oldu..27 mayıs keza...80 ihtilali dün gibi hafızalarda.. Koltuk kavgasıyla ömürlerden ömürler çalınıyor... Adalet beklediğimiz (( Hakimler,Savcılar )) ise en büyük adaletsiz ahlaksızlar ordusu değilmi, bu ülkenin bu şekilde bu milletin zillet içinde yaşamasına en önde gidenler değillermi.? Ve bu günkü olaylar başımıza geldiğinde fevaranlarımız başlıyor haklı olarak.. Yapılan yorumların çoğu riya ve ikiyüzlülük kokuyor,çoğunu tanıyorum, zihniyetinin hangi tiynette olduğunu adım gibi biliyorum.O kederli ailelere Allahtan sabırlar diliyorum Mevlam acılarını azaltsın..ÜLKEMİN BAŞI SAĞOLSUN Allah o acılı insanlara sabırlar ihsan eylesin..
GAYET DUYARLI BİR SORU .. 15 YAŞINDAKİ ÇOCUK,İŞÇİ DEĞİL,,ÇIRAK BİLE OLAMAZ.. ŞİMDİ GEZİDE,,17 ARALIKTA,,,1 MAYISTA DİRENEN PATRONLARIN UŞAKLARI SÖZDE İŞÇİ TEMSİLCİSİ SENDİKALARA YÖNELTİLMİŞ KÜÇÜK BİR SORU..SİZ NE İŞE YARIYORSUNUZ ACABA..? ASIL KORUYACAĞINIZ YER VARKEN MEYDAN MUHAREBELERİNDE NE İŞİNİZ VAR..? VE İSMİNİN BAŞINA ..TC..EKLEYENLER,,BAKIN BAKIN KİMLERLE İŞBİRLİĞİ YAPIYORSUNUZ,? BU ÜLKENİN ALTINA DİNAMİT KOYUYORSUNUZ..BÖYLEMİ MİLLİYETÇİSİNİZ SİZ..? SİZDEN OLSA OLSA VATAN HAİNİ VE İŞBİRLİKÇİ OLUR.. VE SİZDE BUNU GAYET NORMALMİŞMİ GİBİ KARŞILIKLI GÖTÜRÜYORSUNUZ YÜZLERİNİZDE KIZARMA BİLE YOK BU OLAYI BİLE SİYASİ RANT DEVŞİRME ADINA NELER YAPIYORSUNUZ ADININ BAŞINA ...TC..YAZMAKLA BU İŞLER OLMUYOR...ÖZVERİ VE İCRAATLA,,BİRLİKTE EL ELE AYNI YOLDA YÜRÜMEKTİR İSTİKLALE..