Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Sanat insan içindir insan sanat için değil ! Serhat Aygün Tüfekçi @gazioglukilicarslan
arslan gazioğlu

arslan gazioğlu

@arslangazioglu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 9 Ekim 2017'den beri üye
  • 53

Şiir Yorumları

arslan gazioğlu
@arslangazioglu
26 Kasım 2021 Cuma 23:04:29
zarif saf duru limon çekirdeğinde insanı gördüm sevgilerimle
Limon çekirdekleri, @Merve Yiğit
26.11.2021 22:50:25
Etkili Yorum
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
26 Kasım 2021 Cuma 19:10:03
selamlar şiir güzel ancak buna benzer okadar varki böyle baba-oğul üzerine koşma tarzında daha farklı şiir olmalı değişik yepyeni olmalı misal ümit yaşar oğuzcan oğul şiirleri gibi illa onun gibi yazın demiyorum sadece farklılık olmalı sevgilerimle
Dumanlı dağım, @ertuğrul_1_
26.11.2021 17:55:00
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
26 Kasım 2021 Cuma 01:36:13
Necip Fazıl adadığım epey kaliteli şiirim vardı rubai tarzında kaybettim hatırımdada kalmadı
Nfk, @hakezanen
17.4.2021 18:40:00
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
26 Kasım 2021 Cuma 01:30:55
Selamlar evvelâ emeğinize sağlık ancak daha iyi analiz edilmesi lazım mesela (tufan gelip geçti işte eserin - kum kaldı geride selin nerede) tufandan sonra kum kalması sonrada sel ifadesi doğru ancak onlara müsait kelimeler olmalıydı şiir birçok mana...

Düş gelini, @İrfan Yılmaz
25.7.2021 00:39:00
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
26 Kasım 2021 Cuma 00:18:30
rahmet diliyorum güne seçilmesi yanıltmasın bir o kadar hata dolu ilk kıta zaten uyumsuz neyi bekliyorsunuz desem cevabı en başta verilmeli küçük bir mısra ile ayrıca ölüm şiirleri öyle olmalı ki vurucu tesirli olsun cümleler basit olmamalı ne demek ...

arslan gazioğlu
@arslangazioglu
25 Kasım 2021 Perşembe 21:59:01
selamlar biraz daha uğraşılsa çok güzel olabilirdi elinize sağlık
Bilir misin, @Ömer Gündoğan
25.11.2021 21:16:38
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
25 Kasım 2021 Perşembe 21:22:48
gayet güzel saatlerdir geziyorum okuyorum sayfayı ilkkez güzel okunabilecek şiir gördüm tebrik ederim
Etkili Yorum
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
25 Kasım 2021 Perşembe 21:17:34
gazel tarzda ama düzeni çok bozdunuz aslında kafiyeleri şöyle kursaydınız harika olurdu (giz olur , güz olur , söz olur , naz olur , düz olur vs)
Son sürüm, @ertuğrul_1_
25.11.2021 20:19:34
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
25 Kasım 2021 Perşembe 17:53:41
keşke umutla bitseydi sevinçle mutlulukla başladı hep o gitmelerle gitti sağlık olsun 😁
Penceremden, @meryemkarapinarr
25.11.2021 14:50:27
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
25 Kasım 2021 Perşembe 03:48:55
gayet güzel ibreti alem
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
25 Kasım 2021 Perşembe 02:47:04
böyle saf duru yazanlara hayranım birşeyler yazıyolar şu cümle ne abi imge değil saçmalık biri yazmış bunu söyledim yalnış mübarek bana engel attı 😁 (göğün imbetinden çekilen iz düşümlerinden çekilen güz mevsimi) ne saçma bir cümle selamun al...

Bırak, @Kara şaire
25.11.2021 02:02:37
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
25 Kasım 2021 Perşembe 02:37:29
gayet güzel tek katılmadığım kadın erkek eşit olduğu mümkün değil bu kadın erkek eşit değil bana göre birbirinin tamamlayıcısıdır (sizi bir dişi bir erkekten yarattık) ayeti bunu ifade ediyor bu arada (erkekler kadınların himayesiyle adam olur) diyen...

Kadın olmak, @Kara şaire
5.12.2019 10:55:12
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
25 Kasım 2021 Perşembe 02:11:41
biraz sıkıntılar var birbirine uymayan dizeler bozulan manalar vs gönlünüze sağlık emek var saygısızlık etmek istemem
Biliyor musun?, @Ahmet KARA
25.11.2021 00:25:19
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
25 Kasım 2021 Perşembe 02:08:30
güzelde bu kötü kişi kim diyesim geldi mezarım kazılsın falan ablacım geçmiş olsun mu desem tabi bu benim latifem şiir bazen kurgudur umarım böyle acılar yaşamadınız ve yaşamazsınız sağlıcakla kalın
Bırak, @Kara şaire
25.11.2021 02:02:37
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
25 Kasım 2021 Perşembe 01:58:07
kısa öz hitap bukadar dediniz gibi seniiiii seviyorummmmm yerine seni seviyorum demek gibi sağlıcakla kalın
Mânâ, @ilhanaşıcı
25.11.2021 00:59:41
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
25 Kasım 2021 Perşembe 01:55:51
güzel daha da güzel olabilirdi sağlıcakla kalın
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
25 Kasım 2021 Perşembe 01:42:07
kafiyeler bazen güzel denk gelse de biraz düşük kalmış mesela kafiyeyi zorlamışsınız gürman yerine imanı olmalı yada zaman gerçi epey düzeltmek lazım yani komple değişmesi gerek rahmetli karakoç kardeşler bu tarzın ustalarıdır tavsiye ederim hürmetle...

arslan gazioğlu
@arslangazioglu
25 Kasım 2021 Perşembe 00:58:04
ah ah şu senide unuturum cümlesini şöyle yapsanız harika olmazmı mesela (salı - balı - dalı - yoluda unuturum vb) tabi şiir komple değişecek haliyle
Etkili Yorum
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
25 Kasım 2021 Perşembe 00:45:12
mısralar da uyumu daha iyi kurabilseydiniz enfes olurdu zira tarz çok güzel keşke düzen daha güzel olabilseydi
Biliyor musun?, @Ahmet KARA
25.11.2021 00:25:19
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
25 Kasım 2021 Perşembe 00:37:20
oldukça güzel bravo kafiyeler çok çok intizamlı tebrikler
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
25.197
Şiir Okunma
191.564
Yazı Okunma
4.096
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL