Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Sanat insan içindir insan sanat için değil ! Serhat Aygün Tüfekçi @gazioglukilicarslan
arslan gazioğlu

arslan gazioğlu

@arslangazioglu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 9 Ekim 2017'den beri üye
  • 53

Şiir Yorumları

arslan gazioğlu
@arslangazioglu
30 Kasım 2021 Salı 22:58:56
şiir değil şarkı olmuş eğer şiir diyeceksek şiir olarak oldukça basit kalmış şarkı diyeceksek onu besteciler bilebilir umarım yalnış anlamazsınız
Biliyorum, @robinson7575
29.11.2021 00:35:01
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
30 Kasım 2021 Salı 22:40:51
şiirleriniz güzel yalnız hep aynı tonda giden gemiler gibiler farklı tarzları denemelisiniz usta şair farklı edebî tarzlardada başarılı olmayı gerektirir sizde o yeteneği görüyorum sağlıcakla kalın
Gül yeter bana, @Şentürk Dursun
22.4.2021 00:38:43
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
30 Kasım 2021 Salı 22:36:38
akıcı , duygulu gayet güzel bunu çok daha yüksek seviyeye çekmek mümkün misal (dinle sözlerimi dinle - avunsam yeter vehminle - bir kakülün perçeminle - seni sevmek ibadettir)
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
30 Kasım 2021 Salı 22:16:59
oldukça başarılı modern hiciv tarzının güzide misali bravo
Bu kış, @Salih Erdem
30.11.2021 22:13:53
Etkili Yorum
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
30 Kasım 2021 Salı 20:50:58
daha güzel dizilse harika olacaktı acele etmişsiniz özellikle üçüncü kıtayı yeniden yazmak gerekiyor ikinci kıtaya basit kalmış halis duygunuza tebriklerimi yolluyorum
Güzel ahlak, @VaTaN25
30.11.2021 19:23:23
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
30 Kasım 2021 Salı 19:19:18
bugün okuduğum en duygulu hece şiiriydi harika duygu sizi canı gönülden tebrik ederim her şiiri beğenmem hele hece şiirleri ihtisas alanımdır gayet başarılı bravo
Eylül öyküsü, @qraf
30.11.2021 12:33:12
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
30 Kasım 2021 Salı 19:10:22
kısa ve öz zarif , özlü söz tebrikler
...., @SezeNK
30.11.2021 15:44:28
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
30 Kasım 2021 Salı 19:08:39
ilk mısralar ve en son mısralar gayet güzel neden böyle dedim diyeceksin çünkü şiirin ortasında ki cümleler çok fazla aşina olduğumuz cümlelerdi bu kötü dediğim manasında değil sadece sizden farklılık bekliyorum zira o kalite sizde var dünkü şiiriniz...

arslan gazioğlu
@arslangazioglu
30 Kasım 2021 Salı 19:03:37
gayet güzel halk edebiyatı tarzında güzel bir hitap masum hiciv denilebilir tebrikler
...., @Namık DEMİR
30.11.2021 16:07:22
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
30 Kasım 2021 Salı 19:00:42
gayet güzel iyi kurgu yokluk varlık neydik ne olduk tebrik ederim
Kim bilir ?.., @TUĞAL KÖSEMEN
30.11.2021 16:08:45
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
30 Kasım 2021 Salı 18:56:37
tövbe ne demek bunun güzida timsali basit bir şiir değil belki her evin kapısına asılmalı tövbe Allah korkusu kadın kim erkek kim koca kim hanım kim sağlıcakla kalın
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
30 Kasım 2021 Salı 18:52:44
merhaba akıcılık duygu güzel biraz daha uğraşılsa çok güzel olabilirdi mesela son mısradaki (virân) kelimesi bütün şiirde kullanılabilirdi zira en son kıta adeta tek başına kalmış umarım yalnış anlamazsınız birkaç kez okuyun ne demek istediğimi anlay...

Dedim sana, @Ahmet KARA
30.11.2021 17:38:51
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
30 Kasım 2021 Salı 01:44:58
güzel veda ediş tebrikler
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
30 Kasım 2021 Salı 01:39:33
özlü söz bir şiirden çok daha ötesi bence hım diye düşündürür
Yaralı, @SezeNK
30.11.2021 00:40:49
Etkili Yorum
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
30 Kasım 2021 Salı 01:36:43
İlk kıta gayet orjinal sonra mani şekline bürünmüş (kötü demiyorum) yani farklı biçime dönmüş (bir çölde ki kumlar da saklıdır yüce gerçek - sen boşver insanları ölüm bile ölecek) sağlıcakla kalın
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
29 Kasım 2021 Pazartesi 19:02:21
ilk iki kıta güzel sonra nakaratlar kıtalara tam denk olmamış ilk iki kıtadaki duygu his sonraki kıtalarda basitleşmiş sağlıcakla kalın
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
29 Kasım 2021 Pazartesi 18:33:06
gayet güzel duygu harika tebrik ederim lirik aşk şiirine güzide misal
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
29 Kasım 2021 Pazartesi 18:31:06
ilk kıta gayet orjinal gayet güzel sonra şiirde duygu aşağı düşmüş diğer kıtalarda aynı kalite olsaydı on numara diyebilirdim duygu güzeldi sağlıcakla kalın
Hazan yaprakları, @Diyarbekirli
29.11.2021 17:07:13
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
29 Kasım 2021 Pazartesi 18:22:09
ağlama duvarı yerine yassıada olursa bizden olur o duvar yahudilerin selamlar
Bu bir veda, @meyrem çağlayan
29.11.2021 17:54:17
arslan gazioğlu
@arslangazioglu
29 Kasım 2021 Pazartesi 13:33:57
bravo orjinal benzetmeler anlamı çalınmış savaşlar gayet güzel tebrikler
Vesvese, @nedim demirbaş
29.11.2021 13:06:52
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
25.214
Şiir Okunma
191.603
Yazı Okunma
4.097
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL