Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
ahmet umut

ahmet umut

@ahmetumut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

ahmet umut
@ahmetumut
16 Nisan 2009 Perşembe 11:06:47
Ten gidiyor gönül yerinde sayar
Nasıl bir duyku ki geçmedi yıllar
Fırtınalar esse mevsim ilkbahar.
Acep deme sakın sev be ey gönül.

Sevgi birkeredir diyen yanılır.
Zamansız sevdalar,saman harıdır.
Şafağın sondemi zindan karadır.
Karanlığı gö...

Gönül, @mecruh
10.4.2009 01:56:43
ahmet umut
@ahmetumut
16 Nisan 2009 Perşembe 11:03:56
Bu ne yalan hikâyem, ne uyduruk makalem,
Yalan olsaydı şayet, içten yazar mı kalem?
Bütün renkleri soldu, anlamsız kaldı âlem.
Vücudum mu büyüdü, yoksa küçüldü cihan?
Dar gelmeye başladı iki kapılı bu han.

Güzel ve anlamlı dizeler...
Kutlarım...

Yine yaralandı ah, @dilfin
16.4.2009 05:16:32
ahmet umut
@ahmetumut
16 Nisan 2009 Perşembe 11:02:20
Çevrene bir bak bakalım ,var mı ben gibi
Herkes kendi hayatını yaşıyor, hep ben der gibi
Bunu yapamam asla,kalbim sahici
Akar, çağlar, ağlar gözlerim bir nehir gibi
Kalbimi al o zaman duygularımı al
Gözlerimi al görmesin, ışığımı al

Güzel g...

Kalbimi al, @hazan444
16.4.2009 00:54:24
ahmet umut
@ahmetumut
16 Nisan 2009 Perşembe 11:00:30

Ben sana değer verdim sen ise beni yordun
Felekle bir oldunda sinsi oyunlar kurdun
Seni seven şu kalbi hançerleyipte vurdun
Ver kalbimi geri ver üstü kalsın vefâsız

Ben aldanıp yar diye bir zâlime kanmışım
Bir ömür geldi geçti boştan yere ya...

Vefasız, @ahmet sivri
16.4.2009 08:41:15
ahmet umut
@ahmetumut
16 Nisan 2009 Perşembe 10:57:02
Haksızlıklar üst üste, çıldırdıkça çıldırır,
Konuşması hiç bitmez, sözleriyle yıldırır,
Bu musalla taşında, son namazı kıldırır,
----------Okunur tüm dualar, yaradan huzur versin,
----------Dünya’dan göçüp gitti, Azrail aldı dersin!

Yaradan ...

ahmet umut
@ahmetumut
16 Nisan 2009 Perşembe 10:46:18
nadolu motif, al’da oku’ su
Kuş cıvıltısıyla çiçek kokusu,
Kelebek kanadı, yurdum dokusu
Hazım ağır çöker, dilde söz olur

Cemilim tükettim baharı yazı
Can görecek elbet hazanı güzü
Dilimde her daim aşk’ı niyazı
Derken hüzün çöker, yürek sız ...

Sız olur, @cemil
16.4.2009 09:44:39
ahmet umut
@ahmetumut
16 Nisan 2009 Perşembe 10:43:57
Unutmuyoruz....
Unutturmaya çalışanlar var...
Kutlarım saygılar dost
ahmet umut
@ahmetumut
16 Nisan 2009 Perşembe 09:40:50
Güzel sevda ,güzel duygular...
Kutlarım saygılar
Aşk sandalı, @goliat*
16.4.2009 07:12:44
ahmet umut
@ahmetumut
16 Nisan 2009 Perşembe 09:38:37
Aynı yaşamı paylaşmışız...
Güzel anlatım kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
16 Nisan 2009 Perşembe 09:36:48
Haytı şiirle anlatma.,bu bir yetenek kolay değil hayatı şiire işlemek
Bir yaşamı acılarıyla,sevgileriyle şiirleştirmek buna denir..
Ben senin daha seksenli yaşlarıda anlatmanı dilerim....
Güzel hayat güzel anlatım ...
Kutlarım dost..Saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
16 Nisan 2009 Perşembe 09:28:22
Bence isyanlarda haksısız,bu zulümlerin gelişi belliydi.
Susan,sinen bana dokunmayam ylan misali....
Geldiğimiz noktada yılan bizi yutar oldu...Sonu hayrola...
Kutlıyorum saygılar
Görerek bakın, @galatasaray
16.4.2009 09:12:15
ahmet umut
@ahmetumut
16 Nisan 2009 Perşembe 08:48:20
Unuttum sanmıştım yalan
Vesaire falan filan
Göz yaşlarım da çağladım
Unuttum sanmıştım yalan
Bugün yine çok ağladım

Unuttun sanmak kolay olsaydı ,yaşanır mıydı bunca aşk acıları
Kutlarım saygılar dost
ahmet umut
@ahmetumut
16 Nisan 2009 Perşembe 01:50:54
Bir zamanlar beydiler, teknoloji ve yeni yaşam o değerleride yok etti...
Türk toplumunun geçmişi yörüklüğe dayanır.....
Güzel dizeler..Kutlarım saygılar
Yörük oğlu, @kader_48can
16.4.2009 00:04:21
ahmet umut
@ahmetumut
16 Nisan 2009 Perşembe 01:47:26
En güzel çağlar unutulmuyor.....
Güzel dizeler...Kutlarım...
ahmet umut
@ahmetumut
16 Nisan 2009 Perşembe 01:45:12
Gel diyor Ahmet e bak yolun sonu
Hasretten harmanmış her geçen günü
Gönül sarayımda cennetin gülü
Solmuş gül yüzünü gördüm tükendim

Güllerin ve dillerin solmasın dost...Saygılar
Gördüm tükendim, @hoşkelam
16.4.2009 01:42:43
ahmet umut
@ahmetumut
16 Nisan 2009 Perşembe 01:19:10
HEPİMİZ ÖLECEĞİZ,EVET GERÇEK BU
AMA YAŞIYORUZ HAYATI BAK,DOLU DOLU
SEVMENİN DE,GÜLMENİN DE GELİYOR SONU
BAK ÖLÜMDE BİR GÜN GELİRMİŞ İŞTE...


Doğumu kabullendiğimiz gibi,ölümüde kabul etmek zorundayız...
Keşke herkes hayatı dolu dolu yaşaya...

ahmet umut
@ahmetumut
16 Nisan 2009 Perşembe 01:04:17
Gülerim her zaman ağlanacak şu halime
Garezim yok dostlar benim asla kendime
Akar göz yaşlarım bent kuramam bendime
.................Herkes böyle tanısın beni

Adnan’ım dertliyim hep için için yaşarım
Bazen düşünürde şu halime ben şaşarım
Gün ...

ahmet umut
@ahmetumut
16 Nisan 2009 Perşembe 01:01:41
Asla güle kıyamazdım,o gönlümün öz malıydı
Hayatımdan değerliydi,bensiz de yaşamalıydı

Gül acıyınca halime;kulak verdi feryadıma
Ahde vefa varmış dedi;yetiştim imdadına
Gönül dizeleri...gül gibi...
Kutlarım saygılar
Güle kıyamadım, @ms-solmaz
15.4.2009 22:59:48
ahmet umut
@ahmetumut
16 Nisan 2009 Perşembe 00:56:07

tanrım özgürlük ver onlara
utançları yıksınlar
güç ver
erk ver,utandırma onları

Tanrım bir çaba ver garibe
Yıksın çaresizlikleri,düzensizlikleri
anlasınlar insan olduklarını........Kutlarım dost
Duam, @ramazan.efe
16.4.2009 00:02:07
ahmet umut
@ahmetumut
16 Nisan 2009 Perşembe 00:48:25

Umutsuz yaşanmaz ki
İncitmeyin kırılgan yüreğimi
Varsın gerçekleşmesin hiç biri
Benim onlar yıkmayın hayallerimi

Mutluluğun tadına doyum olmaz ki
Bir tebessüm kalır yıllardan hani
Gönlümün tellerine dokunur hepsi
Bırakın çalsın ömrümün bes...

Bırakın, @GÜLDESTE
15.4.2009 00:18:17
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
83.728
Şiir Okunma
607.965
Yazı Okunma
3.742
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL