Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
ahmet umut

ahmet umut

@ahmetumut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

ahmet umut
@ahmetumut
20 Nisan 2009 Pazartesi 10:59:43
Kim bakar garibe,şairden başka..
Hiç olmasa dertlarini gören duyarlı bir yürek var...Kutlarım saygılar
Garip, @Adnan ŞAHİN
20.4.2009 09:01:34
ahmet umut
@ahmetumut
20 Nisan 2009 Pazartesi 10:57:59
Sorumluluuğunu bilene ne mutlu...
Kutluyorum saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
20 Nisan 2009 Pazartesi 10:56:36
Yüreğine sağlık.......
Resim şiir harika...Kutluyorum saygılar
Çocuklar dünya insanı, @KNİSK
20.4.2009 08:26:03
ahmet umut
@ahmetumut
20 Nisan 2009 Pazartesi 10:52:50
Güzel gönül dizeleri ,güzel yorum...
Kutlarım sqaygılar
Kimliksiz sevdam, @umut_adam
8.4.2009 00:47:47
ahmet umut
@ahmetumut
20 Nisan 2009 Pazartesi 10:50:25
Şems..
Mevlananın dizelerinde anlatılır...Büyük bir İranlı alim....
Mevlananaın sevgisini kazanmış..gidişine çok üzülmdüğü söylenir...
Bu bilgi birikimi güzel şiiri ve şairi kutlarım saygılar
Şemsdir, @AhmetÇelik
19.4.2009 12:02:47
ahmet umut
@ahmetumut
19 Nisan 2009 Pazar 12:11:58
Bu gönülün gönlü iman inanç dolu...
Bu gönülün gönlü vatan,bayrak millet dolu.....
Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
19 Nisan 2009 Pazar 12:05:12
Muhammedin sevgisiyle dolusun.
Mehmet, Ahmet, sen Allahın kulusun.
Alemlere, efendisin, efendim.
CANIMIZSIN, SULTANIMIZ, EFENDİM

Bu gönüle,bu sevgiye,bu şiiire selam olsun....
Çıkarsız temiz sevgilere .....selam...
Efendim (naat) 2, @türkmendağlı
18.4.2009 22:06:01
ahmet umut
@ahmetumut
19 Nisan 2009 Pazar 12:02:35
Gönül duygulrı..
Güzel dizeler...KutLARIM SAYGILAR
ahmet umut
@ahmetumut
19 Nisan 2009 Pazar 11:48:23
Bu e güzel sevgi
Güzel gönül dizeleri...Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
18 Nisan 2009 Cumartesi 21:24:54
Kalmadı doruklarda, karlar tümden eridi
Alev sardı gönlümü, oldum aşkın müridi
Utanmaya gücüm yok, bak kaldırdım şeridi
Ben ömrümde ilk defa, baharı tadıyorum

Müritliğe karşıyım ama aşkın müridi olmak güzel
Güzel dizeler...kutlarım sayglar
Baharı tadıyorum, @bahar_markoç
18.4.2009 07:51:25
ahmet umut
@ahmetumut
17 Nisan 2009 Cuma 18:46:53
Ne söylesem haklı söze.....
Gün ola devran döne.....
Kutluyorum saygılar
Aklımız tatilde, @cansever
17.4.2009 15:01:11
ahmet umut
@ahmetumut
17 Nisan 2009 Cuma 11:26:21
Hakkı derki ateş düştü özüme
Ben bile gücendim kendi sözüme
Aruz melül mahzun bakar gözüme
Kimsenin garibe kıyakları yok
Güzel dizeler..Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
17 Nisan 2009 Cuma 10:51:50
Şiir yaz biz anlarız...daha ne söyleyeceksin
Kutluyorum saygılar dost

ahmet umut tarafından 4/17/2009 10:52:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
Daha ne söyleyim, @Adnan ŞAHİN
17.4.2009 10:45:19
ahmet umut
@ahmetumut
17 Nisan 2009 Cuma 10:50:03
Şırnakta adını yazdık her yere
Dilerim ruhun cennete ere
Sana sevgi taşır burdaki dere
Mekanın cennet olsun baba

Oğlun Salih yanar yanar durur
Dua için hep secdeye durur
Sensiz çicekler açmaz kurur
Mekanın cennet olsun baba

Hayatın acıma...

ahmet umut
@ahmetumut
17 Nisan 2009 Cuma 10:45:42
Kaç maskemiz vardı ?
Sevdalar,sevgiler,dostluklar güzel güzelde maskesiz olnı en güzel
Kutlarım saygılar
Sahte yüz, @sahaf
17.4.2009 02:30:43
ahmet umut
@ahmetumut
17 Nisan 2009 Cuma 10:38:17
yokluğum haykırır diyar diyar
hani sözün yeminin neydi yar
vedalar yağar harıl harıl
ben gidince ne üzül ne darıl

Gönül dizeleri....
Güzel olmuş..Kutlarım
Diyar, @yzcmurat
17.4.2009 10:33:58
ahmet umut
@ahmetumut
17 Nisan 2009 Cuma 10:36:54
Sen ne buldun onda, takıldın kaldın
Hep dudakların da, derine daldın
Gülen yanaklar da, buseler aldın
Bu güzel bahar da, bana aşk sardın

Gönül dizeleri..Kutlarım saygılar
Sardın, @cebirin defteri
17.4.2009 09:49:15
ahmet umut
@ahmetumut
17 Nisan 2009 Cuma 10:33:17
Zaman gelir sayfaları açılır
Yaptıkların önlerine saçılır
Kıldan ince sırat böyle geçilir
Temiz olsun karalama defteri

Adı üzerinde ,karalama defteri...
Temiz olmasını dileyen yürek......
Kutlarım saygılar
Karalama defteri, @cemil
17.4.2009 09:17:40
ahmet umut
@ahmetumut
17 Nisan 2009 Cuma 10:31:14
Hayat bulma sevinci, her canlı için hoştu
Çayırlarda kuzular oğlaklar coşup koştu
Gülşendeki gülleri görünce Bülbül coştu
Kalbinde bir yanardağ, lavı buldu dediler

Baharın güzellikleri gibi şiir
Kutluyorum saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
17 Nisan 2009 Cuma 10:29:21
HAYAT YAVAN AŞK OLMASA
GÖNÜL DİNLEMİYOR YASA
ÜZERİNE BASA BASA
“SENİ SEVİYORUM” DESEN

CUMALİ’DE HAYAL KURSUN
SEVMEYENLER ŞÖYLE DURSUN
CENNETE YOLCU OLURSUN
“SENİ SEVİYORUM” DESEN

Gönül yasa dinler mi?
Bu duygulara der......Kutluyorum say...

Ah bir desen, @ALPAGO
17.4.2009 09:00:30
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
84.116
Şiir Okunma
608.447
Yazı Okunma
3.744
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL