Körükledi ihaneti hiddeti Coşturdu soygunculuk hevesini(!) Tırmandırdı şiddeti Makarnayı, kömürü alan Kesti soluğunu sesini, Düşüncesiz verilen oy Cahillikti, satılmışlıktı!
Çoğaldı sürüsüyle itler Arttı günden güne şehitler Gel zaman git zaman Bir dediği Bir dediğini tutmaz adam Sanırsın ki Adolf Hitler Arpa, buğday, saman Vurdumduymaz oldu Yamandı halimiz yaman!
Canı yanan bağırdı Fakat iş işten geçmişti; O artık sanki tam bir sağırdı; Çıkamadık henüz selâmate Gidiyoruz kıyamete!
Ne idiği belirsizin teki Oysa tam bir hırsız Oldukça kurnaz bir tilki, Rastlanmadı henüz Tarihte benzerine eşine, Kıyası yok bu illetin Düştü cehennem ateşine Nutku tutuldu milletin; Anlayamadık gitti bu herifi Hâlâ başımızda işi ne?!
Ölüm ölümü Zulüm zulümü çağırdı, Üstüne üstlük haklı gibi Açtı ağzını, yumdu gözünü Diktatörce bağırdı; Aldığı oy sırtımızda yağır Cehaletin bedeli çok ağır!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
severek okuduğum duyarlılık dolu bir şiir.
tebrikler ve saygılarımla.