zirvede esas duruş-tayım ova ayaklarımın altında yeşile boyar dururum hüzün içre titreyen ruhumu göversin istiyorum ormanlar yağmur damlasında açsın çiçekler çoğalsın kuşlar huşu deryasında koşup oynasın çocuklar uçurtmalarıyla sevgi ve tutku harcı ile sıvanan şu gönlüm yitirmeden umudunu ve son bulmadan cismim kolu kanadı kırılmadan tüm heveslerimin bu kan doyamayan vicdansızlık dünyasında
dumura uğramamış bir beden görmek isterim ve suskunluğumu bozum da haykırmak düşer içime bu ceddi cibilliyeti ve aslı astarı hiç mi hiç belli olmayan p.k.k-y.p.g-y.p.g ve demirtaş adları kime alet ise bu sinsi dönmelere sakın güvenip de inanmayın onların tüm Kürt halkının celladı olduğunu iyice belleyin
her kul kendi kendinin iblisidir cehenneme sırtıyla odununu taşır nefsine çalamazsa bir galebe tam bir od olur yanar da durur içinde ateşini kendi harlayan şükrü ve vefayı bilmesi gerekir gönüller iman ateşin azabını bir yağmur gibi yok eder cennette şakırken bülbüller
yetti deyişte kötülüğe bir paydos çeksen melekler yolun da sana dost olur yapılan kötülükler ancak şeytana pul olur huzura çıktığında biçeceğin kesin ne ekmiş isen hayır ve hasenatın da elbet ki sana bir yol bulur
bu vatanın ve bayrak ki sana bir ev olarak tanındı sırt sırta omuz omuza ve el ele olarak yüreğimize de bir bu namus olarak damlatıldı bir musibet bin nasihatten çok daha görkemlidir bakışta gör de tart hisseni kaparak tutun ellerinizi birlik ve dirlik içinde çocuklarını da kollarınla şefkatle tutuşta sevgiyle sar ki meyvesini bu dünyada da ihlaslı göresin şefkat ve sevgigüneşi ile insanlarımızı aydınlatalım dünya malına meyil şeytan işidir bilesin adalet mülkün mutlak ki temeli ama hiçbir zaman mülk onu yere gömmemeli…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Cennette şakırken bülbüller şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Cennette şakırken bülbüller şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu kara günlerde böylesine acımıza ortak olan duyarlı bir şiiri bizlerle paylaştığınız için size teşekkür ediyorum. Her cümlesine canı gönülden katılıyorum.
Diye bir türkü nakaratı var hocam Tam da bu günlerin hissiyatına uygun Söylenecek çok şey var söylenenleri duymayan kulaklar var. Yasaklar var korku tünelleri var. Boş yere söz söylenmeyen bir önder var Ne demişti, yurtta sulh, cihan da sulh. İşte başımıza gelenler bu sesi duymayan ve içeriğini anlamayanlar yüzünden Geldi başımıza. İçerde ve dışardakinin aymazlar şunu iyi belmesinler Bu millet her sefer küllerinden yeniden doğar. Hoşça kalın koca yürek saygılar .
zirvede esas duruş-tayım ova ayaklarımın altında yeşile boyar dururum hüzün içre titreyen ruhumu göversin istiyorum ormanlar yağmur damlasında açsın çiçekler çoğalsın kuşlar huşu deryasında koşup oynasın çocuklar uçurtmalarıyla sevgi ve tutku harcı ile sıvanan şu gönlüm yitirmeden umudunu ve son bulmadan cismim kolu kanadı kırılmadan tüm heveslerimin bu kan doyamayan vicdansızlık dünyasında
dumura uğramamış bir beden görmek isterim ve suskunluğumu bozum da haykırmak düşer içime bu ceddi cibilliyeti ve aslı astarı hiç mi hiç belli olmayan p.k.k-y.p.g-y.p.g ve demirtaş adları kime alet ise bu sinsi dönmelere sakın güvenip de inanmayın onların tüm Kürt halkının celladı olduğunu iyice belleyin
her kul kendi kendinin iblisidir cehenneme sırtıyla odununu taşır nefsine çalamazsa bir galebe tam bir od olur yanar da durur içinde ateşini kendi harlayan şükrü ve vefayı bilmesi gerekir gönüller iman ateşin azabını bir yağmur gibi yok eder cennette şakırken bülbüller
yetti deyişte kötülüğe bir paydos çeksen melekler yolun da sana dost olur yapılan kötülükler ancak şeytana pul olur huzura çıktığında biçeceğin kesin ne ekmiş isen hayır ve hasenatın da elbet ki sana bir yol bulur
bu vatanın ve bayrak ki sana bir ev olarak tanındı sırt sırta omuz omuza ve el ele olarak yüreğimize de bir bu namus olarak damlatıldı bir musibet bin nasihatten çok daha görkemlidir bakışta gör de tart hisseni kaparak tutun ellerinizi birlik ve dirlik içinde çocuklarını da kollarınla şefkatle tutuşta sevgiyle sar ki meyvesini bu dünyada da ihlaslı göresin şefkat ve sevgi güneşi ile insanlarımızı aydınlatalım dünya malına meyil şeytan işidir bilesin adalet mülkün mutlak ki temeli ama hiçbir zaman mülk onu yere gömmemeli…
Ağabey,ülkenin bu duruma gelmesi,bizim gibi düşünen insanların maalesef merhametli olmasındandır. Devlet tepesine çıkardı çakalları,şimdi temizleyemiyor.
duyarlı yüreğinize gönlünüze ve de usta kaleminize sağlık
Türk milletini, adını silmeye çalışanlarla esas savaşımız. Ve bu bir yüzü başka diğer yüzü başka olanlar, milletimize yenilecek ki, zafer o zaman olacak.
Yüregine saglık Kadri hocam sizin yüreginiz duyuyor duyarlı ama duymayan susan dilsiz şeytanlar ecrini çeker inşallah sözün bittiği yerdeyiz Allahtan rahmet diliyorum şehit kardeşlerimize Milletimizin başı sag olsun selam ve dualarla
NE YAZIK Kİ ÇİTE VE DIŞTAKİ VATAN HAİNLERİ DURMAK BİLMİYOR ÜSTADIM. HA BRE ÜSTÜMÜZE ÇULLANIYORLAR YILLARDAN BERİ. NE YAZIK Kİ BÖYLE GÜNLERDE BİLE BİRLİK İÇİNDE OLAMIYORUZ PARTİ BAŞKANLARI VE MİLLET VEKİLLERİ OLARAK. HER KAFADAN BİR SES ÇIKIYOR AMMA HDPDEN NİYE BİR SES YOK. ONU ANLAMADIM. NEYSE BURASI SİTE. ALLAH ÖLENLERE RAHMET ETSİN, KALANLARA SABIR VE SAĞLIK VERSİN. YARALILARA DA ACİL ŞİFALAR VERSİN.SELAM VE SAYGILARIMLA...
yetti deyişte kötülüğe bir paydos çeksen melek yolun da sana dost olur huzura çıktığında biçeceğin kesin ne ekmiş isen hayır ve hasenatın da elbet ki sana bir yol bulur
bu vatanın ve bayrak ki sana bir ev olarak tanındı sırt sırta omuz omuza ve el ele olarak yüreğimize de bir bu namus olarak damlatıldı bir musibet bin nasihatten görkemlidir bakışta gör de tart hisseni kaparak tutun ellerinizi birlik ve dirlik içinde çocuklarını da kollarınla şefkatle tut da sevgiyle sar ki meyvesini bu dünyada da ihlaslı göresin şefkat ve sevgi güneşinden aydınlatalım dünya malına meyil şeytan işidir bilesin adalet mülkün mutlak temeli ama hiçbir zaman mülk onu yere gömmemeli…
yetti deyişte kötülüğe bir paydos çeksen melek yolun da sana dost olur huzura çıktığında biçeceğin kesin ne ekmiş isen hayır ve hasenatın da elbet ki sana bir yol bulur
Duyarlı yüreğinize sağlık değerli Üstadım. Anlamı ve anlatımı harika dizelerdi. Kaleminiz daim olsun.
28 Şubat Çocuklarına // Türk Devrimi Mensur Şiirleri // Önder Karaçay
Birileri put para için adam satın alır, Kan akıtır, silah, düşman ve savaş üretir, Birileri de fikir üreterek hepsini tarihe gömer.
12 Eylül çocukları sonrası şer, Bizim çocuklar işi başarmışlar diye, Nara atıyordu!
Şimdi de 12 Eylül üretimi, Şer gömleği giyen 28 Şubat çocukları, İşi yüzlerine gözlerine bulaştırdılar.
Derin devlet, derin tarih, derin stratejik bataklıkta, Kan ile Türk Milletini tehdit ederek iç ve dış savaş, Tehditleriyle işi başaracaklarını sanıyorlar.
Hey 28 Şubatın siyaset ve sermaye adına, Kol kola girmiş şer gömleği giyen çocukları, Siz önce bundan sonra hangi gömleği giyeceksiniz, Veya giydiniz onu düşünün!
Kan akıtarak burayı Irak, Suriye, Libya Yapmanıza asla izin vermeyeceğiz, İhanet gömleği size çok yakışıyor, Sakın üzerinizden o şer gömleğini çıkarmayın.
Türk Milleti yüreğinde Atatürk'ün eserinin, Duygusuyla çıktı yine yürek meydanına, Yüreğin var mı? Kansız, silahsız ve insanlığın karşılığına, Zalim ve zulüm olmadan çıkabileceğin bir fikrin var mı?
Yok olduğunu biliyoruz, çünkü battı itibarın, Yok olmaya başladınız, ininizde bile duramıyorsunuz, Gözünüz dönmüş dost görünümlü düşmanın, Hakkından geldikçe deliriyor gibisiniz.
Bir tane bile dost komşumuz kalmadı, Nedir bunu ihanet değilse sebebi? Bizim ne işimiz vardı? Irak ve Suriye gibi, Kan bataklığında şer adına ihaneti şimdi kim yedi?
Sözde 12 Eylül'den hesap sormaya gelmiştiniz, En son iki dudağımız arasına ya sığarsınız? Ya da kaos demiştiniz! Siz kime, kimin için tehditsiniz?
Türk Milleti yüreğinde çıktı yine meydana, Hangi uşak var ki şerrin oyunlarına kana! Susamış bu petrol içer gibi kana doymayana, Dersini vereceğiz şimdi Atatürk ruhu gibi uyananlarla.
28 Şubat çocuklarının ihanetine karşı, Dersimiz Atatürk uyandırın halkı devrim başladı, Yürüyeceğiz sonsuzluğa Türkün asil çocuklarıyla!.
Allah hiç bir ümmetini , terör belası ile sınamasın. Allah ülkemize dirlik ve birlik versin.Günümüz olaylarını anlatan güzel bir şiir. Tebrik ve selamlar sunarım.
Koskoca bir ülkenin başkentinde hem de en kilit nokta sayılan yerinde bile o ülkenin zafiyeti açık net sergilenirken ben ne susarım ne de susup utanmadan bu durumda bile hala baş/kanlık olsaydı bunlar olmazdı diyenlere şirinlik gösterisi yapamam ve dahi işin ucu İP olsa da kimse bana bunu yaptıramazzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
MİT ne işe yarıyor?
Meşhur Hakan Fidan nerede ve niye susuyorrrrrrrrr?
Orada canlar gitmiş yasaklar gelmiş ve insanlar bir kısmı cayır cayır yanmış bir kısmı kanlar içinde çırpınırken bana yakışmaz susmak. Bir dönem Fransa da yaşanan terör olayını işaret ederek güvenlik zafiyetini dillendiren şahıs, kendi yurdunda yaşananlara çare olmak yerine hala utanmadan yüzü kızarmadan çıkıp konuşuyorsa bu o ülkeye en büyük ihanetin belgesidir. Defalarca kendi söylemini yalan çıkaran da kendisi değil miydi?
Şimdi kimse kalkıp ta bana ahkam kesmeye soyunmasın kardeşim. Ülkem de analar ağlamayı geçeli çok oldu. Analarla birlikte kuzuları eşleri kan ağlıyor artık. Canımız cayır cayır yanıyor ve onurlu bir duruş sergileyen yokkkkk... Yeter yetti artık...
Ya KAHHAR YA KAHHAR YA KAHHAR...
Duyarlı ve mert yüreğine tebrik ve saygımla Kadri abim.
hüzün şairi tarafından 2/18/2016 1:01:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Duygu seli. Beğendim.
................................. Saygı ve Selamlar...