depresif beyinler intiharlarla yürürken topyekun ülkemize çöreklenmişler zehirli vurgularla dağıtıyorlar fitneyi etraflara işkence temellerinden yükseliyor gittikçe İslam’ın zerk edilirken hicranlar damarlarına çıkar çarkı dönerken gözleri de büyüyor durmadan ar ve edep yerini şehvet çılgınlığına ışınlıyor meyhane ortamların da kadeh kadeh çekilirken edepsizlikler keyif üstüne keyif yaşıyor dönmeler bilin ki her keyfin acı acı birde ağlaması da var
oysa ki mutlaka her şeyin bir bedeli de olacaktır alimallah
onların yürekleri de beyinleri de pek çürük içlerinde satılık bir ruh taşırlar imansız ve şirklidirler duramazlar hiç haçsız gün yüzüne çıkacak bir yüzleri de yok hep maskelidir yüz ve istemleri beyinlerinden çıkmaz Çıfıt insana sıcak bakan duyarlı bir vicdanları da yok hep kalpleri kanatarak masumlara yüklenirler o domuz nefisliler ne bir ar nede bir edepleri var kapkara kalpleri ile hep düşmanlığa endeksliler onlardan sadece çıkar ve düşmanlık her gün doğar
insani değerlerini tümden kaybetmiş bir güruhla topyekun ülkemize çöreklenmişler
kine ve gareze meyilli teröre bel bağlayan istemleri yayarlar aslı astarı belirsiz bir iblis uşağıdır bu mahluklar merhamet yoksulluğunda hiçbir sınır tanımayan hiçbir şekilde bir Allah korkusu olmayan hayır hasenat yoksulu acıma duyguları alınmış durumdalar İnsanlığın dibine sinsi sinsi bomba koyarlar
sözde yedi milyar insanı yok edip de beş yüz milyon kişiyle yeni dünya kuracaklar
siz hiç durmayın da o köhnemiş aklınıza yanın bunca çoluk çocuğun kanı inanın yakın da sizi de boğacaktır bekleyin titreyerek geliyor Sancak-ı Şerifi bu bize kuranın verdiği kutlu bir müjdesi zafer İslam’ın olacaktır hemde çok yakında bak şimdiden parlıyor “Resulün o nurlu yüzü” ufuk da…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Saygıdeğer üstadım Kadri hocam Allah sizden razı olsun o duyarlı ihlaslı erdemli yüreğine edip kalemine sağlık muhteşem anlatımıyla içeriği anlamlı eserinizi yürekten kutlarım yürek sesiniz daim olsun paylaşımınız için teşekkür ederim selam ve saygılarımla Rabbimize emanet olun duam ile
Hani bir misafirimiz geleceğinde bile bir telaş bir heyecan bir şeyler yaparız ya. Ahir zaman. Beklediğimiz Hz.Mehdi miz için de böyle güzel şiirlerle hazırlık yapmak ne güzel. elinden gelen eli yle dilinden gelen diliyle kimi kalemiyle kimi kelamıyla. Var ol üstadım. Harikasınız..
onların yürekleri de beyinleri de pek çürük içlerinde satılık bir ruh taşırlar imansız ve şirklidirler duramazlar hiç haçsız gün yüzüne çıkacak bir yüzleri de yok
Çok tebrikler sayın hocam. Yine mükemmel bir şiir.
Merhaba değerli dost. Her zaman olduğu gibi, çok güzeldi şiir, içerik, şekil, örgü ve kurgusu ile de güzeldi. Kutladım değerli kalemini ve eserini. Gönlün abad olsun.Sağlıcakla.
sözde yedi milyar insanı yok edip de beş yüz milyon kişiyle yeni dünya kuracaklar
siz hiç durmayın da o köhnemiş aklınıza yanın bunca çoluk çocuğun kanı inanın yakın da sizi de boğacaktır bekleyin titreyerek geliyor Sancak-ı Şerifi bu bize kuranın verdiği kutlu bir müjdesi zafer İslam’ın olacaktır çok yakında bak şimdiden parlıyor “Resulün o nurlu yüzü” ufuk da…
Nediyelim tebrik ederim çok anlamlı dizeler olmuş selamlar.............
GÖNÜL EVİNİZİN DUYARLI SESİ YİNE KÜKREMİŞ ÜSTADIM. O BATA VAR YA O BATI HEP AYNI KAFA HEP AYNI KAFA. NASIL OLUR DA TÜRKİYE DENİLEN O ÜLKEYİ YERLE BİR EDERİZ DİYE HA BRE SAYDIRIYORLAR, HA BRE SALDIRIYORLAR. BİLMEZLER Kİ KARŞILARINDA YÜREKLERİ İMAN DOLU, MERT Mİ MERT BİR TÜRK VAR? ALLAH BÜYÜKTÜR ELBET TECELLİ EDECEKTİR HÜKMÜ VE ONLAR DA ALLAH'IN KAHHAR İSMİ CELİLESİ İLE YOK OLUP GİDECEKLERDİR KANA DOYMAZ KAN EMİCİ KEFELER. SELAM VE SAYGILARIMLA...
hocam, eşsizdi kaleme aldığınız kıymetli mısralar. nasıl nakşetmiş duygular coşkuyla ve irdelerken tüm gerçekleri bir o kadar yüreğimizin ortak sesi iken. kutluyorum hocam. daimi saygılarımla değerli hocam...
Değerli Üstadım gönlümüzden geçenleri şiirinizde çok güzel dile getirmişsiniz.Allah u Teala sizden razı olsun. Biraz acımasız bir yorum olacak ama yapmak durumundayım. Maalesef Diyanet işleriyle alakalı ne kadar çalışan Hocalar varsa ki kanaatimce ençok Profosör(!) bu dalda var.Lakin her ne hikmetse ne kitabımız Kur'anı kerimin Milletimiz hakkında yazdıklarını anlatırlar ne de Peygamber efendimizin Hadis i Şeriflerinde geçen TÜRK ün kim,ne, nasıl olduğundan bahsederler.Varsa yoksa şunu şuraya koydum,bunu buradan aldım günah mı??? Gibi konuları ön plana çıkartırlar.Bu konu irdelendikçe Allah u tealanın ''Yer yüzündeki Ordusunun'' Türklerden olduğunu,en azından Müslümanlığın Sancaktarı olduğunu tespit etmek çok ta zor değildir.Ama herşeyi ince eleyip sıkı dokuyanlar her ne hikmetse o konuda hiç söz etmezler.
Üstadım biraz uzattım.. Şiirniz gönlüme çok güzel hitap etti ve nadide yerini aldı. Yazan yürek dert görmesin ki bu güzel şiirleri bizler okuyup bahtiyar olalım. Selam, Saygı ve Dualarımla.
Kaptan ve Gemisi // Türk Devrimi Yazı ve Şiirleri // Önder Karaçay
45 yıllık yaşamını Atatürk’ün eserinin nöbetini bir sırla tutan Önder Karaçay 19 Ocak 2016 tarihinde sırrı kitabını gemi kılığında mahşer denizinde yüzdürdü ve emperyalizmin amiral gemisi kapitalizmi Sabancı Holdingin amiral gemisi Akbank’ı mahşer tufanında itibarını batırarak insanlık adına bütün zalimlerin Firavun ibreti sonrası son ibret CANLI HELAK ibretini ve Türklerin ikinci ekonomi kurtuluş savaşını kazandığını bütün dünyaya ilan etti.
Dünyadaki bütün zalimler ve ülkemizdeki bütün zalim taşeronları derin devlet hainleri yenildi.
Gemisini batıranlar şimdi deminin su almayan tarafını aramaya başladılar. Yakında gemiyi terk edecekler. Çünkü mahşer denizinde Allah’ın ve Atatürk askeri Önder Karaçay’ın bir sırla yazdığı gemi kılığındaki sır kitabı ve Atatürk’ün emaneti adına kaptanlığı buna fazlasıyla yetecektir.
Ülkemizdeki bütün akıl, vicdan, sağduyu, iman ve milli duygusu olan her insanı yürek meydanına çıkaran bu davet milyonlara ulaştı… Zalimler için korku bacayı sardı.
Ne demişti derin devlet zalimliği bataklığına düşen sözde vatanı ve Atatürk’ü sevdiğini söyleyen hainlik; “Bir gün biri çıkacak ve hepimizi bitirecek, çünkü biz kapitalizmi yanlış anladık ve yanlış uyguladık” diye ihaneti itiraf etmişti.
Kaptan ve Gemisi // Türk Devrimi Mensur Şiirleri // Önder Karaçay
Her kitap bir düşünceden doğar, Her sanat eseri, her şiir gibi! Duygularda fikir deryasında yüzmek için değil mi? Fikirde önemli olan söz ve anlamdır, Ölçü ve uyaklar anlam kadar önemli olmadığı gibi, Fazla söze gerek bırakmayan manayı yakalayabilmişse, Gemi yola çıkmış demektir. Hayatın manası zaten hangi harfe, hangi söze sığabilir ki; Sığsaydı insanlık tarihi bugüne kadar bunu yazarak bitirirdi, Demek ki hala yakalamamız gereken çok mana var, Çok gemi daha kalkacak mana limanından, Çok kaptan gerekli!
Felsefe çoğu zaman gerekli bir bilim olmakla birlikte, Aşk ve sevgi dolu düşüncenin pınarlarını baltalayan, Bir vesveseye dönüşme ihtimali olan bir dal olduğu için, Mana aranırken aşkla anlamaya engel olmasına dikkat edilmelidir.
Hakka kavuşmanın yolu insanlığın her zamanında, Yolu aşkla yol alabilmektir.
Bilimin amacı insanı kandırmak için icat çıkarmak değil, Gerçeğe ulaşmak için bilimi araç yapabilmektir.
Her devirde kılı kırk yaran bilim adamı yetiştirmek, İnsanlığın en büyük ödevidir.
Çok satan değil, çok sorun çözen, Çok sorun üreten değil, çok çözüm sunan, Bilim ve üretimler bilimin işidir, Gerisi şeytani buluştur.
Küçük bir suda yüzen cisimle, Okyanusta yüzen gemi arasında çok fark yoktur.
Biri o suya bilinçli girmiştir, Diğeri niçin girdiğini bilmediği gibi, Her ikisi de başına ne geleceğini bilmemektedir.
Her insan kendi hayatına bir gemi, Kaptanı da kendisidir.
çok ama çok güzeldi.her satırı çok doğru vede gerçek.ülkemize zarar vermek isteyen iblisler ya susacaklar yada susturulacaklardır elbet.ALLAH ülkemizi ve tüm insanlığı korusun.kutluyorum bu güçlü kalemi.selam ve saygımla...
beş yüz milyon kişiyle yeni dünya kuracaklar
Terör acısına ilaç gibi gedi Hocam.Tebrikler....