Ulu Hakan Abdülhamid Hân’ın vefatının 98. yıl dönümü. Allah için çok severim ve ona ayrı bir muhabbet beslerim. Bu millet için neler yaptığını hepimiz biliyoruz. Ulu Hakan’a 10 şiir yazıp meramımı anlatmıştım. Bugün bir şiir daha yazdım. Merhameti yüzünden kaderine teslim olan milletin merhamet babası bu büyük millet seni hiç unutmayacak.
Aziz hünkâr’ın ruhuna El-Fatiha...
Vatanında haramiler Artıyor Ulu Hakan’ım... Yahudi’ye rahmet diler Tartıyor Ulu Hakan’ım...
Hâk’ka sunduk ağrımızı Duyan olmaz çağrımızı Şehitler var, bağrımızı Yırtıyor Ulu Hakan’ım...
Gerçek bir adalet ne hoş Terk edildik hep başı-boş Bir gençlik var, sarhoş sarhoş Sürtüyor Ulu Hakan’ım...
Yüzleri bulaşmış kire Böyle girilmez kabire Şeytan bizleri habire Dürtüyor Ulu Hakan’ım...
Batının olduk esiri Ne söylesem yok tesiri O Allah ki, her kusuru Örtüyor Ulu Hakan’ım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ULU HAKAN ABDÜLHAMİD HÂN'a - 11 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ULU HAKAN ABDÜLHAMİD HÂN'a - 11 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.