Dünya karıştı, oluk, oluk kan akar, Anne, baba dertli, zalimse can yakar, Söyle, söyleyin haydi, göz nasıl bakar, Nerdesin sen, neredesin ey insanlık?
Kocaman devletler mi, devletçikler mi? Yoksa kimi öz, kimi evlatçıklar mı? Ar kalmadı masumlar avratçıklar mı? Nerdesin sen, neredesin ey insanlık?
Her gün kan, gözyaşı var, geçer mi günler? Top patlar, mermi yüzer, kulaksa çınlar, İnsanlar masum zulmün altında inler, Nerdesin sen, neredesin ey insanlık?
Dokunma, mabet ve kutsalıma benim, Bin kez de ölsem yine helaldir kanım, Nasıl eriyip gitti bak benim tenim, Nerdesin sen, neredesin ey insanlık?
Ev yıkık, gönül buruk, insanlar yolda, Kenetlenmiş zalimler hep aynı kolda, Yürür gider bahtsızlar denizde çölde, Nerdesin sen, neredesin ey insanlık?
Haydin, ey kelli felli liderler gelin, Kötü gidişata siz bir çözüm bulun, Yarışın merhamette bir önder olun, Nerdesin sen, neredesin ey insanlık?
Ah Cemal ah, ne söylesen de az gelir, Kararmış kalplere cehalet vız gelir, Dilerim Allah’tan ben barış tez gelir, Nerdesin sen, neredesin ey insanlık?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEREDESİN EY İNSANLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEREDESİN EY İNSANLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanlık menfeati, çıkarı peşinde, kula kul olmak için yarışıyorlar Kutladım değerli kalemini ve bu güzel eserini GÖNLÜNE, ÖMRÜNE BEREKET Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Şu cümle çok manidardı... Başkanlığı öne sürer dubamız…o yüzden bunun için size cevab yazmak geldi içimde..Sayın İSMAİLOĞLU... Keşke buraya Muhalefet partilerimizin tutumlarını ifşa edecek tümceyi kursa idiniz..Zira siz başkasının davulunu çalarken Çomak'ı elden aldırmışsınız.. Sahi başkanlık bu ülke için sizce lafı güzaf mı ?..Yoksa büyük bir elzemmidir..Bence bir elzemdir..Neden mi..? Sülük ve sivrisineklerin yaşadığı bataklığı kurutacak yegane kurum BAŞKANLIKTIR..Kamalak,Mustafa destici..Haydar BAş...Abdullatif şener..Devlet bahçeli..Selahattin demirtaş gibi..Özellikle KILIÇTAROĞLU gibi asalakların elinden kurtulmaktır.. Mevcut sistemde kimin eli kimin cebinde belli değil..Ama 90 yıldır yırtılan tüfekçi bekirin yakası tabiki..Al takke ver külah..Hala gaflet ve dalalet uykusundan uyanamadık malesef
O kadar çokki yazmak istediklerim..Üç yazsam eminim bitmez sözlerim..Lakin bir yaraya merhem olmaz gardaşım..Zira Kendi halkını satan SAHTEKÂR ŞEREFSİZ YOKSUNU SİYASETÇİLER BUNA ÇANAK TUTANLAR..İşte bizdeki Ana muhalefet ve yavru MUHALEFET partileri..Yanıbaşımızda IRAK...SURİYE..MISIR..YEMEN...SUDAN..SOMALİ..AFGANİSTAN..CEZAYİR..TUNUS..FİLİSTİN..Hükümetimiz güçlü ve ORDUMUZ güçlü olmasa bizide aynısını yapacaklar..Bak içimizdeki fitnelere etrafımızı çakal sürüsü gibi çevirmişler.. İyileşti sandığımız yaralar, meğerse sadece kabuk bağlamış. İşte bu yüzden insanlığın bağrı yanıyor..
Bulursan bana da haber ver üstadım ,insanlığını kaybetmeyenin değil ellerinden ayaklarından öpeyim...ihtiyacımız olduğu bir zamanda çok güzel bir temaya temas etmiş o güzel duygulu yüreğiniz ...inşallah üzerimize düşen dersleri alırız...yüreğin ve kalemin susmasın inşallah...